Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

ja hehe mitt innlegg var bare ment som ren WOW fra min side..

 

Er ikke bare bare å skaffe seg bedre våpen enn det jeg har da hehe...ting tar tid:)

 

gummiøks LOL. Og nei jeg har ikke enrage nei, men kan ikke respecce da jeg vil ha 15 poeng i prot som tank!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en forskjell. 3.80 i speed vil vel også gi saftigere hvit skade, kontra Ashkandis 3.40.

 

(Vet special attacks er noe annet ja)

5372103[/snapback]

 

Nå er jeg ikke helt sikker, men vil ikke rank14 sverdet også gi kraftigere sword/HoJ procs? Dette er vel såvidt jeg vet "hvit" skade.

Lenke til kommentar
Det er en forskjell. 3.80 i speed vil vel også gi saftigere hvit skade, kontra Ashkandis 3.40.

 

(Vet special attacks er noe annet ja)

5372103[/snapback]

 

Nå er jeg ikke helt sikker, men vil ikke rank14 sverdet også gi kraftigere sword/HoJ procs? Dette er vel såvidt jeg vet "hvit" skade.

5372196[/snapback]

tja, de er jo også instant... men uansett veldig lite å si. Har også inntrykk av at de fleste foretrekker rank14 til PvP, mens Ashkandi er bedre til PvE dps

Lenke til kommentar
3.80 i speed vil vel også gi saftigere hvit skade, kontra Ashkandis 3.40.

 

5372103[/snapback]

 

Jasså? Forklar.

5374728[/snapback]

 

Hadde dette vært pre-patch (1.8 ?), vil et tregere våpen være bedre enn et raskt våpen ved bruk av f.eks Mortal Strike / sinister strike.

 

Attackpower legger til DPS til våpenet ditt. Jo tregere våpenet er, jo mer dmg må legges til for å øke dps.

Dette gjelder også ved instant attacks som MS/SS, så jo tregere våpen, jo bedre om man skal critte høyt/ ta mye burst dmg.

 

Nå er det bare dmg som har noe å si om man bruker mortal strike med et våpen tregere enn 3,3 sekunder.

Lenke til kommentar

Ganske morro å se hva som har skjedd etter vi ble nerfa til ikkenoe ifjor selvom vi egentlig ikke har blitt buffa, men de måtte nerfe oss siden de fury warriors gjorde 4k crits med greens :)

 

Rett og slett gear er hva vår største styrke og svakhet er, uten er vi ikkenoe, med er vi alt :)

 

For et år siden var MS 220% av den hvite dmgen din (mao etter regnet ut AP) Noe som med en warrior med en rank 14 våpen ville gjort rundt 1400non crit med MS (3.8 speed før normalization oxo) Det ville vært morro å leke med =P

Lenke til kommentar
Har alle roguecraft filmene og de er alle latterlige :)

Kampene der er mot folk som er AFK eller fixed...

Håper virkelig for din del at du og klarer å se det E-Ton!

 

Om jeg skulle uttale meg om hva rogues er gode mot blir det:

 

Priest = DØD

Warlock = DØD

Mage = Kommer ann på skills og flax (Mage er relativt god mot alle classes)

Warrior = Roguen dør mest sannsynlig, skills flaks of critts

Shaman = ROGUEN DØR! GANG PÅ GANG PÅ GANG!!

Paladin = Spiller aldri mot dem da kampene tar 10 år ergo har 0 erfaring...

Druid = DØD etter en satans lang kamp! (Men hvem tar ikke druids?)

Hunter = Kommer ann på skills og flaks

Rogue = Skills og flax

 

Tja, det var vell alle?

 

Det skal sies at WoW er for meg PvP, spiller stortsett ikke annet! Hele dagen tråler jeg azeroth og dreper allt jeg kommer over av horde uansett lvl!

Jeg kan stortsett slå hvilken som helst class! Men om den jeg spiller mot kan sin class og det er en class jeg er svak mot er jeg død!

 

Og når jeg sier at de kan sin class tenker jeg på helt enkle ting, f.eks at huntern lar peten smekke løs på meg og springer avgårde som ei jente og plaffer løs med buen sin på meg... Ikke at han håper på meg og tror han er warrior, da dør han :)

 

Edit: Glemte å si at han World of roguecraft fyrn som du vet E-Ton selv spiller en lvl 60 Warlock, derfor kaller han de "Mushrooms"

Fyrn er rett og slett ikke noe god i PvP, world of roguecraft er Tha Whine film laget av han fordi han mener rogues er overpowered til tusen mens warlocks ikke kan drepe en dritt!

