Gå til innhold

Hekta på tv-serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

The OC, Naruto, Babylon 5, Lost og 24 er vel de seriene som fikk meg til å gi totalt faen i alt annet, fordi det eneste jeg brydde meg om var å se hva som kom til å skje senere.

Hadde telefonen ringt og noen fortalt at Norge var i krig mot USA... Så hadde jeg fremdeles ikke skrudd av PC-en (les: ikke satt på en nye episode).

Endret av Scarface^
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om The Wire er verdt å bli hektet på? :p

5547226[/snapback]

Ser ikke ut som det er noen som vet det, men enkelt og greit, blir du hekta, så er det verdt det. :w00t:

Skrevet
Har tenkt å skaffe meg The Shield snart. Etter hva jeg har hørt av kompiser, er visst det en serie å bli hektet av. :)

5548853[/snapback]

Å ja, har sett 2-3 episoder på tv og det er rått ;) Hmm tror jeg må skaffe meg det også :D

Skrevet

jeg ble hekta på 24 i sommer, da hadde jeg alle 4 sesongene tilgjenglig. nå er det fryktlig uvant å måtte vente en hel uke før neste episode i sesosong 5 kommer.

24 er laget for maratonn seeing

Skrevet (endret)

- The Shield (Non stop dirty politi action man rett og slett blir hektet på)

- The Wire (Bra politi/spaning/narko serie)

- Deadwood (Western med uoffisiell rekord i bruk av ordet cocksucker)

- The Office (Mest geniale komiserie noensinne, overgår alt)

- Prison Break (De fleste kjenner sikker til denne, veldig fengende så langt)

Er mer eller mindre avhengig av en dose med kvalitets serier i løpet av uka :) Kunne nevnt mange flere!

Endret av bas
Skrevet
- The Shield (Non stop dirty politi action man rett og slett blir hektet på)

5549541[/snapback]

Det er så sant. The Shield er en serie som får deg skikkelig i stemning, og du veksler mellom å mislike hovedpersonene og elske dem. Du er med i triumfene, og enkelte scener (sesongavslutninger) får deg virkelig med.

Gjennomført bra laget, med fokus på at kameraføringen skal virke litt dokumentar-aktig, med kameramenn bak vegger, løper etter personene uten steadicam osv.

Skrevet

Går the OC og Las Vegas fortsatt på tv? HAR JEG GÅTT GLIPP AV DET SÅ LENGE?:O

OH-MY-GOD

Men over på noe annet så har jeg fått dilla på Gilmore Girls - uff.. Men det er ikke bare meg, en i klassen min(17 snart 18) har også dilla på den serien - grøss

Skrevet

The oc

One tree hill

Smallville

Lost

Prison break

My name is earl

Drawn togheter

The 4400 (bedre sent enn aldri)

De jeg følger med på pr.dags dato.

Skrevet

Jeg går da rundt og gleder meg som en liten drittunge på sesong 3 av The O.C jeg. :D

Må kjøpe meg noen sesonger av forskjellige serier til vinterferien altså, annbefales OZ? Hva handler den om?

Skrevet

Den handler om livet innenfor fengselsmurene. Dette er ikke et pussyfengsel som du blir møtt av i Prison Break, men tøft som et helvete. Gode historier og rollefigurer :thumbup:

Skrevet
Den handler om livet innenfor fengselsmurene. Dette er ikke et pussyfengsel som du blir møtt av i Prison Break, men tøft som et helvete. Gode historier og rollefigurer :thumbup:

5569497[/snapback]

Høres tøft ut, liker slitte, syke, tøffe, amerikanske fengsler. :yes:

Skrevet (endret)

Følger med på følgende:

1. Prison Break.

2. Stargate Atlantis.

3. Nip Tuck (genial serie btw).

4. My Name is Earl.

Tenkte jeg skulle begynne på Masters of Horror.

Endret av Kosmo
Skrevet

Serier jeg ser på:

Everybody Loves Raymond

Scrubs

My Name Is Earl

Seinfeld

That 70s Show

Er fullt klar over at ett par av disse seriene har sluttet, men det gjør da de ikke mindre gode av den grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...