Gå til innhold

ASUS A6Ja diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Åssen var det igjen, støttet kortleseren i A6'en min MemoryStick Duo eller hva nå Sony Ericcson's minnekort til telefoner heter? Får en W810i til uka og hadde jo vert grit hvis det funka ;)

6448254[/snapback]

 

jeg har en nokia med RS MMC-kort i. tror den skal støtte, men kortet er jo så lite at om jeg prøver å pakke det inn så får jeg det aldri ut igjen! det går jo et stykke inn der... men minnekortet fra sony cybershot'en min passa som smör...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen var det igjen, støttet kortleseren i A6'en min MemoryStick Duo eller hva nå Sony Ericcson's minnekort til telefoner heter? Får en W810i til uka og hadde jo vert grit hvis det funka ;)

6448254[/snapback]

 

jeg har en nokia med RS MMC-kort i. tror den skal støtte, men kortet er jo så lite at om jeg prøver å pakke det inn så får jeg det aldri ut igjen! det går jo et stykke inn der... men minnekortet fra sony cybershot'en min passa som smör...

6451301[/snapback]

Da har du sikkert et sånn "mini kort" som krever et adapter for å passe.

Memory Stick = store til kamera

Memory Stick Duo = Små til mobil/PSP/kamera etc.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Fulgte med adapter til "full size" kort til det minikortet som fulgte med N90'en min.

Står at det skal følge med adapter i pakka til denne telefonen også.

Har bare ikke sett/lest at kortleseren (som blir omtalt som 4-in-1) støtter akkurat Memmory Stick PRO Duo. Har jo uansett USB og Bluetooth hvis det ikke funker hehe.

Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar
Har selv K750/W800 og Z800 så den funker med MS Pro Duo :)

6453832[/snapback]

 

Min asus klarer ikkje å kjenne igjen MS Pro duo kortet mitt. Skjer ingenting når eg setter kortet i adapteren, og putter det i maskiunen. Trenger eg noken drivera eller noke?

Lenke til kommentar
Har selv K750/W800 og Z800 så den funker med MS Pro Duo :)

6453832[/snapback]

 

Min asus klarer ikkje å kjenne igjen MS Pro duo kortet mitt. Skjer ingenting når eg setter kortet i adapteren, og putter det i maskiunen. Trenger eg noken drivera eller noke?

6454763[/snapback]

 

har du prøvd å oppdatere driverne? mener å huske det kom nye drivere til minnekortlesern også...

 

EDIT: kom faktisk masse nye drivere for bare to dager siden!

Nyeste drivere til RICOH minnekortleser

 

så fem-seks nye drivere, så det kan jo være vert å kikke på...

Endret av Archeron
Lenke til kommentar
Har selv K750/W800 og Z800 så den funker med MS Pro Duo :)

6453832[/snapback]

 

Min asus klarer ikkje å kjenne igjen MS Pro duo kortet mitt. Skjer ingenting når eg setter kortet i adapteren, og putter det i maskiunen. Trenger eg noken drivera eller noke?

6454763[/snapback]

 

har du prøvd å oppdatere driverne? mener å huske det kom nye drivere til minnekortlesern også...

 

EDIT: kom faktisk masse nye drivere for bare to dager siden!

Nyeste drivere til RICOH minnekortleser

 

så fem-seks nye drivere, så det kan jo være vert å kikke på...

6454775[/snapback]

fikk samme feil men den forsvant da jeg oppdaterte BIOS

Lenke til kommentar

Noen som HAR PRØVD å måle (benchmark) forskjell mellom en vs to minnebrikker og 533 vs 667 MHz minne?

Det ser ut som PC-en skal klare 667 MHz på RAM uten overklokking.. Og jeg ser at jeg nå kjører single-channel..

Noen som har kjørt memory bandwidth (sisoft) med en og to brikker?

 

Vil tro at denne Intel'en trenger all den minnebåndbredden den kan få!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...