Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Ok. For det første kan du lære deg å stave Rogue. :p

 

Speccen: http://www.wowhead.com/?talent=ihe0oxZG0Ez0Vzxcoh

noe sånt?

 

Tok med MoD tilfelle du skal pvp'e litte grann :)

7201933[/snapback]

 

Kanskje litt greit å putte de 5 pointsa fra Sword Spes.

inn i daggers istedenfor, siden det var daggers han ville bruke? :)

7202520[/snapback]

 

Dagger Specialization, Improved Backstab og Opportunity er nok et must ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver å levler en rogue alt, og min erfaring er at det er omtrent komplett umulig å finne gode daggere mens du levler, mens det er flust av macer, sverd, osv. For eksempel sword of omen/serenity, vanquishers sword, thrash blade, osv osv.

7203299[/snapback]

 

Godt poeng.

 

Ble selv noe frustrert av å fokusere på daggers da jeg lvl'et opp - både pga. lite tilgang på våpen, samt "ventetid" på energy og posisjonering var irriterende da jeg spilte mye solo. Gikk over til sverd da jeg fikk Thrash Blade ved level 45, og har aldri returnert til daggers. Når det er sagt så går jeg nok over til fist weapons så snart sjansen byr seg i The Burning Crusade.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Har startet en rouge, synes det så morro ut å spille, har lettet litt i sidene bakover her men fant ikke det jeg lette etter. Jeg er ute etter en lv build. Noen som kan hjelpe meg med det? :) Kommer mest sannsynlig å bruke daggers. Takker for svar. :)

7172380[/snapback]

 

Mulig noe sånnt kunne funka :)

7203010[/snapback]

LOL 15-31-5 uten weapon expertise tuller du eller?

 

*Levle build, beklager :o

Endret av brutti
Lenke til kommentar
nvm...

 

Fikk foresten Bloodfang bracers, gloves og firemaw cloak på et run idag :D Cleara BWL uten wipe for første gang :) 3.5 timer tok det. Det var drit gøy :)

7208270[/snapback]

 

Lucky bastard :D

 

Vi tok vel Nefarian for første gang i.. hm.. Januar? Og fikk første Bloodfang Gloves-drop for 1,5 uke siden :no:

Lenke til kommentar
nvm...

 

Fikk foresten Bloodfang bracers, gloves og firemaw cloak på et run idag :D Cleara BWL uten wipe for første gang :) 3.5 timer tok det. Det var drit gøy :)

7208270[/snapback]

 

Lucky bastard :D

 

Vi tok vel Nefarian for første gang i.. hm.. Januar? Og fikk første Bloodfang Gloves-drop for 1,5 uke siden :no:

7208825[/snapback]

 

Vi fikk BF Gloves på første FM kill :D

Lenke til kommentar
Kan noen link meg et par fist weapons som en lvl 60 kan bruke?(da tenker jeg på noen som faktisk er brukbare, hvis det finnes)

 

EDIT: Når jeg tenker meg om, kan noen linke et par gode hemorrhage våpen?

7206739[/snapback]

 

Claw of the Black Drake er en

fin fist, og den er også veldig god som hemobuild :)

7209406[/snapback]

 

Joda det er jeg klar over, men jeg glemte å nevne at jeg ikke har et guild som raider :(

Lenke til kommentar

Det er vel heller dårlig med gode Fists før man kan gå i ZG. De man får i ZG er ikke alt for mye å hoppe i taket for, heller. Morsom proc, men ellers ... :shrug:

 

Her er hvertfall noen

 

Edit:

Jeg regner med at Willey's Back Scratcher i MH og Lefty's Brass Knuckle i OH (evt Hurd Smasher for litt ekstra morro) er det beste valget

Fist Weapons er morro. Bare synd det er så dårlig utvlag

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Jeg regner med at Willey's Back Scratcher i MH og Lefty's Brass Knuckle i OH (evt Hurd Smasher for litt ekstra morro) er det beste valget

Fist Weapons er morro. Bare synd det er så dårlig utvlag

7211093[/snapback]

 

Sier meg enig i det der ja..

 

Og som Kristteo sier, synd det er dårlig utvalg :no:

 

Noen som gidder å poste en fin hemo build.. Orker ikke

stresse gjennom alle trådene :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...