Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SE har lagt ut ny software til telefonen nå.

 

-Zhaar-

6701020[/snapback]

 

Jeg finner ikke det. Hvor laster man ned dette?

6701376[/snapback]

 

Last ned og installer SE Update Service. Etterpå følger du bare instruksjonene på skjermen. http://www.sonyericsson.com/downloads/Upda...nst_2.6.4.9.exe

OBS! All personlig info blir slettet.

 

-Zhaar-

6701442[/snapback]

 

 

Hva inneholder oppdateringen av fixes?

Lenke til kommentar

 

Vet faktisk ikke. SE er ikke så flinke med "changelog"  :(

Men ser det er noen nye funksjoner i kalenderen etc.

Jeg er for ny med den til å kunne skille alt som er endret  :p

 

-Zhaar-

6701660[/snapback]

 

 

Heh, ja jeg må vel ærlig innrømme at den ikke er 100% utforsket av meg selv enda heller.

 

Det er et fint stykke telefon, det er i allefall sikkert!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384
Er det noen her som vet om man får kjøpt beskytelse for skjermen på 990 og hvor man eventuelt får kjøpt det?

6701551[/snapback]

 

Jeg bestilte fra Martin Fields, www.overlay.com eller www.martinfields.com, som sa det kom til å ta 4,6 eller flere uker før jeg fikk dem. Tror det tok to. Funker veldig bra. Skriver for øvrig dette inlegget fra telefonen. Jeg elskern. :D

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar
Nå har jeg telefonversjon R5A006, og den virker bedre egentlig. En del av grafikken har blitt tydeligere, og lettere å se.

6703709[/snapback]

 

 

 

Og du har oppgradert fra SE sine sider, og du har fortsatt norsk som språk på telefonen?

Var det noen problemmer med oppgraderingen?

 

Vet foresten noen om hvorfor alle steder ikke er med på telefonen, når jeg skal sette sted er det eneste Oslo som er listet opp over byer i norge. ellers så er det en hel masse utenlandske byer der.

min telefon har:

Phone R4B001

Organizer R2A01

Endret av Janhab
Lenke til kommentar

Etter å ha hatt denne telefonen i under et døgn må jeg si at det er et pent stykke telefon, men her er hva jeg ikke liker:

 

- Telefonen henger mye.

- Har alleredet boot'et av seg selv, uten at noe spesielt skjedde.

- Savner disse småfunksjonene som lommelykt.

- Kamera er en jævla stor BUG. De har hatt 1 år på å fikse software, men fortsatt har de sprit i kaffen hos SE.

- Bruker mye batteri med WLAN.

- Ikke Mac kompatibel, selv ikke med iSync (enda).

- Treg oppstart

 

I går når jeg skulle sove la jeg den til lading på nattbordet. Men tror dere bakgrunnsbelysningen slo seg av? Nei, selv ikke når jeg skrudde den helt av. Jeg dro ut lader, docking, deksel og batteri og kastet den under senga :mad: .

 

Men dette er i og for seg bare software. Tastaturet og skjermen er nydelig. Får også håpe vi får et bedre utvalg av software snart, som Skype.

Lenke til kommentar
Etter å ha hatt denne telefonen i under et døgn må jeg si at det er et pent stykke telefon, men her er hva jeg ikke liker:

 

- Telefonen henger mye.

- Har alleredet boot'et av seg selv, uten at noe spesielt skjedde.

- Savner disse småfunksjonene som lommelykt.

- Kamera er en jævla stor BUG. De har hatt 1 år på å fikse software, men fortsatt har de sprit i kaffen hos SE.

- Bruker mye batteri med WLAN.

- Ikke Mac kompatibel, selv ikke med iSync (enda).

- Treg oppstart

 

I går når jeg skulle sove la jeg den til lading på nattbordet. Men tror dere bakgrunnsbelysningen slo seg av? Nei, selv ikke når jeg skrudde den helt av. Jeg dro ut lader, docking, deksel og batteri og kastet den under senga :mad: .

 

Men dette er i og for seg bare software. Tastaturet og skjermen er nydelig. Får også håpe vi får et bedre utvalg av software snart, som Skype.

6704000[/snapback]

 

Har du prøvd og oppdatere til den nye sw? For og sjekke om det ble bedre da.

Lenke til kommentar
Har du prøvd og oppdatere til den nye sw? For og sjekke om det ble bedre da.

6704007[/snapback]

Holder på, men må bruke en PC til jobben. Update programmet starter, så velger jeg språk, deretter får jeg bare opp en serie med bilder av telefoner som går i loop og to store tomme grå knapper. Trykker jeg på den nederste avsluttes programmet, trykker jeg på den øverste blir programmet bare stående med bilde av en "loade-strek" og ingenting skjer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384
her er hva jeg ikke liker:

 

- Telefonen henger mye.

- Har alleredet boot'et av seg selv, uten at noe spesielt skjedde.

- Kamera er en jævla stor BUG.

- Ikke Mac kompatibel, selv ikke med iSync (enda).

6704000[/snapback]

 

Det ovenfor høres veldig ut som softwarefeil, særlig i og med at jeg ikke har de samme problemene... Håper og regner nærmest med at en softwareoppdatering vil løse det..

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...