Gå til innhold

TES: Radiant A.I. i oblivion


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne artikkelen :)

 

 

Example 1: One character was given a rake and the goal "rake leaves"; another was given a broom and the goal "broom paths," and this worked smoothly. Then they swapped the items, so that the raker was given a broom and the broomer was given the rake. In the end, one of them killed the other so he could get the proper item.

 

Example 2: Another test had an on-duty NPC guard become hungry. The guard went into the forest to hunt for food. The other guards left to arrest the truant guard, leaving the town unprotected. The villager NPCs then looted all of the shops, due to the lack of law enforcement.

 

Example 3: In another test a minotaur was given a task of protecting a unicorn (there is only one unicorn in the game). However, the minotaur kept on killing the unicorn because he was set to be an aggresive creature.

 

Example 4: In one Dark Brotherhood quest, the player can meet up with a shady merchant who sells skooma. During testing, the NPC would be dead when the player got to him. The reason was that NPCs from the local skooma den were trying to get their fix, didn't have any skooma, and were killing the merchant to get it. :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A.I. hadde utrolig mye bugs til å begynne med, orka ikke lese artikkelen, men mener Bethsoft skal ha gjort dette helt ferdig nå. Er det ikke ferdig er jo det kanskje en grunn til at de fortsatt ikke har sluppet spillet, om det fortsatt er feil, er det jo nettopp derfor det kommer patcher. ALLE nye programmer/systemer har jo bugs og må prøves ut til å begynne med, er jo ikke rart slikt skjer.

Skrevet

Jeg tenker på alt det andre som ikke er helt justert, og som vil dukke opp etter hvert som folk begynner å spille Oblivion. Det er nesten umulig å justere dette helt med betatesting.

Skrevet

Det er alltid bugs i spill med så mange detaljer og ting som i oblivion, morrowind hadde mange mange bugs.

 

Er en del av sjarmen med det, ingen er perfekt liksom :)

Skrevet (endret)
Det er alltid bugs i spill med så mange detaljer og ting som i oblivion, morrowind hadde mange mange bugs.

 

Er en del av sjarmen med det, ingen  er perfekt liksom :)

5570022[/snapback]

 

*slettet*

Endret av Dingot0m
Skrevet
Det er alltid bugs i spill med så mange detaljer og ting som i oblivion, morrowind hadde mange mange bugs.

 

Er en del av sjarmen med det, ingen  er perfekt liksom :)

5570022[/snapback]

 

He he, ja er jo det. Bugs finner du i alle nyutgitte spill. Men det vises når et spill har blitt jobbet godt med. Mindre omfattende bugs og færre av dem.

 

ingenting er perfekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...