Gå til innhold

Mest hatbare objekt


levolac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Årh, det er så mangt jeg hater!

 

Kategori: Buss

- Busser

- Rutetider

- For sene busser

- For tidlige busser som vræler forbi akkurat i det du kommer løpene for harde livet.

- Bussjåfører

- Utenlandske bussjåfører uten geografiske kunnskaper og som ikke kan norsk.

- Overnevnte bussjåfører som spør om du kan vise veien fordi du tilfeldigvis kommer først på bussen.

- Gamle damer på bussen (med "parfyme")

- Folk som sitte ved siden av meg når halve bussen er ledig og sekken min står ved siden av meg.

- Fjortisser med Koss PortaPro som sitter helt bak i bussen med MP3en på full guffe med noe techno/trance-dritt.

- Bussjåfører som hører på støgg musikk veldig høyt.

- Jenter i flokk på bussen som skratter og ler om morgenen når du vil sove før skolen.

- En funsjonshemmet jente på buss 5B fra Stavanger som absolutt skal sitte i alle setene i bussen.

- Folk som skal tagge, kline tyggis, knivstikke og generellt gjøre hærverk på busser slik at de ser j*vlige ut.

 

Kategori: Skole

- Lærere som tror de kan noe som sier alt feil.

- Lærere som tror de har autoritet til å herse med hvem de vil når de vil.

- Folk som tagger, kliner tyggis, og generellt ødelegger skoler slik at andre misstrivs.

- Tirsdager (skole fra 08.00 - 16.50)

- GYM!

- Samfunnslære, jeg skal bli elektriker for svarte!

 

Kategori: Butikk

- Overlykkelige butikkarbeidere som aboslutt skal hjelpe.

- Kø i kassa når du helst skulle vært et sted for 15 minutter siden.

- Når bankkortet er tomt og du står der med masse varer. "Eh, faen. Skal jeg legge varene på plass? :blush: "

 

Kategori: Religion

- Absolutt alt som har med religion å gjøre.

 

Kategori: Politikk

- Absolutt alt som har med politikk å gjøre.

 

Kategori: Annet

- Folk som har sett dokumentaren "Conspiracy Theory: Did We Land On The Moon" og er fast bestemt på at USA aldri har vært på månen og ikke vil høre på noe annet fakta som andre sier eller prøver å motbevise.

- Hunder som slikker

- Mintsjokolade

- Vekkerklokker

- Mynter

 

EDIT: Glemte alle dem som syns det er tøft å være full hele helga, som skryter av hvor fulle de er osv.

 

Dæven jeg er hatfull. Men lista over ting jeg elsker er uendelig mye lengre! ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
- Mintsjokolade

5519917[/snapback]

 

Jeg elsker deg!

5519979[/snapback]

:D

 

Forresten, hater et visst objekt i Tananger, Sola Kommune, Rogaland, Norway som jeg gikk i klasse med i 1 eller 2 år. Verste personen jeg noen sinne har måttet omgås med, og som jeg virkelig hater.

Lenke til kommentar

* Idol. Første sesong med Kurt og gjengen var greit, og nytt. Nå er det bare utbrukt og Ræva. Samme med Big Brother :sick:

 

* Playboy Jentene på TV3. Trenger jeg å si hvorfor?!

 

* Jenter som må ha "bekreftelse på at de er pene" av nye mennesker hele veien (les: utro horer)

 

* Jobbe. Stå opp kl7hver dag i 40år er tortur!

 

* Å gå på storsenteret da man må sikksakk hele tiden, stoppe opp eller flytte folk for å komme frem.

 

* Strandsesongen. Dvs hat/elsk forhold. Hater å komme meg i form til sommeren, men digger det når jeg først har klart det.

 

* Dop. Ødelegger deg psykisk, fysisk, økonomisk, sosialt osv

 

* NRKLISENS. Hver gang jeg ser den i postkassa skulle jeg ønske jeg hadde balltre og pumpehagle og visste nøyaktig hvor å trappe opp.

 

* Sokker. De forsvinner fortere enn du får kjøpt nye.

 

* Trådløst nett. CS lagger ca en gang i minuttet og man kan banne på at man møter på en motstander akkurat i det det står stille på skjermen.

 

* Å være fyllesyk. Ekstra ille idag da kebaben igår inneholdt like mange bakterier som nederst i en utedass.

 

* Sjalusi. Hater når jeg blir det, vanskelig å kontrollere og som regel ubegrunnet.

