Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En god start ihvertfall. :)

 

Jepp! Et sted må man jo begynne. Selv har jeg litt flere filmer. Har en ca. 150 titler, men så er jeg jo bare 13 år da.

Jeg er også 13. Har omtrent 200 filmer.

 

Jeg har ikke samlet så lenge da. Begynte vel for alvor i sommer, og jeg er for tiden raka blakk.

Lenke til kommentar

Jajaja jeg er 20 og har mindre enn dere begge :( Har kjøpt mye i det siste dog, mye bra tilbud. Føler hele tiden at det er waste å bruke penger på dvd nå som blu-ray overtar, men BD er liksom litt for dyrt atm ... Må vel bare skaffe meg en bd spiller og begynne å hamstre, selv om hamstre i sin rette forstand i dette øyeblikk er fryktelig enkelt med dvd.

Lenke til kommentar
Jajaja jeg er 20 og har mindre enn dere begge :( Har kjøpt mye i det siste dog, mye bra tilbud. Føler hele tiden at det er waste å bruke penger på dvd nå som blu-ray overtar, men BD er liksom litt for dyrt atm ... Må vel bare skaffe meg en bd spiller og begynne å hamstre, selv om hamstre i sin rette forstand i dette øyeblikk er fryktelig enkelt med dvd.

 

Jeg føler ikke at det er waste, pga tror at DVD kommer til å vare 1 par år til.

Lenke til kommentar
Jajaja jeg er 20 og har mindre enn dere begge :( Har kjøpt mye i det siste dog, mye bra tilbud. Føler hele tiden at det er waste å bruke penger på dvd nå som blu-ray overtar, men BD er liksom litt for dyrt atm ... Må vel bare skaffe meg en bd spiller og begynne å hamstre, selv om hamstre i sin rette forstand i dette øyeblikk er fryktelig enkelt med dvd.

 

Du bør benytte deg av at bD har kommet. Snart vil de bli kvitt DVD-ene og da får man dem for enormt små priser. Det var i hvertfall slik når DVD tok over. Da fikk du allverdens VHS-er til 10 kr.

Lenke til kommentar

Jeg har en del DVDer jeg skulle gjerne blitt kvitt, alle er i god stand og brorparten er norske eller bestilt fra Play.com. Er det penger å få for dem? Jeg vet ikke hvor mange det er snakk om, men samlingen er for stor og jeg er lei av å flytte på den. Jeg er mer interessert i å ha en samling med filmer som er verdt å ha om 20 år (gode versjoner med ekstramateriale, flere discer, osv) og har derfor lyst å kvitte meg med dårlige/middelmådige filmer, filmer jeg aldri ser igjen, bomkjøp og de jeg har to av.

Lenke til kommentar
En god start ihvertfall. :)

 

Jepp! Et sted må man jo begynne. Selv har jeg litt flere filmer. Har en ca. 150 titler, men så er jeg jo bare 13 år da.

Jeg er også 13. Har omtrent 200 filmer.

 

Jeg har ikke samlet så lenge da. Begynte vel for alvor i sommer, og jeg er for tiden raka blakk.

Jeg begynte også i sommer og har 6000 kr igjenn. MUWHAHA.

Lenke til kommentar
En god start ihvertfall. :)

 

Jepp! Et sted må man jo begynne. Selv har jeg litt flere filmer. Har en ca. 150 titler, men så er jeg jo bare 13 år da.

Jeg er også 13. Har omtrent 200 filmer.

 

Jeg har ikke samlet så lenge da. Begynte vel for alvor i sommer, og jeg er for tiden raka blakk.

Jeg begynte også i sommer og har 6000 kr igjenn. MUWHAHA.

 

Men jeg blakka meg ut på en ny tV til 5000 kr, men nok OT.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Jeg har en del DVDer jeg skulle gjerne blitt kvitt, alle er i god stand og brorparten er norske eller bestilt fra Play.com. Er det penger å få for dem? Jeg vet ikke hvor mange det er snakk om, men samlingen er for stor og jeg er lei av å flytte på den. Jeg er mer interessert i å ha en samling med filmer som er verdt å ha om 20 år (gode versjoner med ekstramateriale, flere discer, osv) og har derfor lyst å kvitte meg med dårlige/middelmådige filmer, filmer jeg aldri ser igjen, bomkjøp og de jeg har to av.

 

Jeg kan godt være interessert, men kommer an på hvilke filmer det er og hvilken pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...