Gå til innhold

ASUS A6Ja diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ja. men jeg gidder ikke bruke mer penger på XP når det fulgte med maskinen. XP er jo dessuten snart borte uansett da vista har tatt over. litt teit at asus skal ha instillingene slik. Fat32 :thumbdown:

6286009[/snapback]

 

legg inn vista beta?

6286865[/snapback]

 

Er det ikke mye bugs og feil i Beta versjonene? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. men jeg gidder ikke bruke mer penger på XP når det fulgte med maskinen. XP er jo dessuten snart borte uansett da vista har tatt over. litt teit at asus skal ha instillingene slik. Fat32 :thumbdown:

6286009[/snapback]

 

Det er bare og laste ned en vanlig XP pro fra internett en plass. Hvis du da bruker den cd-keyen som fulgte med Asusen er det da lovlig og du slipper og kjøpe ny.

 

Noen som kan bekrefte det eller, får en sånn i posten snart selv.

Lenke til kommentar
Er det mulig å bruke den keyen på ei anna Xp-plate?

6294598[/snapback]

 

har ikke testa det, men i teorien skulle vel det funke siden du aldri fikk noen ordentlig xp-plate. du har ingen spesiell plate som den key'en skal funke på, så da må den vel funke en plass..... eller hva?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i eller laste ned en norsk XP pro? Det er vel lovlig så lenge jeg bruker den gyldige cd-keyen som følger med PCen?

6304009[/snapback]

Det er lovlig ja, så lenge du installerer XP-en på den PCen CD-keyen stod på. Hvis ikke bryter du OEM-reglene :ohmy:

 

Men det funker hæst. Laste ned XP Pro på norsk har du lov til ja ;)

 

 

Torrent er vel det letteste.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i eller laste ned en norsk XP pro? Det er vel lovlig så lenge jeg bruker den gyldige cd-keyen som følger med PCen?

6304009[/snapback]

Det er lovlig ja, så lenge du installerer XP-en på den PCen CD-keyen stod på. Hvis ikke bryter du OEM-reglene :ohmy:

 

Men det funker hæst. Laste ned XP Pro på norsk har du lov til ja ;)

 

 

Torrent er vel det letteste.

6304888[/snapback]

 

Norsk politi er ute etter personer som bruker torrent akkurat nå. vær forsiktig, de er begynt som svenskene.

Lenke til kommentar

liten sansynlighet for å bli tatt hvis man laster ned en ting av og til fra torrent sider. politiet er mer ute etter distributørene..

 

å begynne å ta privatpersoner som laster ned torrents for å hindre piratkopi distribusjon, er igrunn det samme som å prøver å utslette all fisk fra havet ved å fiske med fiskestenger..

 

men det hender noen blir tatt, og da er straffen vanligvis 2uker uten nett eller noe slikt.. etter det jeg har hørt..

Lenke til kommentar
liten sansynlighet for å bli tatt hvis man laster ned en ting av og til fra torrent sider. politiet er mer ute etter distributørene..

 

å begynne å ta privatpersoner som laster ned torrents for å hindre piratkopi distribusjon, er igrunn det samme som å prøver å utslette all fisk fra havet ved å fiske med fiskestenger..

 

men det hender noen blir tatt, og da er straffen vanligvis 2uker uten nett eller noe slikt.. etter det jeg har hørt..

6306495[/snapback]

Pratet litt med en bekjent som er politi. det koster dem visst nok 10000 å bevise at du laster ned så jeg tror ikke de tar de som bare laster ned litt av og til, laster du ned ALLE de nyeste filmene og programmene har de større grunn og kan se vitsen i det.

Blir jo også umulig å ta distributørene siden alle som laster ned også deler noen kb/s.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et veldig plaksomt problem med skjermen min. Den er ganske kornete og det kommer veldig ofte lyse områder. Jeg vet ikke hva det er og jeg vet ikke hvordan jeg skal forklaredet, men det ser slik ut: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

IMG_4742c.jpg

IMG_4745copy.jpg

Det tar spesielt helt av på bilder og film: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

bilde.jpg

Dette har vart en liten stund. Før var det ikke så gale, så jeg trodde at det bare var noe gale med driverene. Jeg formaterte for å prøve å få det vekk, noe som ikke hjalp.

 

Jeg lurer på om det er noen som har vært borti dette før og vet hva som er gale. Kan det muligens være en defekt del (lcd-skjerm eller skjermkort)?

Jeg lurer også på om det er grunnlag for å bli reparert på garantien.

Endret av ; )
Lenke til kommentar
Hvis fargekalibreringen i driverne er i orden (last ned nyeste, og prøv Omegadrivers), så bør du nok sende den inn ja.

6315223[/snapback]

Det var omegadrivere jeg hadde før jeg formaterte, men det hjalp ikke.

6315531[/snapback]

Prøvd de vanlige også, regner jeg med?

Hvis ja, be om å få det reparert. :)

Lenke til kommentar
Hvis fargekalibreringen i driverne er i orden (last ned nyeste, og prøv Omegadrivers), så bør du nok sende den inn ja.

6315223[/snapback]

Det var omegadrivere jeg hadde før jeg formaterte, men det hjalp ikke.

6315531[/snapback]

Prøvd de vanlige også, regner jeg med?

Hvis ja, be om å få det reparert. :)

6315634[/snapback]

Har nettopp formatert, så jeg har de driverene som blir installert når du formaterer med recovery cd'en/partisjonen.

 

Edit: Men er det noen som har erfaring med servicen til Asus?

Endret av ; )
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...