 

* Aetat. MIstet nylig dagpengene for 1mnd fordi jeg var i begravelse til Mormor da jeg skulle vært på møte på aetat. Makan til idioter og byråkrati, kjempet mot systemet i 3mnd nå for å få pengene jeg har rett på men endte ikke opp i noen ting.

 

* Sosialkontoret. Nektet å hjelpe å betale meg husleia når aetat stoppet betalingen. Forbanna idioter, er det rart i mange finner seg "alternative løsninger" når det gjelder å få tak i penger...

 

* Trondheim kommune. Fin by, fine mennesker, fine utesteder (bar sofa, tiger tiger, rio og cirkus) men tror man fint kunne sparket samtlige som jobbet i kommunen, inkompetente hele gjengen!

 

* Hardware utviklingen. Elsk/hat forhold her og. Digger hardware men er faen ikke lett å kjøpe nå om dagen og forvente man skal ha bra ytelse imorgen, dukker jo opp 15 nye cpuer/skjermkort/ramtyper/sockler iløpet av natta..

Lenke til kommentar

* Maskinen min når den ikke fungerer skikkelig

* En viss person, som jeg gjerne skulle bli kvitt

* Stå opp

* Telenor-linjen, spes. da de la om linjene (men det er ikke jeg som betaler den, ergo bestemmer jeg ikke), treg og ustabil.

* Sanger som er dårlig/ikke tagget.

* I det hele tatt suksessfulle konsepter som sendes år etter år. (Idol bl.a.)

* Ruteren, som til tider låser seg helt, sikring av WLAN var klin umulig i en god stund.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

  • Stavefeil.
  • Smeltet is. (Sånn man spiser)
  • Slaps, blanding mellom vann og snø.
  • Overbeskyttende foreldre.
  • Sure foreldre.
  • Fjortisser.
  • Rap-diggere.
  • Berter.
  • Uryddige folk.
  • Makrell i tomat.
  • 'Tøffe' folk som røyker fordi vennene gjør det.
  • Folk som ikke tar egne avgjørelser.
  • Emo's.
  • Pluss så mye mer som jeg ikke irriterer meg over i dette øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Forresten, er det bare jeg som hater dynamiske avatarer på forumet, og som febrilsk putter dem i adblock-lista mi?

 

/me vet IPen sin, den har vært lik i 2-3 år.

/me vet hva klokka er.

/me vet hvilken dag det er.

/me vet hvilken dato det er.

EDIT: /me gir f*** i hva temperaturen er, kaldt er det uansett ;)

 

:dontgetit:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Hvor mange av dere som hater buss kommer fra Bergen? Jeg slenger meg på den bølga, i og med at Gaia Trafikk er klin pøkk umulig å forholde seg til på en noenlunde fornuftig måte. Bussene kommer aldri når de skal, og det er aldri snakk om å henge opp skikkelige rutetider på hver bussholdeplass, nei, vi bare sier når bussen går i fra første holdeplass, også får man ved hjelp av et teit diagram regne seg frem til når den sånn cirka skal være på akkurat din holdeplass. Dessuten er det alt for få busser som kjører Fjøsangerveien... :mad:

Lenke til kommentar

Skal vi se her...

 

-Fjortiser som hører på trance/dance/techno/generell dritmusikk.

 

-Fjortiser.

 

-Fjortiser som hører på rap og er "Niggas in da hood".

 

-Mopedgutter som kjører rundt med en blodtrimma moped som høres helt jævlig ut.

 

-Evneveike kjerringer på scooter som ikke kan bruke blinklys.

 

-Folk som ikke skjønner et hint. "Jeg tror jeg skal legge meg nå." "Ja du, huska du den gangen vi bla bla bla"

 

-Sjefen min. Irriterende mannen!

 

-De som mener det er DRITKULT og drikke seg amøbe hver helg. Og selfølgelig elsker og snakke om det.

 

-Blink. Forbanna møkkaside.

 

-16 år gamle gutter som ytrer: "Supraen til onkeln min har 345657 hester!!11"

 

-Maktsyke politikonstabler som stopper deg fordi du er 18 år, og har wunderbaum i speilet. (Ja, jeg er råner. AND PROUD.)

 

-Folk som maser. Og ikke tar et nei for et nei.

 

-Folk som alltid skal påpeke at jeg ikke kan og/å regelen.

 

-Folk som ikke har peiling på pc, men som alltid har sin egen teori om hva som er galt. Selfølgelig er de helt på jordet.

 

-Trådløst nettverk. Takk gud for at jeg sitter på et kablet nettverk.

 

-"IT" Konsulenter som tror de kan alt. Les: 55 år gamle gubber, som enda lever i 1990.

