Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det ser velidg spennende ut. Det er bare så synd med de 8 absolutte ponga i Combat :(

Tror jeg ville gått for en slik build med daggers. Det ser litt kjett ut å kun kunne få 2/5 i Lethality, men...

 

Ville brukt noe slik i en Hemo- build. Det siste poenget kan du putte hvorsomhelst.

 

Setup går godt med CoS, mens Cheat Death er 3 talentpoeng for å dø 2 sekund senere, så det gidder jeg ikke ta.

Setup kan kanskje byttes ut med Imp Sap ?

Lenke til kommentar
Hey

 

Hvordan vet du hva som er best i Main Hand eller Off Hand (weapons) :hmm:  ?

 

Rogue enchants :  Har hørt at det er best med Crusader i MH ?

7238633[/snapback]

 

 

kommer ann på hva du har i build, men slow main hand for poison proc og fast offhand, Crusader er fin for Hemo build med sverd i main hand.. ellers så skal jeg tro 15 agi på daggere

Lenke til kommentar
Hey

 

Hvordan vet du hva som er best i Main Hand eller Off Hand (weapons) :hmm:  ?

 

Rogue enchants :  Har hørt at det er best med Crusader i MH ?

7238633[/snapback]

 

 

kommer ann på hva du har i build, men slow main hand for poison proc og fast offhand, Crusader er fin for Hemo build med sverd i main hand.. ellers så skal jeg tro 15 agi på daggere

7239150[/snapback]

 

+5 på MH og +15 agi på offhand (+15 agi på offhand gleder egentlig alltid, siden alt du tar på offhands lider av diverse mekanikker så du proccer sjeldnere. Bedre å ha en satt verdi der.)

 

Kos deg med nye enchants. :)

Lenke til kommentar

hva tenkes om denne hemo builden?

 

http://www.wowhead.com/?talent-bc=wGe0oxZhbV0oZxMjohGRs0o

 

og vil noen forklare litt dypere hvordan denne shadowstep fungerer? jeg tror jeg har misforstått den litt...

 

Og se på denne combat builden: http://www.wowhead.com/?talent=fhe0oxZG0EzMVzxso

 

synes dere jeg kan ofre et (1) point på weapon exp. når jeg er human og har maladath sverdet? (+4 swords)

Endret av Blazter
Lenke til kommentar
hva tenkes om denne hemo builden?

 

http://www.wowhead.com/?talent-bc=wGe0oxZhbV0oZxMjohGRs0o

7260378[/snapback]

 

Liker denne jeg 16/3/42

 

Hemo specc med imp ambush for gøy med clothies.

Shadowstep, ambush :D Med 20% dmg increase på ambush fra shadowstep + 10% fra master of subtlety + 2% mer dmg mot humanoids + 15% mer agi, 10% mer attack power og -350 armor på target kommer den til å gi noen veldig fine ambush critts

Men som sagt det er en hemo specc også :p

Endret av da_devil
Lenke til kommentar

Har testet shadowstep, mutilate ..... er ikke fornøyd med dem sålangt. Nå har de nerfet shadowstep fra 30 til 20 yards. Dette ble gjort fordi kort-distanse teleportering over 20 yards i wow-motoren skaper frame-lags (bildet fryser i 2-3 sekunder). Dette er også grunnen til at mages sin blink nok aldri kommer til å bli mer enn 20 yards. Men en annen grunn til at jeg ikke er så fornøyd med shadowstep er at du er mer eller mindre avhengig av at fienden du vil angripe er stasjonær, er han i bevegelse så er det nesten umulig å få brukt openeren på ham med mindre du vil brenne sprint i tillegg.

 

En annen ting med shadowstep: Fienden kan se *poff* vanish effekten som skjer når du bruker skillet, so much for the element of surprise .... enhver tumsing med reaksjonsevne bedre enn den til en 80-åring kan komme seg unna .... dog så kan dette være en bug.

 

Mutilate .... herlig skill for å bygge opp combo-points, men altfor dårlig damage ennå sammenlignet med backstab. Coldblood + Mutilate gjør at det er kun MH som vil critte, en MH + OH crit er regnet ut til å være rundt 7% for en rogue med 30% critrate.

 

Så med mindre noe drastisk skjer med disse to talentsene, så blir det iaf for pvp Sealfate/vigor daggers + preparation på meg for arena.

 

Fjellsboe - Rank 14 rogue Xavius-EU-PvP

Fjells - Bloodmyst-PVP - EU Closed TBC Beta

Lenke til kommentar
Hvor mye +hit og + sword bør jeg ha? jeg føler  at 1/4 av alle swings er miss. utrolig frustrerende å se så masse potensiell dmg gå til spille.

7269538[/snapback]

Det kan stemme bra med 25% miss uten gear eller talents som korrigerer ja. 5% base miss, +20% miss ved dual gir 25% sjangs til miss. Du skriver ikke hva level du er. Å velge hvor mye +hit du skal ha er jo alltid en avveiing mot andre stats og avhenger mye av hva gear du har tilgjengelig. Andre kan sikkert gi eksempler på bra gear du kan velge. Er du lvl 60? Har du precision i combat (+5% hit)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...