Gå til innhold

Mest hatbare objekt


levolac

Anbefalte innlegg

- de som banket opp hun jeg er glad i :( fikk lyst å brekke nakken på hun ene

5559456[/snapback]

Gjør det da vel, tier på at du ikke klarer uansett. Dog, det var vel fortjent at hun fikk juling, sånt skjer ikke uten videre.

 

Jeg hater folk som lyver for så å unnskylde det med tåpelige ting.

Men mest hatbare objekt må være albueledd. De bare knuser og tøyser til alt. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men grunnen er vel at jeg har følelsen av mange mennesker som ser helt greit kommer til optikeren så blir de fortalt at de ser dårlig som medfører placebo som igjen gjør at optikeren kan prakke på kunden briller den i utgangspunktet ikke hadde brukt for.

 

Skjedde meg meg, i hvert fall. Hadde time hos Brilleland. Kosta meg 250 kroner og tok 15 minutter. Resultat: +0,75 og +1 (eller noe slikt, en stund siden, husker ikke helt, litt av poenget var uansett at det ble påvist en hornhinneskjevhet). De prøvde å prakke på meg briller på tilbud, men jeg følte ikke helt at jeg trengte dem, så jeg ga faen.

 

Et år senere fikk jeg litt dårlig samvittighet og bestilte nok en optikertime. Denne gangen hos Krogh. Timen kosta meg 500 kr, og varte tett opptil 40 minutter. Resultat: Nær perfekt syn, ingen hornhinneskjevhet, trenger ikke briller overhodet.

 

...

Lenke til kommentar
Femtiører! Fullstendig ubrukelige i seg selv.

5517213[/snapback]

 

Second that.

5561020[/snapback]

Gjør som meg, kast 50 øringen og skrik "HÆLVETTES 50ØRING".

5561361[/snapback]

 

Men de er kjekke, for eneste som får plass i en plastflaske, og dermed når den er full, kan det veksles i banken, og få masse penger :D

En halvannen liter er godt over 2000 kr!

Lenke til kommentar
Jeg hater vel egentlig ikke så mye, men jeg irriterer meg grønn over:

 

Lyder, nemlig

-Fuglesang

-Små barn som synger evt griner

-Lyden av pøsregn

-Spraking fra flammene når du fyrer i peisen

-Jenter som whiner (gjør det sikkert selv, men ærlig talt)

-En i klassen når han spiser eple

-En i klassen min som kommer fra Somalia har å summe som en bie når han løper i gymmen

-Pappa som tygger om morgenen

5562134[/snapback]

 

godt sagt!! hvertfall den nederste er jeg utrolig enig i... Jenter som hviner klarer jeg og regn....men resten av de der er ganske drøye å høre på... Eller når man er på kino å det sitter en idiot ved siden av å puster høyt!! :mad::nei:

Lenke til kommentar

Tabletter som klistrer seg fast i kjeften og smaker helt jævlig. Jeg må ta slike som er kapsler med pulver i, men når en legger den i munnen går kapselen i oppløsning og SMAKER DRIT.

 

Samme går vel for paracet, blir bare så kvalmt når man på en eller annen måte ikke greier å få ned tabletten skikkelig

Lenke til kommentar
*Morgenglade/morgensure mennesker 

 

Man bør være helt nøytral hvis man våkner sammen med deg?

5565743[/snapback]

Nøytral høres bra ut!

Jeg greier heller ikke morgenglade/morgensure mennesker. Ser helst at folk holder kjeft om morgenen, og snakker viss det er HELT nødvendig! Men da snakker jeg sånn klokka 0700-0800 om morgenen... Etter klokka 1000 begynner det å ordne seg:P

Lenke til kommentar
Skal alle se ned i bakken når de sitter på bussen/trikken/flyet?

5517296[/snapback]

Nei, men de trenger ikke å glane folk i hjel heller.

5517308[/snapback]

 

Har sett bilder av deg på forumet, og ser du tilsvarende dristig ut på bussen kan jeg forstå at folk glaner.

 

Prøv å gjøre deg selv bøtt-ugly så kanskje det endrer seg.

(Jeg må gjøre det hele tiden for å hindre folk i å kle av meg med øynene).

Lenke til kommentar

1.

Folk som ikke kan forskjellen på å\og.

Eksempel 1: Jeg å!

Eksempel 2: Du kan ta og hoppe i havet.

 

2.

Forkortelser som jeg, dg, d, oxo(Jeg kjenner det koker hver gang jeg ser dette ordet)

 

3.

Orddelinger

 

4.

Mennesker som går treigt der det er begrenset plass å bevege seg på.

 

5.

Gamle mennesker som tar opp en og en krone fra veska når man står i kø bak dem

 

6.

Snowboardere som sitter og breier seg ut i skibakken.

 

7.

Mennesker som fullfører setningene dine før du er ferdig med dem.

 

8.

Naivitet

 

9.

George W. Bush

 

10.

Caps lock og overdreven bruk av utropstegn. Disse forekommer

gjerne sammen

Endret av Pazman
Lenke til kommentar
1.

Folk som ikke kan forskjellen på å\og.

Eksempel 1: Jeg å!

Eksempel 2: Du kan ta og hoppe i havet.

 

5568526[/snapback]

Tar sikker feil mange hundre ganger, men det der hørtes ikke særlig bra ut nei. :blush:

"Du kan ta + å hoppe i havet" blir det vell indirekte oversatt hvis du sier det på den måten, (på en måte?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

irriterer meg over ganske mange kvinnemensker sitt sinn. "se på meg jeg er så pen" sier de med væremåten dems, men så sier de at de er så stygge sånn at andre gir dem komplimenter så blir de enda mer overlegene.

Lenke til kommentar
Ja, jeg hater reguleringen min. ALT setter seg fast. Abselutt ALT. MINST 6 folk som har kommentert reguleringa mi "Faen, vask kjeften din, jævlig ekkelt og se på". Er jo enkelt.. Uten vann og skylle. Og tar jeg med fingrene så får jeg bare vondt. Og kan ikke kline, såvidt kysse. Reggisen henger seg fast i genseren. Vondt gjør det også, spesielt etter stramming, og fjærene, de tar jeg borti med tunga og blir enda mer sår, er minst en uke siden jeg fikk brannsår på tunga når jeg sprangt med kaffe etter bussen. Hælvettes, skulle ønske jeg hadde normale tenner, så jeg hadde fått reggisen når jeg var 13, så jeg ikke fikk den nå når jeg er 15), så hadde jeg vært kvitt faenskapet.
Det funker fett å kline med reggis, gjør det hver dag. Ser du deg i speilet en gang i timen går det også greit, bare ta med en liten tannbørste. Hvordan du klarer å sette reggisen fast i genseren er et problem jeg ikke skjønner meg på...Slikker du genseren din?

:lol:

 

Min hateting er:

- Trådløs mus/tastatur som plutselig går tom for batteri...

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...