Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Og du bruker peerguardian eller?

5579554[/snapback]

nei.....mener firewall ikke sant?

 

bruker avast, men det er sånn "kan ikke spille av denne filtypen" error

5579586[/snapback]

 

Fikk dette resultatet en gang, etter det virker det ikke med 2 maskiner på et Canal D abb.

 

oppdaterte programmet, og lot det vente i 30 min uten at det hjalp.

 

får se om det virker andre plasser, men har ikke håp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det finnes slike programmer der man kan se TV3, da må det finnes programmer slik at vi kan se Canal + f. eks...

 

Ikke sant..?

5579660[/snapback]

 

Så sant noen vil dele dette i fremtiden, så er det sant ja.

 

Skulle gjerne hatt noe mer informasjon om hvordan dette fungerer, hvordan man kan bidra om man ønsker det osv.

Lenke til kommentar
Buffer har jeg lekt med, har også brukt VLC uten at det hjalp, var like mye, kanskje mer ut av sync der

5579063[/snapback]

 

Åssen fikk du VLC til å funke? prøvde å åpne stream, med adresse 127.0.0.1:8000, men funka dårlig.

5580063[/snapback]

 

Port 9800 er vel mer riktig.... Satte igang avspilling i tvkoo programmet, trykket på stop-knappen i tvkoo, valgte å åpne http://127.0.0.1:9800 i VLC. Streamen lever selv om man stopper avspillingen i TVKoo

Lenke til kommentar
Buffer har jeg lekt med, har også brukt VLC uten at det hjalp, var like mye, kanskje mer ut av sync der

5579063[/snapback]

 

Åssen fikk du VLC til å funke? prøvde å åpne stream, med adresse 127.0.0.1:8000, men funka dårlig.

5580063[/snapback]

 

Port 9800 er vel mer riktig.... Satte igang avspilling i tvkoo programmet, trykket på stop-knappen i tvkoo, valgte å åpne http://127.0.0.1:9800 i VLC. Streamen lever selv om man stopper avspillingen i TVKoo

5580096[/snapback]

 

Takker, får prøve det. Synes det var rart at det var full aktivitet etter jeg hadda stoppa den, så tenkte at den fortsatte.

 

EDIT: Porten ble 9800 etter update tror jeg. Problemet var faktisk NIS-firewall.

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Genialt program forresten, lite og enkelt program, det er fint.

Men litt dumt at det stopper opp hvert halvminutt eller noe sånt.

Ser på discovery nå, og der stopper det opp mange ganger.

5580307[/snapback]

 

Er vel helst med de kanalene som har få brukere i geografisk nærhet som dette skjer. Er det flere norske brukere som ser på Discovery vil nok ikke dette skje.

 

Du kan jo også endre på buffer-størrelse

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...