Gå til innhold

Nytt Total War-spill annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

YYYYYYYYEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!

Ah, dette er et must have når det kommer ut på markedet. RTW var sinnvskat bra, men dette ser ut til å bli bedre!! Da er det bare og lene seg tilbake og vente. *Starte opp RTW*

Lenke til kommentar

Hmm, stussa litt på to ting..

For første gang i Total War-serien vil hver tropp kunne styres individuelt.

Dette stemmer da ikke? Det du mener er vel at hvert individ har forskjellige klær på seg osv....

 

Medieval 2: Total War lanseres neste vinter,

Det stemmer vel ikke? Alle steder jeg har sett har det stått 4. kvartal eller Vinter 2006 (noe som mest sannsynlig betyr nærmere desember i år).

 

Og ellers kan jeg jo minne alle som måtte ha glemt det (eller som ikke vet det) at det finnes en TW -kategori her.

Lenke til kommentar
- Medieval 2: Total War har blitt designet for å appellere til alle type spillere, ikke bare strategientusiastene, forteller Mike Simpson.
Er det bare jeg som får følelsen av at dette kan ende i total katastrofe? Jeg er skeptisk til dette, men det gjenstår å se hva de har i tankene. Mer strømlinjeformet kontroll av slag?
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som får følelsen av at dette kan ende i total katastrofe?

5481251[/snapback]

 

"Total disaster" ?? har ikke hørt om den serien enda, men trur EA har tatt lisens på konseptet med "total fokkops"

 

Uansett så kommer jeg til å kjøpe dette. Gutta bak total war har bevist at de gjennomarbeider produktene sine til fingerspissene. Spiller enda Shougun innimellom, og Medieval rundet jeg for ikke lenge siden.

 

Gleder meg bare rått

Lenke til kommentar
- Medieval 2: Total War har blitt designet for å appellere til alle type spillere, ikke bare strategientusiastene, forteller Mike Simpson.
Er det bare jeg som får følelsen av at dette kan ende i total katastrofe?

5481251[/snapback]

 

Der er en av spillemakernes største felle. De lager et spill, som f.eks et strategi spill, og de som liker den type spill sluker det rått, og elsker det. Så kommer det et par til, og de blir og godt motatt. Så tenker de "hm, der er jo mange FPS, TPS, RPG etc spille elskere der ute som vi også må kapre". Så mekker de inne mye piss som ikke har noe der å gjøre, og så endre det på stumpen.

 

Om TW serien er ment for strategi elskerne, så burde de holde seg til det og. Men jeg får se, jeg har ikke testa ut TW serien, tror jeg skal se hva RTW koster og kanskje investere i det.

 

Men den dagen når man får "Atter en konge" slag (Minas Tirith) på skjermen som spill, ja da er jeg meget interesert.

Lenke til kommentar
Hmm, stussa litt på to ting..
For første gang i Total War-serien vil hver tropp kunne styres individuelt.

Dette stemmer da ikke? Det du mener er vel at hvert individ har forskjellige klær på seg osv....

 

Medieval 2: Total War lanseres neste vinter,

Det stemmer vel ikke? Alle steder jeg har sett har det stått 4. kvartal eller Vinter 2006 (noe som mest sannsynlig betyr nærmere desember i år).

 

Og ellers kan jeg jo minne alle som måtte ha glemt det (eller som ikke vet det) at det finnes en TW -kategori her.

5481238[/snapback]

 

 

neste vinter er jo desember da..

Lenke til kommentar
Hmm, stussa litt på to ting..
For første gang i Total War-serien vil hver tropp kunne styres individuelt.

Dette stemmer da ikke? Det du mener er vel at hvert individ har forskjellige klær på seg osv....

Du har rett, jeg har endret artikkelen nå. Takk for innspill!

 

"Medieval 2: Total War lanseres neste vinter"

 

Det stemmer vel ikke? Alle steder jeg har sett har det stått 4. kvartal eller Vinter 2006 (noe som mest sannsynlig betyr nærmere desember i år).

Skjønner ikke helt problemet her. Mener du at "neste vinter" ikke er fjerde kvartal 2006? Rettet til "fjerde kvartal 2006" uansett, for å gjøre det klarest mulig for leseren.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt noe imot om det kom med RPG-elementer i neste Total War-spill. Dette kunne selvfølgelig vært en mer eller mindre valgfri del av spillet (man kunne f.eks. valgt om det skulle blitt automatisert). Jeg har så lyst til å joine maktkamper, spill og intriger! For meg er det halve moroa. Slagene, taktikk og militærstrategi må jo selvfølgelig være den andre halvparten ;)

Lenke til kommentar

Digget/digger fortsatt de tidligere gulleggene til serien, og jeg tror faktisk ikke alle disse "nye" elementene kan være så dumme. Hvis det er snakk om at det skal bli mer RPG implementert i f.eks. generalene hadde det ifølge meg vært ganske tøft. Men hvis de kanskje tenker litt mer sånn f.eks. innsamling av ressurser, vil jeg tro at ja, det vil bli galt. Det passer liksom ikke så godt inn :)

Lenke til kommentar

Ser folk snakker om RPG elementer og fps.. hva med Spartan: Total Warrior? er ikke det Total War folket som lagde dette?

 

jaja.. uansett.. håper hvertfall at norge blir med i Medieval 2!! ble rimelig sint da jeg såg at norge var kappet rett i to, gikk ikke ann å gå på norge engang, i Rome.

 

Håper de får med seg sjøslagene og da =D det hadde vert dritfett! Er litt tåpelig at kampene må automatiseres på sjøen. "Draaagons of the noorth-thah! da-da-da-da-da didadidadida!" (nynner på "Einherjer - Dragons of the North")

 

Edit: Folk som ikke har prøvt total war serien bør se å sette rævva i gir! Dere har gått glipp av mye! Jeg selv er utrolig skuffet over meg selv som gikk glipp av Medieval 1 spillet! og jeg kan ikke tilgi megselv for at jeg ikke kjøpte det med en gang! Og nå som jeg har spillt Rome er det nokk vanskelig å gå tilbake til de gamle spillene, sikker vanskelig å få tak i også. Så jeg får bare vente til 2eren dukker opp.

Endret av mort2k
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...