Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Satan, mutilate er faceroll...

 

Har alltid vært combat, men fikk rib spreader forrige uke og bestemte meg for å teste mutilate i går. Brukte combat-gearet, men byttet ut NES med Mark of Supremacy, og orcish deathblade hc i offhand. 11500 dps på toravon, ca 1500 mer enn som combat forrige uke, på første fight som mutilate (ikke at det er vanskelig å rotation da :roll: ). Tror jeg må få samlet opp litt mer offspec gear, angrer på at jeg har passet på alle mutilate-pieces som har droppet til nå :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Combat er like lett, faceroll :!:

 

Rogue er veldig lett class å spille i PVE.

Tja, vil si mutilate er lettere enn combat, men igjen, ingen classes i wow er vanskelige å spille. :)

 

Forskjellen på muti og combat i pve, er at som muti så har du 2 knapper, mutilate og envenom. Thats it. Og som combat, så er det sinister strike, eviscerate og slice & dice. Og i tillegg har du 3 cooldowns som gjør det hele mye mer interessant for min del! :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

har veldig sansen for mutilate pve. så har mutilate pvp spec, og mutilate pve spec på roguen. Har utrolig lyst til å prøve combat, men har få følelsen av at det blir for trege våpen og fury warrior feeling :p mutilate pve har jeg ikke lyst til å gi fra meg, for det er utrolig gøy. Var heavy PvP'er før så får en dårlig følelse når jeg ikke har med meg ett pvp spec .. xD

 

skulle gått ann å ha 3 builds.. holder visst ikke med bare secondary talents i tillegg for meg.. :hmm:

 

Var helt oppslukt av PvP før, men når jeg fant meg en Totc25 man pug så var det takk og farvell til pvp drømmen.

Lenke til kommentar

Dere snakker et språk jeg ikke forstår så mye av :dontgetit::ermm::roll::p

 

Viste du at om du spammer FoK 2x og etter det aktivere du BF så trykker du KS, så etter det aktiverer du AR så spammre du FoK som en gærning,det gir deg nice DPS på trash, men er viktig at du bruker ToTt på MT før du gjør alt dette. :tease:

Lenke til kommentar

Dere snakker et språk jeg ikke forstår så mye av :dontgetit::ermm::roll::p

 

Viste du at om du spammer FoK 2x og etter det aktivere du BF så trykker du KS, så etter det aktiverer du AR så spammre du FoK som en gærning,det gir deg nice DPS på trash, men er viktig at du bruker ToTt på MT før du gjør alt dette. :tease:

 

helt enig! men det beste ville vært å kjøre CB for så å spamme FoK som en gærning. men man bør selvfølgelig garrote for å få en H4B oppe, for den increaser damage.

 

eller hva sier du stine? =D

 

 

edit: men det er for assasination da.

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

om jeg tør spørre, er combat rotation så mye vanskeligere? :hmm:

 

Ikke noe hetsing her, for jeg har _ALDRI_ spilt combat rogue. hvordan fungerer rotationen deres? er enig at muti'en min har en ganske lett rotation.

Tenkte ikke primært på rotation, mer på damage output vs. erfaring/gear. At jeg med gear/gems optimert for combat ligger 2k dps over nr 2 i guildet første gang jeg tester mutilate. Det er ingen tvil om at rogues har det ganske greit (lett) nå, og jeg ser frem til at rupture blir en del av rotation igjen.

 

Føler som sagt ikke at combat er så mye verre, men det er noe mer utfordrende å time cooldowns. Selvfølgelig kan man bare smelle i gang alt på cooldown som en annen scrub, men man ønsker jo primært å optimere dps ved å time cooldowns med procs, viktige burn-faser, etc etc.

 

Dessuten er pooling av energy, spesielt mot envenom-buffen, noe av det som skiller gode rogues fra resten. Jeg synes slike ting skulle gjort større utslag på dps, så blir det et større skille mellom de som virkelig kan spille og resten.

Lenke til kommentar

Er det noen som bruker Disarm traps, til noe, i det hele tatt?

Leste litt på WoW-sida om forskjellige klasser og på rogue står det bl.a. "they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well."

Jeg kan ikke komme på sist jeg brukte disarm trap, muligens for den questen i hula før Ravenholdt, men det kan ha vært noe annet også. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...