Gå til innhold

ASUS A6Ja diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Siden tråden "Erfaringer med Asus M6Va" begynte å inneholde mye snakk om den nye bærbare til Asus, A6Ja, starter jeg en ny tråd hvor denne spennende dualcore maskinen kan diskuteres.

 

Har prøvd å samle det lille av info jeg har funnet om den, men det er ikke mye å oppdrive. En artikkel fra Hardware.no som ble lansert i går, samt priser for maskinen funnet i prisguiden er stort sett det eneste jeg har klart å oppdrive.

 

Håper derfor at det i denne tråden kan postes bilder, tester, erfaringer osv. etterhvert som de kommer. Personlig er jeg særlig interessert i å få vite om vekt, støynivå og batteritid på maskinen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som aner noe mer enn det lille som er å finne på nettet om denne modellen til asus. Har lagt inn ordre på en slik på pcutstyr men er litt i tvil ennå. For spilling er den vel å anse som en middels sterk maskin i følge tester av ati mobility brikken. Noen som vet om denne kan oppgraderes senere eller er den loddet på/integrert på hovedkortet?

Lurer på om jeg ikke heller skal gå for en whitebox cl 77 med 7800gtx grafikk

Lenke til kommentar

Det virker som en veldig interessant maskin. Det jeg er mest nysgjerrig på er støynivå og batteritid. Jeg forventer ikke kjempelang batteritid, men opp mot 4timer hadde vært kjekt. Angående støynivå skulle jeg gjerne sett at den var lydløs under normalt kontorarbeid som skriving og internettsurfing. Hadde vært flott om den var ganske lydløs ellers også.

 

Er det noen her som har noen formeninger eller hypoteser om det jeg har skrevet ovenfor?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

A6Ja endelig bekrefet!

 

Da har Norek/Komplett bekreftet dato i morgen (03.02) !

 

Er det mange her inne som har bestilt denne? dh_iglocska??

 

Kommer nok til å bestille denne selv, men er litt nysjerrig på støynivå..

Er dette ok så bestiller jeg right away..

Reiser til utlandet 20 Feb og blir vekke noen mnd så fint om dere som har bestilt kan legge ut en liten minireview så raskt som mulig.. :D

Endret av alopheim
Lenke til kommentar
A6Ja endelig bekrefet!

 

Da har Norek/Komplett bekreftet dato i morgen (03.02) !

 

Er det mange her inne som har bestilt denne?  dh_iglocska??

 

Kommer nok til å bestille denne selv, men er litt nysjerrig på støynivå..

Er dette ok så bestiller jeg right away..

Reiser til utlandet 20 Feb og blir vekke noen mnd så fint om dere som har bestilt kan legge ut en liten minireview så raskt som mulig..  :D

5540988[/snapback]

Har bestilt A6Ja-en min noen uker siden hos komplett.se til foreldrene mine, skal hente den ca 20. februar tror jeg. :yes:

Endret av dh_iglocska
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...