Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+109384

Det skulle vel være mulig å si at en telefon som blir solgt i Norge, til bruk for norskspråklige, bør være utstyrt med norsk språk? Langt bak i hjernen min er det en liten munk som synger "veeeeesentlig mangel..... veeeeesentlig mangel..."

 

Og det gjelder vel også om det faktisk står i brukermanualen at du skal ha fått utstyr du ikke har fått.

 

Problemet er jo at dersom det faktisk er slik at SE ikke har klart å produsere nok BST-34, vil det jo ta en stund å bytte/selge til alle som er misfornøyd...

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, Jeg fikk min p990 fra Network Norway, med norsk språk. Min far fikk telefonen samme dag ifra Nordialog, men uten norsk språk. Kan jeg da hente norskfila fra min p990 og overfør det til hans? Siden det ikke finnes noe norskfil enda. :/

 

En annen ting, er det bare meg, eller er telefonen treig?

Endret av dueno
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet det... Sa også bare at det FRISTET å si det.. Hehe.

 

Jeg har alltid hatt ganske stor respekt for deg og dine innlegg, så derfor jeg reagerte litt. Hadde det vært en vanlig "forumfjortiss" som sa det så hadde jeg antakelig ikke brydd meg... :-)

Lenke til kommentar
Ingen som vet?

6691349[/snapback]

Kan Du ikke ta Backup av den med Norsk først og så prøve å legge den tilbake i engelsk?Virker det ikke så får Du jo tilbake engelsk grunninnstilling.

Mer spennende om de har lagt inn språkfil som sis fil da må det jo gå ann å hente denne.PS har du sjekket om

det ligger språkfil på Cd?.

Lenke til kommentar

Har snakket med Elkjøp!!

 

Varsko her, de har den IKKE på lager, selv om det kan gå slik frem av deres nettsider.

 

Samtidig benekter de at de har annonsert denne for kr 4995 på deres forside på web`en.....dvs de lyver..

 

Jeg har tatt en print screen og sent denne til ledelsen i Elkjøp, og spurt hva de holder på med?!?

 

Greit å ha tatt vare på denne, da jeg kommer til å forlange at denne prisen stemmer når jeg skal kjøpe...

Lenke til kommentar

Har snakket med Elkjøp!!

 

Varsko her, de har den IKKE på lager, selv om det kan gå slik frem av deres nettsider. De venter ikke flere inn før i neste uke...kanskje.

 

Så dette er nok en "teaser" for at mange skal slenge seg på, noe som er ulovlig...

 

Samtidig benekter de at de har annonsert denne for kr 4948 på deres forside på web`en.....dvs de lyver..

 

Jeg har tatt en print screen og sent denne til ledelsen i Elkjøp, og spurt hva de holder på med?!?

 

Greit å ha tatt vare på denne, da jeg kommer til å forlange at denne prisen stemmer når jeg skal kjøpe...

elkjop.bmp

elkjop.bmp

Lenke til kommentar
Prisen er NOK ENGANG tilbake på 4948!

 

De har lagt til denne teksten:

 

Prisen på dette produktet gjelder ikke i våre butikker, men kun på internett. Klikk på kjøp for bestilling. OBS: Begrenset antall og maksimalt 2 produkter pr. kunde!

6692643[/snapback]

 

 

Vel, jeg har snakket med de, og de har INGEN på lager, og forventer inn et parti den 28.08.06 bare så det er sagt.

 

Har også vært i kontakt med webansvarlig, og han kunne fortelle at det var skjedd en glipp, prisen skal være 5490.-

 

Skjønner ingenting jeg....

Lenke til kommentar

Ang. norsk språkpakke. Jeg leste på esato at etter en master reset mistet de spill og diverse andre filer. Men etter en SE Software Update så hadde de visst kommet tilbake.

 

Kan noe prøve om det hjelper for å få tilbake språkpakken?

 

Forresten, nettprisen er også 4948kr når du går inn på produktprofilen.

Lenke til kommentar
Ingen som vet?

6691349[/snapback]

Kan Du ikke ta Backup av den med Norsk først og så prøve å legge den tilbake i engelsk?Virker det ikke så får Du jo tilbake engelsk grunninnstilling.

Mer spennende om de har lagt inn språkfil som sis fil da må det jo gå ann å hente denne.PS har du sjekket om

det ligger språkfil på Cd?.

6691572[/snapback]

 

Det ligger en språkfil på cd'en som kom med min telefon. Det er en funksjonalitet der om å installere flere språk også.

 

Strengt talt var min telefon engelskspråklig når jeg fikk den. Så første gang jeg startet den kunne jeg velge mellom en haug med språk, derav norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...