Gå til innhold

Mest hatbare objekt


levolac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Hester som driter på veien, selvfølgelig er hesten ridd av en 5 år gammel jente.
  • Folk som sier at man ikke kan spise hest.
  • Folk som kommenterer at man skal "leve litt" (rettere sagt: Dø litt) hvis de får spørsmål om hvorfor de røyker.
  • Fjortisser som roper "Fy faen så full jeg er!", etter en slurk rusbrus.
  • Den store Wigger-fetisjen som plager hele Europa.
  • Trance, fjortissrock, etc.
  • Fjortisser som tror de er store og tøffe.
  • Fjortisser som skryter "Jeg har begynnt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få de über-svære musklene nå!".
  • Feilbruk av ordet "Hvem".
  • Venstre-ekstreme politikkere.
     
    EDIT:
     
  • Tiden på kollektiv-trafikken.
  • Ekle, stygge, maskuline, sinte, late, mannhatende feminister.
  • Ricki Lake
  • Oprah Winfrey
  • Folk som plent skal prakke på andre at "Hasj er så mye bedre enn alkohol!"
     
    EDIT 2:
     
  • Fjortisser som tror at det spillet som klarer mest FPS er det som har best grafikk
  • Han fyren som limer sammen det øverste laget på toalettpapir-rullene (måtte han få buksevann og det som verre er...)

Endret av superseven
Lenke til kommentar
hva er kred?  :blush:

5517404[/snapback]

 

Vanskelig å forklare, men hva musikkmiljøet angår får du mer kred hvis du liker den "riktige" musikken og har oversikt over en eller flere sjangre. Noen sjangre gir mer kred enn andre; indierock gir ganske mye, mens dansebandmusikk ikke gir kred i det hele tatt annet enn kanskje innad i sitt eget miljø. Folk som bruker all sin tid på å skaffe seg kred og er overbevist om at dette gjør dem til overmennesker kaller vi kredhorer (da det dessverre ikke finnes noe mindre flatterende uttrykk foreløpig). Disse er som regel fra 18 år og oppover. Selv om mange heldigvis venner seg av med kredhoreriet etter hvert som de blir noenogtjue, forblir noen på dette stadiet resten av livet. Disse er høyst musikalsk paranoide, og går glipp av en masse god musikk de egentlig liker, men ikke tør å høre på grunnet frykt for tapt kred. Som jeg skrev tidligere har denne forsurende møkkakraften begynt å invadere spillmiljøet også; i dag er det for eksempel slik at mange tror de har bøttevis med kred fordi de har spilt alle Lucasarts-spillene, selv om det egentlig bare betyr at de er gamle.

Her er Wikipedias artikkel om kred.

 

EDIT: litt småplukk luket bort.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hatlister er jeg god på , da jeg ofte bruker mer tid på å hate ting enn på å være glad og fornøyd :blush:

 

* Folk som absolutt ikke kan å skrive bokmål.. sms-språk, dialektskriving og manglende norskkunnskaper generelt

* Folk som stiller seg på upassende plasser på kjøpesenter. I den trange gangen for å prate i klynge, eller på toppen av rulletrappa slik at man må bli voldelig for å komme seg forbi :dribble:

*Unger som driter seg ut og lukter, eller som løper rundt med klissete is. Grining, hyling og ukontrollert løping generelt suger bigtime.. hater kids :ermm:

* Å gå på kino når folk rundt deg eier null respekt. Høylytt prat får meg til å applaudere den smartingen som kaster bruskorka si i fleisen på taper-kidsa som forstyrrer filmen :love:

* Folk som skryter av å ha vært/skal på fylla. "Å var så full jeg" eller enda verre, på søndags morgen "full enda jeg" screw you! :!:

* Det mest patetiske jeg ser er skikkelig stygge jenter ha wannabe deilig bilder av seg selv på nett. Da snakker vi skikkelig überstygge :cool:

* Rånere... gutter som er stolte rånere, kler seg i fussete råne-klær og dater jenter som er 6 år yngre enn seg..

* Latskap.. folk som lar være å ta seg helge & feriejobb fordi de ikke føler for å sitte i kassa på en butikk.

*Selvskrytere... av typen jeg er ung og eier bil, hus, fast jobb og penger i banken.. Jaha jå, takk for opplysningen liksom.. (det er forresten ikke noe å skryte av at du har lån opp til halsgropa)

* Rogalendinger som ikke kan å kjøre i rundkjøringer... her tror jeg faktisk de lærer å kjøre feil på kjøreskolen :w00t: congrats!

* Eldgamle kjerringer i køa på matbutikken som bruker 20 min på å betale varer for 200 kroner ...................

* Når betjeninga i en butikk ikke lar deg få se deg litt rundt engang før de kommer for å "hjelpe". Om jeg vil ha hjelp ber jeg om det... :nei:

 

 

Er sikkert masse mer også :whistle:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Hatobjekt nr. 1: Folk som insisterer på at MP3 er bra.

 

Musikk:

Folk som bruker overdrevent mye bass

Musikk som "hopper" (plate med hakk).

Hip-hop, trance og "elektronisk" musikk.

Når noen starter en sang, hører på den i 10 sekunder og starter en ny sang som de hører på i 10 sekunder osv.

Avspillingsutstyr som går med feil hastighet

 

 

Andre ting:

Motorer som NEKTER å starte

Når noen tror at de kan/vet noe, men tar egentlig feil.

Windows XP

TV/dataskjermer med støv og fingermerker

Den forrige båndopptakeren fra stereoanlegget, som det alltid var noe galt med, men som jeg endelig har fått byttet ut.

Lenke til kommentar

Kom på noen til gitt. Skremmende hvor god fantasi man har når man skal komme på ting man hater kontra ting man elsker.

 

 

- Lightere som ikke fungerer

Noe så gjennomført irriterende!

 

- Drikkekartonger

Ja til juice- og melkeglass! Kartonger er helt håpløst.

 

- Sokker

Litt hat/elsk forhold her, men helt klart en kandidat. Forsvinner i vaskemaskinen, slitsomt å ha på seg i forhold til andre plagg, dobbelt så mye arbeid siden man må ha på seg på en og en side av kroppen, etc. Noen burde strengt tatt finne opp et nytt klesplagg som tar seg av å varme føttene, men som ikke skaper så mange hatsituasjoner som sokker gjør. Ikke at jeg kommer et bedre egnet plagg.

 

- Regninger

Klisjeaktig hatobjekt, men dog...

 

- Purringer

Som en følge av det foregående punktet.

 

- Inkassokrav

Igjen en følge av det foregående punktet. Slitsomt det óg.

Endret av levolac
Lenke til kommentar
en jeg kjenner... skal ikke nevne navn

folk som sier hemmeligheter

folk som kritiserer deg uten grunn

pc-er som ikke fungerer som dem skal

+++

5518137[/snapback]

Kan det stemme at personen du kjenner har fortalt en hemmelighet han ikke skulle sagt, og i tillegg har en tendens til å kritisere deg uten grunn?

Lenke til kommentar
en jeg kjenner... skal ikke nevne navn

folk som sier hemmeligheter

folk som kritiserer deg uten grunn

pc-er som ikke fungerer som dem skal

+++

5518137[/snapback]

Kan det stemme at personen du kjenner har fortalt en hemmelighet han ikke skulle sagt, og i tillegg har en tendens til å kritisere deg uten grunn?

5518155[/snapback]

 

hehe... nesten... forteller ikke idioter hemmeligheter... men han kritiserer meg uten grunn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...