Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Har du noen gang vært totalt hekta på en tv-serie, og hvilken?

 

For å svare på meg selv så er jeg akkurat ferdig med Season 1 av The O.C og jeg må innrømme at jeg sjeldent har vært så hekta på noen form for tv-serie, uansett om the er Idol eller annen agurk-tv.

 

Denne serien, som jeg trodde var en überfjortis-serie, viste seg å være en veldig bra serie som inneholder alle mulige ting som trengs i en serie. Heite damer, rike familier, kjærlighet, sorg og ikke minst humor. For de som ikke har sett denne serien, vil jeg anbefale den på det sterkeste. Den minner meg ikke akkurat om en typisk tv-serie, det er mer som en veldig veldig lang film. Jeg har liggi her i senga mi med Powerbooken og jeg har ikke klart å slutte å se på den.

Season 1 består av 27 episoder på 45 min og jeg gjorde meg ferdig på 3 døgn.

 

Ja, jeg er fornøyd, akkurat passe hekta. Lite lekser, mye film, lite soving, akkurat som livet skal være. :cool:

 

Noen flere på forumet som har vært hekta på denne eller andre serier? Skriv her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og Smallville!

 

Har også tenkt å se Rome...men er dog ikke hekta siden jeg ikke har sett noen episoder enda.

5543214[/snapback]

 

Jammen mange serier jeg ikke har fulgt med på her, får vel begynne å se noen på TV også istedet for å stenge meg inne med DVD sesonger. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...