Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan du endrer aspect ratio i wmp 10, f.eks tv3 viser 4:3, og man ønsker 16:9 elns..

 

Er egentlig veldig imponert over programmet, dette er noe jeg har ventet på, ikke som jalla opplegget til visiononline.. Men tipper en og annen kommer til å klage på dette når det blir mer populært..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Argh, sliter fortsatt med disse buffer bruddene, en halv mb skulle jo holde. Flere som har dette problemet?

5573154[/snapback]

 

 

0.5 MB/s høres lite ut, bruker kun 400 K bits/s på TV3, men under stream tror jeg den bruker litt mer, så den vil nok oppleves hakkende.

 

^fmj: Jeg lurer også på dette, widescreen proggs blir i 4:3, dvs at de ser helt rare ut. Har laptop med 16:10 display, funker like dårlig med filmer for meg, VLC gjør jobben.

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Argh, sliter fortsatt med disse buffer bruddene, en halv mb skulle jo holde. Flere som har dette problemet?

5573154[/snapback]

 

 

0.5 MB/s høres lite ut, bruker kun 400 K bits/s på TV3, men under stream tror jeg den bruker litt mer, så den vil nok oppleves hakkende.

 

^fmj: Jeg lurer også på dette, widescreen proggs blir i 4:3, dvs at de ser helt rare ut. Har laptop med 16:10 display, funker like dårlig med filmer for meg, VLC gjør jobben.

5573485[/snapback]

Har 0,5 mb opp og ned, så streaminga skulle ikke ha så mye å si. Det hakker ikke når det fungerer, men må som sagt buffre jevnlig og da stopper det jo opp. Nett-tv hos nrk fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
kult, charlton - liverpool på ein koreansk kanal, einaste probleme e at d ligge 5-6 min bak og må bufra kvert 30 sek

5574582[/snapback]

 

Om kampen hadde gått helt smooth ville jeg ikke i mine villeste drømmer sett den kampen. Boring!

 

Hva er snakket om at det tar plass på harddisken?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...