Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorterer etter sjanger, men det passer meg godt ettersom de fleste filmene mine eg grøsser/action og komedie. Hadde det samlet alfabetisk før jeg flyttet til Bergen, men bestemte meg for å prøve noe nytt. Dilemmaet mitt var at det ofte ble store filmkjøp, og jeg måtte dermed bruke lang tid på å finne løsninger for å få plass. Men alfabetisk sortering er det mest oversiktlige, uten tvil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Faith in chaos er stikkord i mine hyller. Gleder meg til våren når jeg får samlet alle DVD-ene på en plass. Vet ikke hvor mange jeg har eller hvordan de ser ut sammen ettersom samlingen min har vært splittet siden 2005. VHS-ene får selvfølgelig hedersplass.

Lenke til kommentar

Jeg sorterer etter sjanger og oppfølgere (selv om det er sjeldent at en filmserie ikke er alfabetisk). Og så sorterer jeg alfabetisk. Funker bra for meg, for jeg sorterer ikke etter hvilken sjanger det står bakpå. Sorterer etter den sjangeren jeg synes den er.

 

Føler det blit mye lettere å lete først etter sjanger, og så etter bokstav. Hvis jeg er i humør for en sci-fi film, trenger jeg ikke å se igjennom alle for å finne én.

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, du kan jo ikke sette Death Proof sammen med Shining og Psycho.

 

(Det står skrekkfilm bakpå Death Proof)

 

Nei, Death Proof går under gore/zombie.

 

Nå tror jeg du blander litt her.

Lenke til kommentar

Den er muligens en litt laidback skrekkfilm. Filmen er først og fremst en dramafilm med action-, thriller- og skrekkelementer i seg, samt en dose g0r3, thr4sh og 3xpl0it4ti0n. Stuntman Mike er jo en sann satan med skumle og uprovoserte hensikter, noe som er verdig et skrekkstempel. Orakelet i Trondheim har talt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...