 

-Folk som BARE har bass i anlegget sitt. "Hør på dette, DRITFET BASS AZZ". Idioter, har dere hørt om diskant og mellomtone?

 

-Det faktum at jeg skal på jobb om 2 timer, men har ikke sovet et sekund.

 

-Mobilen min, med ødelagt display og dårlig batteri.

 

-Fjortisgothere. "ÅNEI! Ingen forstår meg, da må jeg kle meg i svart og høre på Nigthwish" Brenn i helvette.

 

-Trance/Dance/Techno. Høres helt jævlig ut. Forbanna møkkamusikk.

 

-50 Cent. Talentløse jævel! Måtte du brenne.

 

-Fulle jenter som står foran bilen min OG IKKE skjønner at tuting betyr FLYTT DEG!

 

-Folk som tror de er bedre enn andre. Men som egentlig ikke er det.

 

-Folk som har biler som går i 260 kmh+. Les: 180 i toppfart.

 

-Småunger som hyler og skriker på fly.

 

-Lærere som tror de kan herse med andre, bare fordi at de kan sette karakterer.

 

-Folk som aldri holder kjeft.

 

-14 år gamle jenter som ALDRI slutter og prate.

 

-Innpåslitne folk. Satan..

 

-Ididoter der jeg jobber.

 

Thats it. Kommer ikke på mer..

Lenke til kommentar
- Emo-kids.

5519835[/snapback]

 

Kan noen fortelle meg hvorfor folk hater EMO-er? :dontgetit:

5519871[/snapback]

Tja, de er bare irriterende! På skolen jeg går på er det også noen svartkledde folk. Det er som oftest enten eldre fjortisser, folk som egentlig ikke har venner/mulighet til å få venner, kvisete og merkelige folk..... Altså ikke normale. Har aldri sett en kul svartkledd kar, unntatt wrestleren "The Undertaker" :p

Grunnen til at jeg misliker svartkledde folk sterkt er nok at de liksom prøver å være så kule, liksom, noe de ikke er...

 

Det jeg misliker sterkt:

*Falske folk, eller folk som ikke er seg selv.

*Folk som kritiserer, mobber og rakker ned på andre.

*Janteloven

*At positive kommentarer blir beskyldt for smisk!

Lenke til kommentar

    [*] Hester som driter på veien, selvfølgelig er hesten ridd av en 5 år gammel jente.

    [*] Fjortisser som roper "Fy faen så full jeg er!", etter en slurk rusbrus.

    [*] Den store Wigger-fetisjen som plager hele Europa.

    [*] Trance, fjortissrock, etc.

    [*] Fjortisser som tror de er store og tøffe.

    [*] Fjortisser som skryter "Jeg har begynnt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få de über-svære musklene nå!".

    [*] Fjortisser som tror at det spillet som klarer mest FPS er det som har best grafikk

    5517416[/snapback]

 

superseven, disse er så altfor riktige.

En i klassen min drikker en halv flaske rusbrus, så flyr han rundt og sjangler og så mumler han masse ord.

 

Noen tror det er kult å leke full. :thumbdown:

Lenke til kommentar
- Emo-kids.

5519835[/snapback]

 

Kan noen fortelle meg hvorfor folk hater EMO-er? :dontgetit:

5519871[/snapback]

Tja, de er bare irriterende! På skolen jeg går på er det også noen svartkledde folk. Det er som oftest enten eldre fjortisser, folk som egentlig ikke har venner/mulighet til å få venner, kvisete og merkelige folk..... Altså ikke normale. Har aldri sett en kul svartkledd kar, unntatt wrestleren "The Undertaker" :p

Grunnen til at jeg misliker svartkledde folk sterkt er nok at de liksom prøver å være så kule, liksom, noe de ikke er...

 

5520759[/snapback]

 

hvis du lar deg irritere så mye av en FARGE noen folk har på seg til at det kommer på hat listen, spesiellt når det er snakk om folk du angivelig ikke vil ha noe med å gjøre uansett, så har du større problemer enn dem vil jeg si..

Lenke til kommentar

Tror alle kan være enige i at fjortisser i seg selv er noe dritt. :)

 

Men jeg er overrasket over hvor mye hat dere har, kommer atm ikke på noe jeg virkelig hater. Hvis du tenker over at det faktisk er et litt sterkt ord så er det kanskje vanskeligere å finne noe. Synes det er like greit å ikke hate så mye, men så er jeg somregel i godt humør også da.

 

Har litt hat mot kollektivtransport, men møter man gamle kjente osv blir det fort koselig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...