Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden detta er i en sex tråd så må jeg nesten spørre. Blei det no på deg?  :whistle:

6698591[/snapback]

akkurat det jobber jeg litt med egentlig. hun er jo rimelig søt så hadde ikke vært meg imot med litt fysisk fostring der i gården......

 

Slik det skal være. Er jo egentlig bare å ta mot til seg, og håpe på¨det beste.

kunne ikke vært mer enig egentlig. i verste fall så får en ett avslag.. men da har en iallefall prøvd. heldigvis for min del har jeg vært i endel jobber hvor jeg har "måtte" ta kontakt/ha kontakt med fremmede mennesker.. så akkuratt det er ikke noe problem for min del...

Lenke til kommentar
Siden detta er i en sex tråd så må jeg nesten spørre. Blei det no på deg?  :whistle:

6698591[/snapback]

akkurat det jobber jeg litt med egentlig. hun er jo rimelig søt så hadde ikke vært meg imot med litt fysisk fostring der i gården......

 

Slik det skal være. Er jo egentlig bare å ta mot til seg, og håpe på¨det beste.

kunne ikke vært mer enig egentlig. i verste fall så får en ett avslag.. men da har en iallefall prøvd. heldigvis for min del har jeg vært i endel jobber hvor jeg har "måtte" ta kontakt/ha kontakt med fremmede mennesker.. så akkuratt det er ikke noe problem for min del...

6698661[/snapback]

 

er i ganske lik situasjon, men eg har ikkje sagt hei, men hu har type, er typisk å sjå drømme dama, og så har ho type..hehe..har ikkje godt av å sjå ho, blir berre meir og meir betatt kver gang eg ser ho..

Lenke til kommentar
er i ganske lik situasjon, men eg har ikkje sagt hei, men hu har type, er typisk å sjå drømme dama, og så har ho type..hehe..har ikkje godt av å sjå ho, blir berre meir og meir betatt kver gang eg ser ho..

6699008[/snapback]

 

det trenger vel egentlig ikke være noe hindring avhengig av hvor "slem" du vil være med/mot henne....

Lenke til kommentar
er i ganske lik situasjon, men eg har ikkje sagt hei, men hu har type, er typisk å sjå drømme dama, og så har ho type..hehe..har ikkje godt av å sjå ho, blir berre meir og meir betatt kver gang eg ser ho..

6699008[/snapback]

 

det trenger vel egentlig ikke være noe hindring avhengig av hvor "slem" du vil være med/mot henne....

6699032[/snapback]

 

eg skal i militæret neste mnd, meeen når eg er tilbake, da skal eg ha ho :p satser på ho er blitt singel til da..

Lenke til kommentar
eg skal i militæret neste mnd, meeen når eg er tilbake, da skal eg ha ho :p satser på ho er blitt singel til da..

6699051[/snapback]

 

det er bra

 

er det abre meg eller blir tråden plutselig en kjærlighets tråd?

 

dette burde vel være i kjærlighetstråden, men kjærlighet har på en annen måte en tendens til å føre til sex..

Lenke til kommentar
eg skal i militæret neste mnd, meeen når eg er tilbake, da skal eg ha ho :p satser på ho er blitt singel til da..

6699051[/snapback]

 

det er bra

 

er det abre meg eller blir tråden plutselig en kjærlighets tråd?

 

dette burde vel være i kjærlighetstråden, men kjærlighet har på en annen måte en tendens til å føre til sex..

6699095[/snapback]

 

en omgang med ho, da hadde eg hatt noke å levd på ut året vertfall:P

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Hvorfor ikke voldta en jente? Hvorfor ikke slå en jente når hun ikke ønsker det? Hvorfor skal ikke man få være nekrofil, pedofil, osv?

6697544[/snapback]

 

For noen totalt søkte, tragiske og tåpelige sammenligninger.

6698633[/snapback]

 

Hvorfor er det tåpelig sammenligninger? Kan man gjøre alt man har lyst så lenge det gjør DEG kåt?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Hvorfor ikke voldta en jente? Hvorfor ikke slå en jente når hun ikke ønsker det? Hvorfor skal ikke man få være nekrofil, pedofil, osv?

6697544[/snapback]

 

For noen totalt søkte, tragiske og tåpelige sammenligninger.

6698633[/snapback]

 

Hvorfor er det tåpelig sammenligninger? Kan man gjøre alt man har lyst så lenge det gjør DEG kåt?

6699446[/snapback]

 

Nei. Men det er forskjell på å begå lovbrudd og regelrette overgrep, og å gjøre en småting partneren kanskje ikke nyter like mye.

 

Nå sier ikke jeg at det er noe man burde gjøre, heller, men sammenligningene dine er fremdeles helt bånn.

Lenke til kommentar

Det kalles å sette ting på spissen.

 

Det er greit å gjøre ting som partneren ikke nyter like mye, men å gjøre ting som mest sannsynlig gjør regelrett vondt, bare fordi man selv blir kåt av det..? Det er det samme som om jeg knipser en fyr på balla fordi jeg blir kåt av det. Tror ikke det faller helt i god jord.

Lenke til kommentar
Det kalles å sette ting på spissen.

 

Det er greit å gjøre ting som partneren ikke nyter like mye, men å gjøre ting som mest sannsynlig gjør regelrett vondt, bare fordi man selv blir kåt av det..? Det er det samme som om jeg knipser en fyr på balla fordi jeg blir kåt av det. Tror ikke det faller helt i god jord.

6701306[/snapback]

Han kan jo være Masochist ;)

Lenke til kommentar
Det kalles å sette ting på spissen.

 

Det er greit å gjøre ting som partneren ikke nyter like mye, men å gjøre ting som mest sannsynlig gjør regelrett vondt, bare fordi man selv blir kåt av det..? Det er det samme som om jeg knipser en fyr på balla fordi jeg blir kåt av det. Tror ikke det faller helt i god jord.

6701306[/snapback]

Du kan ikke engang forestille deg for en suksess det kan være for noen!

Lenke til kommentar
;) Selvfølgeig, hver sin lyst. Men poenget er at begge må ha lyst :)

6701750[/snapback]

Vel, det hender jo at man aksepterer ting for parneren da...:p

6701773[/snapback]

 

Seff... tror bare hun vil fram til at det er en grense der oxo. Den må man nesten vite hvor er. Folk er forskjellig. Jenter er forskjellig. Derfor er det ikke alltid slikt at man bare kan peise på fordi eksen likte det... skjønner..? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...