Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Nydinga lvl 80 rogue. What to do?

Skal gå Pvp hovedsaklig, men i tilleg til heroics. Noe jeg burde kjøpe i starten? En boe dagger kanskje? Noe som hjelper meg på starten av ferden? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydinga lvl 80 rogue. What to do?

Skal gå Pvp hovedsaklig, men i tilleg til heroics. Noe jeg burde kjøpe i starten? En boe dagger kanskje? Noe som hjelper meg på starten av ferden? :)

Er 77 dinger kanskje i morgen hvis jeg spiller. Har to kompisser, healer og tank så jeg skal spamgå Heroics for T9. Jeg skal også hovedsaklig PvPe men har tnekt til å raide i tillegg litt senere.

 

Hvis du skal PvPe hovedsaklig, og bare gå Heroics utenom gidder du ikke å kjøpe PvE gear. Men hvis du også skal begynne å raide gjør du som meg og skaffer deg T9 fra Heroics og gjør daily PvP. Dette kan fort bli kjedelig hvis du er en PvP glad person som meg, da går du BGs. Dette er spesielt kjedelig med tanke på at alt og alle raper deg ved mindre du speccer ambsuh og går for AFK Mages.

 

De første daggerene håper du på å få fra ToTC HC og FoS (tror jeg.. Hvis ikke PoS). De er level 232 om jeg ikke husker feil.

 

Så får du deg enchants og gems på gearet. Og da er du i boks ;)

Lenke til kommentar

Skal skifte race på roguen min. Er for øyeblikket orc, men spiler kun pvp så føler jeg har flere fordeler som belf/undead. Hva foretrekker folk?

Jeg går Female Troll nå. Skifter race as I speak.

 

Troll har bedre HP regen, 15% reduced movement impairing, Bow skill (..), og Berserk som er fin i PvE og PvP hvis du er Envenom ;) - Men i bunn og grunn: Female Troll Rogue med RØD HANEKAMM er så rådigg at racials bare blir en bonus ;)

 

Noen forresten som vet hvorfor race changen min failer? =S

Har 510 på kortet og det kostre 180 NOK,-

 

Får godkjent men "Payment failed" =(

 

Og forresten: Bra Female Troll Rogue name?

Har tenkt litt på Chèers siden jeg er kjent for å "Cheere". Eller Vahkir som er magen min på en annen server.. Mennehh.. De blir for lame syns jeg. Anyone?

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

"You have reached the maximum number of attempts (3) to enter your payment information. Please do not enter the information again for 24 hours, or the security feature will be activated and your payment method will be blocked for a period of up to 72 hours. If you have any questions, please contact our Billing Support team"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

[quote name='EMS15' date=' 2. april 2010 - 18:27'

 

Takk skal du ha :)

Noen formening om jeg burde massive honor-farm, eller gå masse HCs også?

Tenker på om det er verdt å farme HCs egentlig.. Kan man kjøpe noe pvp gear for det? Tenker det blir massive BG en stund, for å så få gear -> HC og skaffe sverd.. Eller mener du noe annet?

Lenke til kommentar

[quote name='EMS15' date=' 2. april 2010 - 18:27'

 

Takk skal du ha :)

Noen formening om jeg burde massive honor-farm, eller gå masse HCs også?

Tenker på om det er verdt å farme HCs egentlig.. Kan man kjøpe noe pvp gear for det? Tenker det blir massive BG en stund, for å så få gear -> HC og skaffe sverd.. Eller mener du noe annet?

Jeg ville, som sagt, gått masse HCs. Honor farm er mest verd i Holidays og Daily BG;)

 

Sverd? :S

Lenke til kommentar

Mente såklart daggers :ph34r:

Så HC>honor når jeg skal forberede meg til pvp?

Vel.. Gå BGs når HCs blir kjedelig eller hvis det tar sånn 11 min que. For meg går det tre sekunder så det gjør jeg. Gå også minst en bg om dagen for daily bg. Og selvfølgelig hopp over HCs i BG holidays. Jeg kommer til å geare T9 først så jeg kan få tak i skikkelig gode daggers ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...