Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Nå skal man egentlig ikke syte så mye, icc 5man heroics har gode nok weapons som duger til pvp, er bare skill som trengs i pvp nå for tiden :yes:

 

Skal du ha ICC10/25 weapons så du får du bli med dine venner eller evt jobbe med å få noe PVE gear for å kunne joine raids, hvis det er som må til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo sant at han må skaffe seg et pve våpen for å gjøre pvp til 1800.

 

Pve våpen, ja.

Raid våpen, nei.

Det er forskjell.

 

Og for at pve folk skal få fult relentless så skal det jo endel badges til. Det tar jo langt mindre tid å få seg 8k honor og 400 arena points enn det tar å få seg 60 frost badges. Pvpere kan jo få seg t9/t10 bare ved å gjøre heroics og noen weekly raid quests de også. Voa er jo værst av alt, der får du jo alt mulig godis for null arbeid hvis du er heldig, uansett om du gjør pve eller pvp.

 

Men vi snakker jo om ting som ikke hadde noe som helst med det han typen klaga over, og dette er en rogue tråd. Så tror jeg stopper her hvertfall.

Lenke til kommentar

Må man være softcap + trinket med arp proc før det lønnes å gemme arp? :hmm: eller er det noe magic number hvor mye man burde ha fra gear? :hrm:

 

Har sett både rawr og spreadsheets men forskjellige info.

Om du er mellom 650-700 uten gems gan du begynne å gemme arp. Aldriana Spreadsheet er ganske ømfintlig på dette, så klarer ikke gi deg noe mer nøyaktig desverre:) Begynte akkurat å gemme arp selv.

 

Armory: Wee@Nordrassil

Lenke til kommentar

Er det verd å levle med 2x Deadly Poison når man levler som Envenom? De dør omtrent alltid på 4-5 stacks.

 

Bruker 2 x Balanced Heartseeker (1.70)

 

Og min rotatin er: CS > Mutilate > / Shiv > Shiv / Mutilate > Envenom (2-3 DP stacks) > Mutilate > Envenom. Burde jeg ventemed Envenom til slutten og bruke de første 5 CP på noe annet feks S&D?

 

Fant dette på en nettside men stemmer omtrent akkurat:

 

 

CS - 2(3) CP / 0(2) DP

Mutilate - 4(5) / 1(4 )DP

{Shiv - 5 CP / 2(5) DP}

{Shiv - 5 CP / 3(5) DP}

Envenom - 0 CP / 5 DP

Mutilate - X CP / 5 DP

Envenom - 0 CP / 5 DP

 

 

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Hvordan er det med APR som mutilate rogue? byttet hansker nå og så at jeg har 0

0 hva?

 

hmm 0 hva, ja? Nei kan det være ARP tro?

 

on topic så tror jeg ikke du bør bry deg så særlig om ARP som mutilate. Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt opp igjennom "tidene." ARP er vel mer for combat ;P

 

Er det verd å levle med 2x Deadly Poison når man levler som Envenom? De dør omtrent alltid på 4-5 stacks.

 

Bruker 2 x Balanced Heartseeker (1.70)

 

Og min rotatin er: CS > Mutilate > / Shiv > Shiv / Mutilate > Envenom (2-3 DP stacks) > Mutilate > Envenom. Burde jeg ventemed Envenom til slutten og bruke de første 5 CP på noe annet feks S&D?

 

Fant dette på en nettside men stemmer omtrent akkurat:

 

 

CS - 2(3) CP / 0(2) DP

Mutilate - 4(5) / 1(4 )DP

{Shiv - 5 CP / 2(5) DP}

{Shiv - 5 CP / 3(5) DP}

Envenom - 0 CP / 5 DP

Mutilate - X CP / 5 DP

Envenom - 0 CP / 5 DP

 

 

 

Jeg brukte ihvertfall CS, mutilate x2, KS, mutilate x2, envenom. og da er mobs ganske døde, eller nedi under 10% hp left :) veldig lite nedetid! :D

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Må man være softcap + trinket med arp proc før det lønnes å gemme arp? :hmm: eller er det noe magic number hvor mye man burde ha fra gear? :hrm:

 

Har sett både rawr og spreadsheets men forskjellige info.

De sier.

 

Når du har 264 våpen og når du kan nå 900 armorpen med gems er det verdt det. Hvor korrekt dette er skal jeg ikke si noe på, men det HØRES iallefall ganske korrekt ut. Personlig gikk jeg for armorpen rundt samme tid.

 

Rawr er forresten ikke veldig nøyaktig i forhold til armorpen. Veit ikke hvorfor men den bommer iallefall ganske mye iforhold til spreadsheet og f.eks denne iDps. Den er veldig enkel å bruke om du skal gjøre heller storeforrandringer. Skal du finpusse å gå opp 10-12 dps med å bytte fra haste til crit ring så er som regel spreadsheets mer nøyaktig. Dvs viser idps ingen eller lite forrandring, sjekk med ett spreadsheet også.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Gouge er en interrupt/stun som også gjør skade. Gouge fungerer på mange måter som SAP. Forskjellen er at Gouge gjør litt skade, gjøres ute av stealth og targeten må være forran deg. Er egentlig bare nyttig i PVP for å bruke som interrupt eller irritere fienden litt før Kidney Shot kommer av cooldown. Skade som blir gjort mot en som er gouga vil sette han fri igjen.

 

For å svare på Sverd/Dagger spørsmålet så er daggers ubrukelig i pvp om du blir "tatt på fersken (Ute av stealth)" helt til du får Mutilate. Sverd fungerer best til levling, da du har litt ekstra cooldowns å rutte med som combat. Samtidig som du har veldig lav energy regen på lav level så koster en Mutilate ille mye fra starten av. Alt i alt så fungerer begge, det er snakk om smak og behag, men combat stikker av med seiern på grunn av cooldowns som Blade Flurry, Adrenalin Rush som du får ganske tidlig.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Gouge er en interrupt/stun som også gjør skade. Gouge fungerer på mange måter som SAP. Forskjellen er at Gouge gjør litt skade, gjøres ute av stealth og targeten må være forran deg. Er egentlig bare nyttig i PVP for å bruke som interrupt eller irritere fienden litt før Kidney Shot kommer av cooldown. Skade som blir gjort mot en som er gouga vil sette han fri igjen.

 

For å svare på Sverd/Dagger spørsmålet så er daggers ubrukelig i pvp om du blir "tatt på fersken (Ute av stealth)" helt til du får Mutilate. Sverd fungerer best til levling, da du har litt ekstra cooldowns å rutte med som combat. Samtidig som du har veldig lav energy regen på lav level så koster en Mutilate ille mye fra starten av. Alt i alt så fungerer begge, det er snakk om smak og behag, men combat stikker av med seiern på grunn av cooldowns som Blade Flurry, Adrenalin Rush som du får ganske tidlig.

Har man lavere Energy regen i lav lvl fordi man ikke har talents eller blir energy regenen raskere i topp level ?

Lenke til kommentar

I høyere level som Assassination så har du jo Seal Fate (Gir 1 ekstra CP om du critter) og Focused Attack som gir 2 Energy per crit. Høres kanskje lite ut, men når du har 50% crit så er det ganske mye.

 

Combat har Vitality som gir 25% høyere energy regen og Combat Potency som gir 20% sjanse til 15 energy med offhand attack.

 

Så ja, det er talents og gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...