Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En jente som liker oralsex? ALERT THE MEDIA!

6692552[/snapback]

 

Jeg har ikke turt å gjort det enda med hun jeg bor sammen med, i frykt for at hun er normal og hater alt sånt!

 

Edit: Hva faen? Kan man ikke skrive tre utropstegn på rad lenger? Herregud.

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar

Hehe, opplevde faktisk at en jente blei kåt av å massere meg. Hun bevegde seg sakte nedover fra ryggen, ned beina, mellom beina og opp mot rumpa mi, det gjorde susen. Thats what i call foreplay :p Skal sies at jenta er ganske fresk når det kommer til sex, har faktisk aldri opplevd at hun ikke er litt kåt :)

 

Edit:

Mange jeg har hatt sex med? Blei singel for ett og ett halvt år siden, og nå føler jeg meg som ett ludder. 25-30stk kanskje etter jeg blei singel. Før det, tja 10 kanskje. Vil være singel men hater å være aleine. Også er jeg litt smånymfo.

 

Edit2:

Beste sexstilling er når jeg ligger på siden, og dama på ryggen. Da blir det ikke så slitsomt, men nice and slow, og man har god tilgang på klitten. Damene pleier å digge det også :p

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

Muligens litt dårlig selvtillit? Uansett, vis henne hvor vakker du synes hun er!

 

(Er ikke sikkert hun gjør mer av den grunn, noen liker det enkelt.... men hvis det ER det som er grunnen så kan det hjelpe. Og det å gi henne bedre selvtillit i seg selv er jo en fin ting eller hva?)

Lenke til kommentar

Opplevde noe jeg syns var litt flaut i går..

 

Jeg å dama lå å klina i senga hennes.. så begynner hun å beføle meg og handa nedi buksa osv.. så tenkte jeg: Daim, hun er sikkert kåt :D

 

Så jeg begynner å gjøre det samme, Løsner bh'en og begynner å ta handa litt nedi buksa hennes..

 

Så begynner hun å le :dontgetit:

 

Så spør jeg hva det er, så sier hun at hun har mensen :dontgetit:

 

Snakk om falske forhåpninger :p

 

Edit: Jeg er ikke ute etter å kjøre brannbil, så ikke si at jeg skulle gjort det :p

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Edit: Jeg er ikke ute etter å kjøre brannbil, så ikke si at jeg skulle gjort det :p

6696600[/snapback]

Vel, du ber jo om det da ;)

6696623[/snapback]

 

Hehe, Men vi gjorde ikke noe mere :p

 

Begynte å se Brokeback Mountain, som viste seg å være en homsefilm :ermm:

 

Men hun skulle begynne på p-piller når hun var ferdig med mensen, så bare venter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...