Gå til innhold

Mest hatbare objekt


levolac

Anbefalte innlegg

Tror alle kan være enige i at fjortisser i seg selv er noe dritt. :)

 

Men jeg er overrasket over hvor mye hat dere har, kommer atm ikke på noe jeg virkelig hater. Hvis du tenker over at det faktisk er et litt sterkt ord så er det kanskje vanskeligere å finne noe. Synes det er like greit å ikke hate så mye, men så er jeg somregel i godt humør også da.

 

Har litt hat mot kollektivtransport, men møter man gamle kjente osv blir det fort koselig. :)

5520920[/snapback]

 

festødelegger :p la oss nå få hate enkelte ting :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Folk som er i godt humør når jeg er i dårlig humør

-Kritikk (ikke konstruktiv)

-Enkelte sanger på radioen

-At jeg til tider har vondt i ryggen

-Ingenting er gratis

-Folk som ikke blinker

-Folk som står i ro med kjørelysene på om kvelden

-Folk som tror det er kult å fyllekjøre

-Folk som kjører for seint

-At jeg glemte jeg hadde fri i 2 timer idag

-Folk som henger seg opp i detaljer

-Folk som ikke tar en spøk og tror alt er alvor

-Folk som ikke hører etter

-De som klager på musikken min når det de hører på ikke er det spor bedre

-At det er fullt på treningsstudioet

-Folk som glor når jeg trener, TREN, ikke glo på andre!

-Jogge

-At passaten aldri fungerer som den skal

-At jeg går på skolen fordi jeg må

-At jeg ikke vet hva jeg vil utdanne meg til (dermed føles skolen ganske meningsløs)

-Folk som stadig klager på andre

-Folk som klandrer andre for sine egne feil

-Veistandarden i Norge

-Lekser

-Prøver

-At lærerne ikke klarer kommunisere med hverandre (samle alle prøver i 1 uke)

-Folk som klager på tidspunktet på matteprøven fordi de skal drikke 3 dager før.

Lenke til kommentar

Folk som er glade når jeg er sur.

Datamaskiner som ikke fungerer.

Folk som alltid prøver å ro seg i land uten årer etter de har "tapt" en diskusjon.

Maur.

Radioen.

Dårlige amerikanske tv-serier (slankekrigen f.eks.)

Mattelæreren min.

 

Er det jeg kommer på i farta ;)

Lenke til kommentar
Tror alle kan være enige i at fjortisser i seg selv er noe dritt. :)

 

5520920[/snapback]

 

Men dette virker som det var folk han går på skole med... Går det ann å hate fjrotisser hvis man angivelig er en selv? :p

5521093[/snapback]

Tror de fleste som hater fjortiser så sterkt enten er en selv, har nettopp vært en, eller har en i familien (det er også mulig de er lærere). Når man blir litt eldre trenger man ikke å omgås pakket, og da er de liksom ikke så grenseløst irriterende, selv om jeg må innrømme jeg får litt makk når jeg hører "Faen ass, du skylder meg en tier ass" eller lignende ubegrunnede utbrudd...

Lenke til kommentar
Jeg hater meg selv... :shrug:

5521227[/snapback]

EMO!! :tease:

 

Neida, bare kødder med deg. :)

5521370[/snapback]

Vel, det ER en EMO-klisje, ikke til å komme bort ifra... Men når en er deppa så ser jeg ikke på det som negativt å i det minste dra litt humor av det. Har til og med hendt at når jeg har vært deppa så har jeg plutselig sett på meg selv og tenkt "FY FAEN så emo jeg er!" for å så bryte ut i latterkrampe. :p

Lenke til kommentar
EMO er vel mer en livsstil enn en sinnstemning. Man kan godt hate seg selv uten å være det spor emo, men for å være "ekte" bør man ha lite til overs for seg selv.

5521453[/snapback]

_Egentlig_ så handler jo emo bare om en punkstil der man også synger om følelser som kjærlighet, tristhet osv, og ikke bare sinne. Men pga. at det har blitt en klisje med at EMO'er er selvhatende osv så har det bygget seg en humor(særlig her på HW.no kanskje?) rundt dette. Sistnevnte jeg siktet til. :p

Lenke til kommentar

I tillegg til en god del ting mange andre her sier, hater jeg folk som er bedre enn deg fordi de driver med frivillig arbeid. Og folk som tror de redder verden ved å gå fra hus til hus og tigge om penger. "Oi, nå har jeg samlet inn 300 kroner denne helgen, det er sikkert nok til vann og mat til hele Sudan!"

 

Hater også folk som ser ned på deg fordi du ikke bidrar med penger til diverse U-lands-prosjekter. Og forresten, news flash, det er ingen som hindrer folk i å gi penger selv. Hvis du brenner så jævlig for en sak, kan du vel bla opp av din egen lomme? Hater u-landshjelp, men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
EMO er vel mer en livsstil enn en sinnstemning. Man kan godt hate seg selv uten å være det spor emo, men for å være "ekte" bør man ha lite til overs for seg selv.

5521453[/snapback]

_Egentlig_ så handler jo emo bare om en punkstil der man også synger om følelser som kjærlighet, tristhet osv, og ikke bare sinne. Men pga. at det har blitt en klisje med at EMO'er er selvhatende osv så har det bygget seg en humor(særlig her på HW.no kanskje?) rundt dette. Sistnevnte jeg siktet til. :p

5521459[/snapback]

 

oh noes! Folk som prøver å konformere til en annen norm enn den jeg prøver å konformerere meg til... teh horror! :w00t:

Lenke til kommentar

Det må uten tvil være idiotiske rappere som Eminem eller 50cent, fysj! Makan til ekle folk skal man lete lenge etter. Begge er slike som liksom kommer fra "harde" kår og som har hatt et fryktelig hardt liv :ermm:

 

50cent springer rundt og briefer med sine såkalte skuddsår, liker ham ikke. Mens Eminem "synger" (mer snakker veldig fort spør du meg) om hvor vondt har det, stakkars han! :angry:

 

Nei disse liker jeg ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...