Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+109384

Ser de ikke har rukket å fjerne opplysninger om batteriet fra SE "Knowledge base application", hvor BST-34 er listet som medfølgende og eneste kompatible batteri.

Kunne posta link, men den var så syyykt lang, søk sjøl, dere som vil. Lurt å søke på "battery".

 

:)

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar

Jeg vet, så det igår og sjekket litt rundt. også bruksanvisningene til P990i og M600i.

 

M600i - BST-33

P990i - BST-34 men har BST- 33 i esken

 

Siden P990i har wi-fi, kamera, video, radio m.m som M600i IKKE har MÅ jo batteritiden bli dårligere en M600i? Den er ikke spesiellt bra :roll:

 

BTW: Jeg kunne skaffe en P990i igår til samme pris til deg Holtemann, men trodde den ble for dyr :yes:

 

Hege, hva der din erfaring?

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384
Jeg bare kjøper et BST-34 når det kommer jeg. No sweat

6684335[/snapback]

 

Litt sweat er det jo, når man egentlig skulle fått det med telefonen... Ekstra utgift, gitt.

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar

Har ikke sendingsnummer, men den måtte innom i Bø for å registrere IMEI med Telenor, heldigvis ikke låst eller software-fu*kup. Den sendes med rekomandert A-post i løpet av dagen. Går den før 17:00 skal den egentlig være fremme i morgen, hos deg og meg. Tror ikke den kan spores.

 

Edit:

har nå fått den inn på siba stavanger.. tenkte dere ville vite det. første mann til mølla.. kun inne 15stk

6684403[/snapback]

Pris er en viktig faktor for mange.

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

LOL!

 

SE sier at det er trykkfeil i manualene...og videre at " Nei, det står ikke på våre nettsider at BST 34 skal følge med .....åh? sier du det står det på produktlisten..hmm...rart" TATT MED BUKSA NEDE!

 

De sier videre at det ikke er "sikkert" at BST-33 er dårligere enn BST-34...Men BST-34 kan kjøpes seperat i etterkant. Hva er da vitsen hvis det ikke er bedre?

 

Hva er sjansen for at det er trykkfeil i brukerveiledningen, Det står oppført i produktlisten med P990i og betatesterene fikk med BST-34...Og SE ikke kjenner til BST-34.

 

...MEN, så KOMMER Det ett batteri, tilfeldigvis, som heter BST-34 som kan kjøpes etterhvert?

 

Noen mener sikkert dette er flisespikkeri, men vi som har brukt P serien før vet at batteriet ikke har vært bra og med oppgitte tider på P990i så har dette vært ett moment iallefall jeg har vært spent på.

 

Når jeg da finner ut at SE har tatt en snarvei så bør ikke SE komme unna uten videre.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384
Noen mener sikkert dette er flisespikkeri, men vi som har brukt P serien før vet at batteriet ikke har vært bra og med oppgitte tider på P990i så har dette vært ett moment iallefall jeg har vært spent på.

 

Når jeg da finner ut at SE har tatt en snarvei så bør ikke SE komme unna uten videre.....

6684422[/snapback]

 

 

Du tar saken? :D

Lenke til kommentar

De skjønte nok at de måtte få ut telefonen på markedet så fort som mulig nå, at de ikke rakk å produsere det virkelige batteriet som skulle følge med....

 

Ringte Best Buy nå, de sa at de ventet inn telefonene rundt 12-13 tida, hvis de fikk inn de innen den tid, ville de sende de ut idag til OSS...Gud hjelpe meg, klarer ikke å vente lengre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...