Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er fortsatt på sesong 1. og storkoser meg. Har vel nesten ikke sett på annet i det siste. Hvordan er utviklingen videre i de neste sesongene? Blir det bare bedre og bedre eller?

Jeg syns alt er ganske bra til sesong 5 begynner. Serien blir mørkere da, og ikke like morsomme replikker. Serien er fortsatt dritbra, men endrer litt karakter.

 

 

Faktisk overrasket hvor bra sesong 4 var, helt til Kutner ble skrevet ut av serien fordi at han skulle hjelpe dumme Obama. DUST SOM TOK FRA OSS KUTNER!

 

Lenke til kommentar
Hehe, velkommen etter! ;)

 

var vell kanskje en av de som så sesong 1 først siden har en kompis som er opphengt etter alle sykehus drama shit episoder..

 

men husker jeg så episode 3 rett etter det kom ut i statene og koste meg sikkelig,

samme uke så nedlasta jeg 1,2 og siden er alle episodene sett Trur jeg ;p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det står vanligvis bare navnet på episoden som sendes. Trust me - jeg er innom den House-siden omtrent daglig for å lese på forumet der ;)

 

Og det er dessuten kommet promo for episoden, som sier 11. januar :)

http://www.youtube.com/watch?v=0t8XaqHHyks

 

Dessuten kan vi se frem til episode 17. Den skal visst Hugh Laurie få regissere! (fant det på forumet)

 

Source: EW

 

Nothing spoilery here:

 

House’s leading man and producer will add to his already sizeable workload when he steps behind the cameras to direct this season’s 17th episode, slated to shoot in January and air March 22. “He starts prep when we get back [from the holiday break],” reveals exec producer Katie Jacobs.

 

This isn’t Laurie’s first time in the director’s chair — he previously helmed the British dramedy Fortysomething in which he also starred — but this marks his first time calling the shots on House. “Hugh has been there since Day One through every single episode, so he’s phenomenally smart and his instincts are [impeccable],” says Jacobs. “This is going to be great for morale, because there’s no one that the cast and crew and the writers want to work harder for than our leader.”

 

The plot of the episode is being kept under wraps — grr! However, Jacobs at least lets slip that “it’s not a traditional episode.”

Endret av Galdust
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...