Gå til innhold

Den store 7800GT tråden


Anbefalte innlegg

Til dere med 7800GT SLI: Klarer det CS:S og F.E.A.R i 1280x1024 med 4xAA/8xAF?

5565965[/snapback]

 

 

CS:S glir som en drøm på 7800gt. F.E.A.R er et spill som krever den del av skjermkortet og jeg tviler derfor på at det vil gli smertefritt med de innstillingene. Men en kraftig cpu og masse ram hjelper jo på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager, jeg glemte å påpeke at jeg mener stødig 100fps. Som dere ser i signatur har jeg et 7800GT selv, og jeg anser ikke drops ned til 60-70 som flytende.

5566624[/snapback]

 

Kødder du? Regner med du kjører CRT, men selv da klarer ihvertfall ikke jeg å se forskjell på 60 og 100fps, det glir som i "real life". Tviler på at det finnes mange pc'er i dag som klarer å kjøre F.E.A.R i innstillingen du nevner og få min.fps på 100. Som en sammenligning får 2x 7800GTX 512 i SLI 49fps i gjennomsnitt ved 1600x1200 (ifølge Anandtech).

Endret av zapper
Lenke til kommentar
Kødder du? Regner med du kjører CRT, men selv da klarer ihvertfall ikke jeg å se forskjell på 60 og 100fps, det glir som i "real life". Tviler på at det finnes mange pc'er i dag som klarer å kjøre F.E.A.R i innstillingen du nevner og få min.fps på 100. Som en sammenligning får 2x 7800GTX 512 i SLI 49fps i gjennomsnitt ved 1600x1200 (ifølge Anandtech).

5566732[/snapback]

 

Nei, jeg kødder ikke. Spurte ikke om din mening på om jeg klarer å se forskjell eller ikke. Nå er det først og fremst CSS jeg skulle gjerne sett med 100fps, F.E.A.R skjønner jeg selvsagt det ikke er mulig med.

Lenke til kommentar

Kjørte nettopp stresstesten i CS:Source, fikk noe over 180fps. Alt på max, 1280x1024, 4xAA,8xAF. Må disable den ene cpu-coren for å kjøre smooth, så en høyt klokket non-X2 vil nok få enda bedre score. Kjører cpu'en kun på 2.2ghz nå...

 

Edit: kjørte en gang til med fraps, fikk min.fps ca lik 100.

 

Testet også med 16xAF og 16xAF/6xAA, får over 170fps med begge, tror cpu'en begrenser :)

 

Har dessverre ikke F.E.A.R., så jeg får ikke testa det. Quake 4 får jeg ca 125fps på i Guru3D-demoen med UltraQuality 4xAA/8xAF.

Endret av zapper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...