Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å skjønne at det skal ikke mer til enn god dialog/gode karakterer til for å få meg på kroken.

 

Dexter og The Wire var helt umulig å stoppe å se når jeg først var i gang - Dexter sesong to var en eneste lang maraton. Firefly var hakket over det igjen: når siste episode pluss serenity var gjort unna var det nærmest en sorgreaksjon over at det ikke var mer å få. De gikk en del ganger i reprise.

 

Nylig ble jeg litt overraskende hekta på Battlestar Galactica - Firefly's litt mer alvorlige/pretensiøse storebror. :)

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er hekta på PB, brothers and sisters, how I met your mother en periode, var hekta på ATJ, er hekta på Grey's, Heroes(skal skaffe 4'ern...), var hekta på 24, hekta på Two and a half(er sesongen over?er en stund siden jeg har sett den. skal prøve å få fulgt med når den begynner igjen.)

 

Og sist, men ikke minst på noen som helst måte i det hele tatt:Hell's kitchen :yes: . Dog, av helt uforklarelige grunner røk min favorittkokk hos damene ut i kveld. Hun trodde hun kunne vinne, jeg trodde hun kunne vinne, men hun røk ut i dag. Kanskje kokkene er så sterke, men jeg skjønner det ikke. Men men, Gordon Ramsey gjør av og til noe rart. tror det muligens var noe de andre så, men ikke han :hmm: ...Det var en spesiell jeg ville hatt ut hos damene, og hun maste så jævlig lenge på en annen kokk og var frekk mot flere litt tidligere i programmet.

 

Så er det noen serier jeg ser på en episode her og der. Er sikkert noen jeg har glemt her.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...