Straffa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kom over denne artikkelen Example 1: One character was given a rake and the goal "rake leaves"; another was given a broom and the goal "broom paths," and this worked smoothly. Then they swapped the items, so that the raker was given a broom and the broomer was given the rake. In the end, one of them killed the other so he could get the proper item. Example 2: Another test had an on-duty NPC guard become hungry. The guard went into the forest to hunt for food. The other guards left to arrest the truant guard, leaving the town unprotected. The villager NPCs then looted all of the shops, due to the lack of law enforcement. Example 3: In another test a minotaur was given a task of protecting a unicorn (there is only one unicorn in the game). However, the minotaur kept on killing the unicorn because he was set to be an aggresive creature. Example 4: In one Dark Brotherhood quest, the player can meet up with a shady merchant who sells skooma. During testing, the NPC would be dead when the player got to him. The reason was that NPCs from the local skooma den were trying to get their fix, didn't have any skooma, and were killing the merchant to get it.
Gunfreak Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 festlig, men hadde vært litt kjedlig om alle byene du komm til var loota
HMaster Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Eller om hele byen hadde dødd pga. en overdose moon sugar
Killerquo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 A.I. hadde utrolig mye bugs til å begynne med, orka ikke lese artikkelen, men mener Bethsoft skal ha gjort dette helt ferdig nå. Er det ikke ferdig er jo det kanskje en grunn til at de fortsatt ikke har sluppet spillet, om det fortsatt er feil, er det jo nettopp derfor det kommer patcher. ALLE nye programmer/systemer har jo bugs og må prøves ut til å begynne med, er jo ikke rart slikt skjer.
Polar Pål Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hehe.. nr 2 der var jo utrolig festlig Sier seg selv at det vil oppstå glitcher med et slikt AI system.
Frijazz Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det blir nok en del patcher rundt dette tenker jeg.
Jokko88 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det blir nok en del patcher rundt dette tenker jeg. 5567273[/snapback] Tror nok at dette blir fikset før spillet kommer i butikkene.
Frijazz Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg tenker på alt det andre som ikke er helt justert, og som vil dukke opp etter hvert som folk begynner å spille Oblivion. Det er nesten umulig å justere dette helt med betatesting.
Equerm Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det er alltid bugs i spill med så mange detaljer og ting som i oblivion, morrowind hadde mange mange bugs. Er en del av sjarmen med det, ingen er perfekt liksom
Dingot0m Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det er alltid bugs i spill med så mange detaljer og ting som i oblivion, morrowind hadde mange mange bugs. Er en del av sjarmen med det, ingen er perfekt liksom 5570022[/snapback] *slettet* Endret 8. februar 2006 av Dingot0m
Enceladus Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det er alltid bugs i spill med så mange detaljer og ting som i oblivion, morrowind hadde mange mange bugs. Er en del av sjarmen med det, ingen er perfekt liksom 5570022[/snapback] He he, ja er jo det. Bugs finner du i alle nyutgitte spill. Men det vises når et spill har blitt jobbet godt med. Mindre omfattende bugs og færre av dem. ingenting er perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå