Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt eit par serier som eg har/hatt vanskelig for å legge frå meg.

 

Lost (spesielt sesong 1)

24 (komt halvegs i sesong 4, gått litt lei)

Sopranos (fantastisk)

Band Of Brothers (genial)

The O.C (spesielt sesong 1 var genial)

Prison Break (gud for ein bra serie)

My Name Is Earl

Futurama

Simpsons

The Shield

Mythbusters

 

Av dei er det vel Lost, 24, The O.C, Prison Break og The Shield som eg har blitt mest hekta på.

Lenke til kommentar

Nettopp sett 4 episoder av Prison Break, og slenger vel på en til før det blir noe søvn på meg :)

 

Ellers så jeg the 4400 i løpet av få døgn, som OP. Samme med Lost sesong 1 og 24 sesong 1.

 

Mine favorittserier er Six feet under og Sopranos, men de er det ikke samme "må se bare en episode til" faktor på. Der klarer jeg å se en om dagen :)

Lenke til kommentar
Nettopp sett 4 episoder av Prison Break, og slenger vel på en til før det blir noe søvn på meg :)

 

Ellers så jeg the 4400 i løpet av få døgn, som OP. Samme med Lost sesong 1 og 24 sesong 1.

 

Mine favorittserier er Six feet under og Sopranos, men de er det ikke samme "må se bare en episode til" faktor på. Der klarer jeg å se en om dagen :)

5750317[/snapback]

 

Ahh, jeg så alle 13 igår - av Prison Break altså :cool:

Endret av simen2k
Lenke til kommentar

Om du mener med hekta å ha sett alle episodene...

 

Stargate sg1 og Atlantis

Farscape

Babylon 5

Startrek enterprise

Dark Angel

Prison break

The west ving (presidenten)

Commander in Chief

Band of brothers

My name is Earl

Dallas

Threshold

Supernatural

Young indiana Jones

ALF

V

Rome

Taken

CSI

M*A*S*H

Seinfeld

The 4400

 

Sikkert et par serier jeg har glemt...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Får med meg det meste av:

 

South Park

- Det går mot slutten for våre venner i South Park, Colorado. Showet har blitt dristigere på godt og vondt, noe har vært upassende og litt fjollete i det siste, men Gullkorna sitter når de kommer. Har kanskje sett litt for mye av dette igjennom tidene. :)

 

Futurama

- Har allerede bikka under, men kommer jommen sant tilbake om.. eh, lenge. Udødelig klassiker og nok om det. Vi gleder oss til 2008 Comedy Central!

 

Family Guy

- Banalt og jævli, men så satans hyskerisk. Vitsene begynner å bli litt gamle, lurer litt på hva Mila Kunis tenker om rollen sin :hmm: Men for all del, Family Guy er et must.

 

American Dad

- Som en fotnote til Family Guy: Fra samma karen, treffer ikke blink like godt som storebror, men det funker already. Ser det meste.

 

Lost

- Var hekta? Har tapt seg helt ekstremt over en stund nå, hva skjedde? De 4-5-6 første episodene var omtrent det beste som har skjedd av TV-serier i historien. Så var det fritt fall for kurven underholdningsverdien... Slutta nesten å se, har kommet til episode 15 i sesong 2, nå begynner det nesten å ligne på noe: Tas muligens opp igjen. :)

 

Prison Break

- Kvalitet fra ende til annen, dritspennende og både Scofield og T-Bag er dritsexy. Desverre litt Lost-tendenser mot slutten, gjentar seg selv alt for mye, taper masse på det. Og så var det den teite sesongavslutninga. Still, ganske hekta.

 

The 4400

- Billig og cheesy med noname skuespillere, men dog, jeg er hekta jeg.

 

Får også nevne Firefly, fins desverre bare en liten amputert sesong :( Jeg ble først tvunget til å se Serenity og måtte siden sloss med meg selv for å ikke se alle episodene rett etter hverandre :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...