Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere hekta på That 70's show. men nå har jeg sett alle episodene (lasta de ned på pcn ^^) så er ikke så hypp på å se på det lenger.

Nå for tia ser jeg på Prison Break! har sett de 13 første episodene. gleder meg til nr 14 som kommer neste måned =D

 

My Name Is Earl!! denna serien eier så sinsykt=D ler meg skakk av Randy hehe. beste komi-serien jeg har sett hittil IMO. ofc litt annen humor enn Friends etc men den ligger på top1 hos meg. sett alle episodene fram til 11 eller 12 nå. storkoser meg med en snus og iste forran skjermen når Earl er der ass ^^

 

noen andre som digger Earl like mye som moah?

Lenke til kommentar

Firefly ! Ble helt hekta etter jeg så Serenity (serien er jo like bra/bedre), gikk av hengslene når jeg fant ut at serien ble stoppet.

 

Lost var spennende i begynnelsen, nå bare ser jeg på fordi jeg må.

Prison break var spennende i noen få episoder, ser fremdeles.

 

ROME, er vel den jeg er mest hekta på nå. + family guy osv.

Lenke til kommentar

Må vel nesten si at Babylon 5 var den serien jeg noen gang var -mest- hekta på, husker bannskapen øste ut av min munn de gangene TV2 valgte å sende sport på søndagen istedet for B5. Stargate SG-1 er vel den serien jeg er blitt nest mest hekta på, venter fortsatt veldig på hver episode, og når det er opphold er det litt fælt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...