 

(Var for og opplyse dere som ikke har sett "World of Roguecraft" filmene :) )

5360958[/snapback]

Dette er ikke frekt ment, men du må være en forferdelig dårlig spiller. Jeg lånte en venns account, tok de flese classes som rogue. I duel ;)

Lenke til kommentar
For et år siden var MS 220% av den hvite dmgen din (mao etter regnet ut  AP) Noe som med en warrior med en rank 14 våpen ville gjort rundt 1400non crit med MS (3.8 speed før normalization oxo) Det ville vært morro å leke med =P

5374944[/snapback]

 

I tillegg var det ingen cooldown. :dribble:

 

Vel, duellerte en warlock i går. Holdt meg face to face med han hele tida, utenom en death coil som jeg raskt intercepta etter. Resultat? Døde, selv om jeg brukte lifegiving gem og til og med tubers og night dragon's breath (etter jeg visste at jeg hadde tapt forresten, gjør ikke det til vanlig).

 

Trodde hele meninga med casters var at man skulle holde seg ranged og prøve å kite spillerne jeg, menmen..

Lenke til kommentar
For et år siden var MS 220% av den hvite dmgen din (mao etter regnet ut  AP) Noe som med en warrior med en rank 14 våpen ville gjort rundt 1400non crit med MS (3.8 speed før normalization oxo) Det ville vært morro å leke med =P

5374944[/snapback]

 

I tillegg var det ingen cooldown. :dribble:

 

Vel, duellerte en warlock i går. Holdt meg face to face med han hele tida, utenom en death coil som jeg raskt intercepta etter. Resultat? Døde, selv om jeg brukte lifegiving gem og til og med tubers og night dragon's breath (etter jeg visste at jeg hadde tapt forresten, gjør ikke det til vanlig).

 

Trodde hele meninga med casters var at man skulle holde seg ranged og prøve å kite spillerne jeg, menmen..

5376601[/snapback]

 

Ja, lock er jo caster class, men de er også utmerket til close combat. Kan man bruke en lock så er det en av de beste klassene til pvp. Sliter med dem selv, tar jeg en lock så er det flaks med critts og at jeg får inn pummel, warstomp og rett og slett greier å holde meg nærme han hele tiden.

Taper som regel 8 av 10 dueller mot locks. De jeg tar har jeg enten flaks mot, eller de kan ikke bruke locken sin.

Så de er kanskje litt for overpowered, eller stinker jeg i pvp mot locks?

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

jeg som warlocks klarer ikke ta warriors hvis det er noen trøst :) . Affliction specced.

 

Men jeg synes ikkek warriors akkurat er owerpowered, men de kan specce til div. ting, pve dps, pvp dps og tanking, og de kan utføre de andre delene sin oppgave emd forsjkjellig specc og riktig gear.

Lenke til kommentar
jeg som warlocks klarer ikke ta warriors hvis det er noen trøst :) . Affliction specced.

 

Men jeg synes ikkek warriors akkurat er owerpowered, men de kan specce til div. ting, pve dps, pvp dps og tanking, og de kan utføre de andre delene sin oppgave emd forsjkjellig specc og riktig gear.

5376724[/snapback]

 

Det du sier her er jo en trøst hehe :)

Og du har helt rett i at vi kan specce om, men det koster jo gull da.

Men jeg kan og legge til at det er fult mulig for en warrior bare ved bytte av gear å gjøre en god nok jobb til å tanke Ragnaros med Fury specc. (altså noe som er beregnet for damage dealing i pve) Har man bra nok gear her så går det helt utmerket. Blazing Phoenix er en guild på BL hvor MT 1 og en pvp warrior der er RL venner. Han som er MT 1 så jeg her plutselig med to sverd og det var da han fortalte at han hadde respecca til fury (var prot spec før)

Det var tredje gangen han tanka Ragnaros nå med den speccen og fult Dark Iron sett. Han sa at det var kun nødvendig med prot specc i BWL.

På en måte er vi jo da heldige, kan gjøre bra dps i pvp og fortsatt tanke bare med bytte av gear. Slik er det jo ikke med alle andre klasser ;(

Lenke til kommentar

mine raskeste deaths i pvp BG (altså der jeg selv har blitt drept) har kommet i møtet med tauren eller orc warriors med noen sinnsyke våpen og helt sikkert 31/20 build. Jeg trodde ikke mine egene øyne da en kjempesvær tauren drepte meg med en enorm øks på rundt 4 hugg. Joda...har død mot mages, rogues og lignende en del ganger og, men det pleier å ta litt tid mens livet mitt ebber ut, der jeg står stunnet eller frostet eller hva det nå skal være.

 

Så jeg er av den oppfattning at warriors med über items og riktig spec fremdeles eier i pvp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...