Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvordan er den koden for å komme inn i service menyen så man kan sjekke softwareversjon?

6704368[/snapback]

 

Trykk oppe på "Hovedmeny" -> Systeminformasjon

 

-Zhaar-

6704489[/snapback]

 

 

Takker :thumbup:

Da har jeg den gamle softwaren, men jeg tror p990i også har en service menu.

Lenke til kommentar
er det noen nå som kan svare på oppløsning på videofilming? :)

6704448[/snapback]

Om du tar opp med kamera blir det 320x240 med 30fps. Rimelig bra med andre ord. Jeg har overført mpeg4 film med 320x240 og 24 fps og 264 kbit/sec. Ikke veldig bra kvalitet og lagger litt en gang i blant. Har ikke teste noe særlig mer.

 

GOD som jeg hater XP. Trodde denne var klargjort for iSync. Dritt at softwaren bare virker under Windows!

Edit:: Fikk oppdatert software likevel :) . Dette skriver jeg faktisk med min P990i.

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Hei!

Fikk min p990i igår...lurte bare på wlan funksjonen...er på nett og...men det kommer opp en mld at "minne er for lite", samt at sidene er så svære at jeg må bla til høyre og venstre og opp og ned for å lese alt...kan man ikke tilpasse sidene til skjermen? hva med minne, hva er gærnt?

 

Plzz svar meg på det...

Lenke til kommentar

Videoen på P990i er jeg svært fornøyd med. Kvaliteten er veldig god (til mobilkamera å være), siden den filmer i QVGA oppløsning.

 

Kamera forran er veldig bra også. Hadde videotelefoni ute i mørket med veldig lite lys, men kamera fungerte kjempebra. Ikke veldig god kvalitet, men når det er dagslys er det kjempebra (til mobilkamera å være).

 

Er veldig fornøyd med kamera da jeg oppdaget hvordan den fungerte. Jeg fikk ikke tatt bilder fordi jeg ikke forstod at kameraknappen er en to-trinns-knap. Du trykker den lett inn og kameralampen går på, og den stiller inn autofokus. Trykk hardere og den tar bilde. På den måten kan du stille inn og ordne i god til før blide blir tatt. Den kan ta fire bilder på en gang også, så du kan velge det beste!

 

Tok bilde av en Idun Ketchup flaske og scannet den med visittkortscanneren. Kontakten ble hetende "atketchup". Syns det var bra jeg, til å være en ketchup flaske jeg tok bilde av og ikke et visittkort.

 

Ellers er telefonen kjempebra. Har ikke klikket en eneste gang. Det eneste å klage på er at golf spillet har problemer med å starte noen ganger. Ellers er alt topp.

 

Så dersom du greier å skrape sammen nok penger til å kjøpe den (selg huset om du må :p ), så kjøp den! Det er en kjempeflott telefon som er verdt pengene, selv om den er dyr! :)

 

 

Jornan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...