Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt vanskelig å forholde seg til en favoritt så tidlig i gamet, noen sendinger til så har eg kansje rotet fram noen, når de 10 siste gjenstår er det ihvertfall ganske sikkert at en favorit har sett overflaten.

Skrevet
Ørjan Hatlevik

5538029[/snapback]

Uff, han likte jeg ikke. Han kan bare en sang, og gjør samme grimase på nøyaktig samme tone i sangen.

Håper Tone Lise gir denne tuppa en beskjed om å få bakkekontakt igjen ... (og forteller at hun har bart!)

53.jpg

Skrevet

Ørjan er har en veldig behaagelig stemme..og et veldig behagelig ytre!! :!: Håper han kommer videre!!

Kjæresteparet....ja..jenta er flink..men synes nesten utstrålingen blir for "Mye"..et eller annet ved henne jeg ikke klarer å like..og kjæresten synger helt ok!

Skrevet

ja hu barte dama ja.. for en kjerring! makan! "siden jeg har kommet så langt så går det bra vættæ" :cry:

Håper Melanie Oda eller Ørjan vinner hele shiten... de er bare best. :w00t:

Skrevet

Hva synes dere om nivået på deltakerene i årets idol?

Jeg synes det er ganske bra jeg. Iallefall iforhold til fjorårets idol...

Det var nemlig ganske mye dårlig i delfinalene ifjor... IMO.

Skrevet
Håper Miss Bart ryker, likte ikke ho  :thumbdown:

5540165[/snapback]

Håper Miss Bart leser denne tråden :!:

5540184[/snapback]

*Håpe*

Ho var skikkeleg fæl altså, så overlegen og wannabe Beyonce\Aguilera\osv at det er til å spy av.

Skrevet

Når vi først er inne på karrakterene som tror de er guds gave til Idol-konseptet: Godt å se at Mac røyk ut. Han kunne knapt stå i ro uten å gjøre noen "moves" som signaliserte "dæven jeg er coool, ass!".

Skrevet

Helt enig! Liker ikke den typen artister som tror døm er stjerna i alt.. En ting er at f.eks. Britney Spears, Robbie Williams, og sånne "store" artister viser seg litt frem, men når sånne som Miss Bart, Mac +++ gjør det, så blir det bare dumt..

Skrevet
Irriterte meg over Miss Bart selv i går. Makan til oppblåst person. Greit med noe selvtillit, men det der var langt over grensen til selvgodhet.

5541104[/snapback]

ÅÅ, at jeg ikke fikk sett henne. Alle gikk å snakket om bartina på skolen i dag, følte meg så utenfor:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...