Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som bruker Disarm traps, til noe, i det hele tatt?

Leste litt på WoW-sida om forskjellige klasser og på rogue står det bl.a. "they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well."

Jeg kan ikke komme på sist jeg brukte disarm trap, muligens for den questen i hula før Ravenholdt, men det kan ha vært noe annet også. :p

suppression rooms i bwl :D

Lenke til kommentar

Er det noen som bruker Disarm traps, til noe, i det hele tatt?

Leste litt på WoW-sida om forskjellige klasser og på rogue står det bl.a. "they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well."

Jeg kan ikke komme på sist jeg brukte disarm trap, muligens for den questen i hula før Ravenholdt, men det kan ha vært noe annet også. :p

 

Har prøvd det på det questet med bombene i Storm peaks, utenom det tror jeg aldri jeg har brukt det :p

Lenke til kommentar

Er det noen som bruker Disarm traps, til noe, i det hele tatt?

Leste litt på WoW-sida om forskjellige klasser og på rogue står det bl.a. "they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well."

Jeg kan ikke komme på sist jeg brukte disarm trap, muligens for den questen i hula før Ravenholdt, men det kan ha vært noe annet også. :p

Du disarmer jo traps i ICC, + du kan disarme hunter traps...

Lenke til kommentar

Er ny her, og tenkte jeg skulle spørre litt. :)

 

Er det noen BG-roguer her som har engineering? Holder på å levle engi, og tenker det kommer til å være dritbra å kunne bruke bomber, nitro boosts (<3) og Handmounted pyro rocket.

Noen som har erfaring med dem?

 

Og jeg lurer på hvilke macroer jeg burde bruke, hvilke gems, hva jeg burde enchante og hvilke stats jeg burde gå for på gear. :)

Lenke til kommentar

Er det noen som bruker Disarm traps, til noe, i det hele tatt?

Leste litt på WoW-sida om forskjellige klasser og på rogue står det bl.a. "they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well."

Jeg kan ikke komme på sist jeg brukte disarm trap, muligens for den questen i hula før Ravenholdt, men det kan ha vært noe annet også. :p

Du disarmer jo traps i ICC, + du kan disarme hunter traps...

Yeah, roguen min er fortsatt 72 elns, så den har ikke vært i ICC, ikke noen av mainene mine heller. :p

Og hunter-traps, mja, mjo ... Ser ikke helt at jeg får tid til det, merker de ikke før jeg er dævv uansett.

Lenke til kommentar

Slow MH selv om den andre har 17.5dps mer?

 

Så nettopp dette på elitist jerks :

 

 

Q: Fast weapons or slow weapons?

A: You need at least one fast weapon for Deadly Poison. The other can reasonably be either fast or slow - weapon DPS matters far more than speed.

 

Q: Which dagger goes MH?

A: The higher-DPS one.

 

Q: What if they're of equal DPS?

A: The short answer is that it doesn't matter very much - both options will be within a tenth of a percent of DPS. Usually it will be better to have the fast weapon MH, but there are situations - the most common one involving use of Tiny Abom - where that may not be the case.

 

Q: Wait, what? The fast one MH?

A: Yep. Basically, the extra poison procs you gain just barely outweigh the loss of Mutilate damage. See this post for numbers.

 

Q: So DP sometimes goes on your MH?

A: Yes. DP goes on the fast weapon, whichever hand it's in. If both weapons are the same speed, DP goes on the MH.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg litt med roguen?

 

Crooze

66 Rogue

@ Kazzak

 

(kommer Armory Link, mobilen er fucked atm.)

 

Jeg er for øyeblikket Combat. Ganske bra spec i grunn.. Men tingen er at jeg tar så myyye mindre liv enn jeg gjorde som Mutilate (Faktisk 3.2 pvp spec..), og jeg mister så myyyye mer liv. Eneste positive er at jeg har 10 - 12% hit chance. Jeg kan ikke gå tilbake til mutilate, for da må jeg finne meg nye daggers og sånt tull og ofrer ikke to BoA daggers for er sånn 75 før jeg har dem anyway..

 

Min rotation er: CS, S&D, SS, SS, SS, evis.. ELLER CS, SS, SS, SS, Evis som tar mindre liv enn med S&D. Bruker 2x Instant Poison. Tregeste og Høyest dps våpen i MH, og Raskest i OH.

Lenke til kommentar

Slow MH selv om den andre har 17.5dps mer?

 

Så nettopp dette på elitist jerks :

 

 

Q: Fast weapons or slow weapons?

A: You need at least one fast weapon for Deadly Poison. The other can reasonably be either fast or slow - weapon DPS matters far more than speed.

 

Q: Which dagger goes MH?

A: The higher-DPS one.

 

Q: What if they're of equal DPS?

A: The short answer is that it doesn't matter very much - both options will be within a tenth of a percent of DPS. Usually it will be better to have the fast weapon MH, but there are situations - the most common one involving use of Tiny Abom - where that may not be the case.

 

Q: Wait, what? The fast one MH?

A: Yep. Basically, the extra poison procs you gain just barely outweigh the loss of Mutilate damage. See this post for numbers.

 

Q: So DP sometimes goes on your MH?

A: Yes. DP goes on the fast weapon, whichever hand it's in. If both weapons are the same speed, DP goes on the MH.

 

Grunnen til at du har slow MH er pga. at desto tregere våpenet er, jo hardere treffer det. Et våpen på 2.80 speed kommer til å gjøre mye hardere Sinister Strikes og Eviscerates enn et våpen på 1.50 speed.

 

Grunnen til at off-hand er fast er pga at ingen av dine main strikes (som combat - mutilate er 2x dagger) avhenger av off-hand damage. Så derfor, hvis du har en main hand med mer dps men mindre speed, så vil SS og Eviscerate gjøre mye mindre skade enn de ville gjort med en slow MH.

 

 

 

Slow MH for hard hitting abilities, og fast OH for flere auto attacks og upkeep av deadly poison.

Lenke til kommentar

Grunnen til at du har slow MH er pga. at desto tregere våpenet er, jo hardere treffer det. Et våpen på 2.80 speed kommer til å gjøre mye hardere Sinister Strikes og Eviscerates enn et våpen på 1.50 speed.

 

Grunnen til at off-hand er fast er pga at ingen av dine main strikes (som combat - mutilate er 2x dagger) avhenger av off-hand damage. Så derfor, hvis du har en main hand med mer dps men mindre speed, så vil SS og Eviscerate gjøre mye mindre skade enn de ville gjort med en slow MH.

Nei.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...