Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Får ikke helt til WLAN jeg.. Har satt det opp som jeg skal, men den hopper bare mellom Active og Inactive

6687900[/snapback]

 

Funka bra her hjemme. Bruker kun Mac-nr og ingen kryptering, det gikk bra. Prøvde såvidt å sette opp på jobben i dag også, men der sleit jeg mer. Ikke sikker på at jeg fikk ikk krypteringsnøkkelen helt riktig. Får teste mer i morra.

 

Du kan jo prøve å slette koblingen, legge inn alt på nytt da. Se om det blir bedre...?

6688517[/snapback]

 

Dumt og flaut spørsmål, men hva er egentlig wlan? Kan man surfe på andres nett gratis eller hvordan funker det? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wlan er bare trådløst nett. Hvis du har egen wlan ruter, kan du surfe gratis os deg selv. Du kan også surfe gratis på andres om du får tilgang. Hvis du ikke har tilgang fra dem, men finner et usikret net kan du også surfe, men dette tror jeg faktisk er ulovlig. Men det er mange steder som tilbyr gratis wlan, som resturanter og kafeer, og det blir mer og mer vanlig.

Lenke til kommentar

Kan jeg kjøpe et tråløs ruter og bruke den opp mot P990i for å surfe på nette her hjemme?

 

Og hvilken ruter kan da anbefales?

 

Jeg har nå også bredbånds telefoni og ønsker ikke noe kluss.

Grunnen til jeg sier dette er: Jeg fikk beskjed av telenor at jeg ikke kunne bruke alle typer modem til bredbånds telefoni, da kunne det bli kluss.

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe et tråløs ruter og bruke den opp mot P990i for å surfe på nette her hjemme?

 

Og hvilken ruter kan da anbefales?

 

Jeg har nå også bredbånds telefoni og ønsker ikke noe kluss.

Grunnen til jeg sier dette er: Jeg fikk beskjed av telenor at jeg ikke kunne bruke alle typer modem til bredbånds telefoni, da kunne det bli kluss.

6689070[/snapback]

Du kan bruke adsl-modem med trådløs router fra 3com. Det har vi. Vi hadde problem da vi hadde "bedrifts-ADSL" og vi ikke hadde brukernavn og passord. Men etter en liten epost til dem, så ordnet alt seg. Ellers kan du ha trådløs router mellom modemet og pc'ene.

Lenke til kommentar

Jau min p990i vart også henter i går på siba i stavanger 5990-

Er med BST-33 batteriet her. Står foresten på side 153 i brukermanualen at det ska følge med BST-34 batteri. Dette mener eg er en grunn til å kunne klage.

 

Ang du som lurte på om du sku ha mobilen av eller på, ha altidd mobilen på når du lader :) jo lenger tid et batteri bruker på å bli laddet jo bedre laddet blir batteriet, selvsakt bruker jo du lenger tid på å lade også så du bør ladde den en god stund første 3gangene :) Men dette er ikke like viktig lengre som før m tanke på at mobilen er byttet som oftest lenge før batterina i dag klager.

 

Det er sikkert mange som har meninger her, er IKKE utte etter å lage en diskusjon ang det eg bare sier min meining/erfaring.

Lenke til kommentar

Noen ganger er det voldsomt fristende å si "hva var det jeg sa", Mobilguiden. Er nok ganske mange fler som kommer

 

Helgenhelgen: Jeg har ikke klart å finne språkpakker noe sted, og mine kontakter på SE sitt HK i sverige har hvertfall ikke hørt om det. De vet heller ikke hva forskjellen på de 2 varenumrene som eksiterer er, eller at det følger med dårligere batteri på de fleste. Er det bare jeg som synes dette er utrolig dårlig?

Lenke til kommentar

Ai - første bamse-kræsj! Telefonen rebootet av seg selv gjentattte ganger. Fant ut at det var den automatiske skjermspareren med 'wipe'-effekt som gjorde det. Disablet skjermspareren (hva er den egentlig godt for på en tft-skjerm). Nå er alt ok.

 

 

Software:

 

Phone: 162037 R4B001

Organizer: CXC162036 R2A04

CDA: CDA162007/1 R2A01

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...