Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er fornøyd med kølla mi. Ved skikkelig ereksjon ligger den på pene 18 centi. Skal da være mer enn nok til å fylle opp med, og det går an å dra, ikke bare nappe. :D

6719955[/snapback]

 

Åssn måler du? Fra sida, på toppen?

Kan være interessant det der, kanskje penisen til en eller annen er mindre/større enn man faktisk gir uttrykk for at den er. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med kølla mi. Ved skikkelig ereksjon ligger den på pene 18 centi. Skal da være mer enn nok til å fylle opp med, og det går an å dra, ikke bare nappe. :D

6719955[/snapback]

 

Åssn måler du? Fra sida, på toppen?

Kan være interessant det der, kanskje penisen til en eller annen er mindre/større enn man faktisk gir uttrykk for at den er. :thumbup:

6719976[/snapback]

Penis skal da alltid måles oppå, nærmest navelen, og slik har det da alltid vært? 14 centi omkrets sist jeg målte...det er lenge sida...målbånd er ikke det store vi har her i huset :whistle:

Lenke til kommentar
Åssn måler du? Fra sida, på toppen?

Kan være interessant det der, kanskje penisen til en eller annen er mindre/større enn man faktisk gir uttrykk for at den er. 

 

En penis skal måles med målebånd, ikke linjal (logisk..). Penis skal måles fra SIDEN, ikke oppå, ikke under eller opp mot navlen. Press målbåndet helt inn i bekkenet, eller skambenet om du vil, før deretter målbåndet helt opp mot tuppen (hullet altså :p )av penis. Les av.

 

Og til dere som er sterkt uenig i denne metoden å måle en penis på. Henvis dere selv til fastlege eller sexolog.. :tease:

Lenke til kommentar
Og til dere som er sterkt uenig i denne metoden å måle en penis på. Henvis dere selv til fastlege eller sexolog..  :tease:

6720070[/snapback]

Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det.

 

Denne metoden er faktisk anerkjent. Om du liker å måle din penis fra anus er for meg revnende likegyldig. Jeg bare informerer en forvirret forumbruker om hvordan det skal gjøres. Kall det gjerne fascisme..

Lenke til kommentar
De fleste blir veldig følelsesladd under PMS, sjelden under selv mensen.

Men om en jente er irritabel pga at hun har mensen, skjønner jeg det. Du kan jo prøve å gå med bind/tampong en uke og bestandig lure på om du har blødd igjennom. Eller hele tiden måtte skifte bind/tampong.

6718913[/snapback]

Dropper man hvitebukser så er det vel ikke så galt?

6718972[/snapback]

Det synessvært godt igjennom på dongeribukser også. Det gjorde det iallfall hos en venninne av meg på en fest engang. Gikk rundt hele kvelden med bukse som var blodig i skrittet. Og det var faenmeg mye blod også. Tror ikke hun merket det selv da, hun var svært beruset.

Lenke til kommentar
De fleste blir veldig følelsesladd under PMS, sjelden under selv mensen.

Men om en jente er irritabel pga at hun har mensen, skjønner jeg det. Du kan jo prøve å gå med bind/tampong en uke og bestandig lure på om du har blødd igjennom. Eller hele tiden måtte skifte bind/tampong.

6718913[/snapback]

Dropper man hvitebukser så er det vel ikke så galt?

6718972[/snapback]

Det synessvært godt igjennom på dongeribukser også. Det gjorde det iallfall hos en venninne av meg på en fest engang. Gikk rundt hele kvelden med bukse som var blodig i skrittet. Og det var faenmeg mye blod også. Tror ikke hun merket det selv da, hun var svært beruset.

6720396[/snapback]

Uff, så flaut å oppdage neste dag :no: noen burde sagt ifra.

Lenke til kommentar
Og til dere som er sterkt uenig i denne metoden å måle en penis på. Henvis dere selv til fastlege eller sexolog..  :tease:

6720070[/snapback]

Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det.

6720129[/snapback]

Aner jeg en smule 'Wikiality'?

Lenke til kommentar
De fleste blir veldig følelsesladd under PMS, sjelden under selv mensen.

Men om en jente er irritabel pga at hun har mensen, skjønner jeg det. Du kan jo prøve å gå med bind/tampong en uke og bestandig lure på om du har blødd igjennom. Eller hele tiden måtte skifte bind/tampong.

6718913[/snapback]

Dropper man hvitebukser så er det vel ikke så galt?

6718972[/snapback]

Det synessvært godt igjennom på dongeribukser også. Det gjorde det iallfall hos en venninne av meg på en fest engang. Gikk rundt hele kvelden med bukse som var blodig i skrittet. Og det var faenmeg mye blod også. Tror ikke hun merket det selv da, hun var svært beruset.

6720396[/snapback]

En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...