Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ask and ye shall recieve!

 

Resist-curse blir nerfa til de grader nå i neste patch, kan ikke få mobs ned i minus resistance med de, altså null vulnerability bonus. Ganske saftig nerf solo/pvp, men stealthbuff tror jeg til raiding.

 

Warlock curse får moben ned i 0 resistance og gir +5% damage.

Mages/locks med nytt imbagear får -resistance fra gear og dermed får de vulnerability bonus likevel OG +5% damage.

Lenke til kommentar

har du kjøpt warriroen din på ebay?

 

1. hvis charger magen og han blinker så intercepter du han og han bruker frostnova.. da bruker du pvp trinket. kan love deg at magen er død nå

 

2. drep succubus! tar jo succu ned på 2 slag lett

 

3. shamans er enkle. charge dem få inn en MS nå tar nok shamanen pvp trinket og løper unna og frost shocker deg men da er det bare og intercepte. du kan jo også ødelegge shamanens heal(husker ikke hva "spellen" heter).

 

4. få deg bedre gear det er ikke klassen som det er noe galt med. 4089 armor er sykt lite

 

btw skaff deg bra gear som wrath som eier i pvp og pve.. vet det er vanskelig og skaffe seg men join en BWL guild.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare å "joine en BWL-guild" --Fjernet av moderator--. Etter postene dine på WoW-forumet her de siste månedene å dømme, så virker det som om du bare har lest forbanna mye på forum og nettet, og spilt minimalt. Alt du sier er fullstendig ubegrunnet og alt virker så himla lett.

 

Hvis du mener at fyren er så utrolig gimpa, hvordan mener du at han skal få joinet en BWL-guild?

 

learn2playliefplznubcaek

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Det du sier om at mc/bwl sett ikke er noe bra for warrior. Åja... så sier du at andre er så mye bedre? Har du i det hele tatt spilt en annen klasse i mc/bwl. Tviler på det, bare se på preste settet, det vi får er +healing, ZOMG JEG VIL HA +DMG! ARGH!

5358301[/snapback]

 

Skjønner ikke problemet her.

Hvis du vil ha +dmg gear så gjør PvP isteden. Syntes ikke det er så rart at ting du får gjennom PvE er PvE orientert.

Lenke til kommentar
Det du sier om at mc/bwl sett ikke er noe bra for warrior. Åja... så sier du at andre er så mye bedre? Har du i det hele tatt spilt en annen klasse i mc/bwl. Tviler på det, bare se på preste settet, det vi får er +healing, ZOMG JEG VIL HA +DMG! ARGH!

5358301[/snapback]

 

Skjønner ikke problemet her.

Hvis du vil ha +dmg gear så gjør PvP isteden. Syntes ikke det er så rart at ting du får gjennom PvE er PvE orientert.

5366514[/snapback]

for å quote homer:

Oh... look at me... I'm making people happy! I'm the magical man, from Happy Land, in a gumdrop house on Lollipop Lane!

 

 

Oh, and by the way, I was being sarcastic

sheesh. Det er jo akkuratt det jeg vil frem til.

Lenke til kommentar

Endgame-warlocks critter 3,6-4k på SB. I tillegg rekker succubus å seduce deg en gang først. Så warlocken får inn minst 2-3 SBs i den perioden. I tillegg får de inn en SB på death coil. Legg til shadowburn, immolate og conflagrate, og du er owned.

 

Shamen klarer fleste warriors fint å hamle opp med, men de er sterke i group-pvp.

 

Mage har en ability som fjerner alle cooldowns på frost, de kan altså slenge ut 2 frostnovas.

 

Jeg har rimelig bra utstyr, men kommer fortsatt til kort i 1on1-dueller. Tar magene 30-50% av gangene om jeg bruker lifegiving gem + har flaks med icereflector. Ellers får jeg bank i sånn ca. alle dueller.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ja, kan ta den 3,8k critten jeg fikk på meg i WSG i går for eksempel. Cooldowns på trinketene er veldig lave, så de kan bruke dem i alle dueller. Warlocks har forholdsvis lav critrate, men nei, når de critter så er fort slike tall realistiske.

 

Et annet eksempel er at jeg ofte duellerer venner av meg, flere warlocks blant annet. Kan ikke huske sist gang jeg vant da de hadde succubus oppe. Han ene bruker felhunter fordi han synes synd på meg, og vil gi meg en sjanse til å vinne.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Tro meg, fra et horde (hunter forsåvidt) synspunkt så er gode paladins ufattelig mye bedre til pvp-healing enn shaman, og for å være helt ærlig så er det litt flere paladins enn shamaner som forstår at rollen deres er support.

Vanligvis i en gruppe med alliance blir paladin tatt sist, med mindre han har skills. Om paladin ikke healer friendlies er han rett og slett ikke verd bryet å drepe som oftest.

 

Og må jo klart nevne at paladinbuffs > shamanbuffs i BG, "totemz cost too much mana, I need it for frost shock!". Vi kan mobbe palydianz så mye vi vil, men in my experience er paladins ofte flinkere i gruppe-pvp.

5365837[/snapback]

 

Min erfaring er stikk motsatt :) Har en 60 alliance warrior som jeg har spilt en del AB med, er vel halveis gjennom honored med de folka, og jeg mener seriøst at jeg kan telle på ti fingre antall ganger jeg noensinne har fått heals av en paladin i en 2v2/3v3 situasjon e.l. Er faktisk en stor del av grunnen til at jeg ble drittlei å PvPe med den charen... Kan jo sikkert variere fra server til server og om du kjører organisert gruppe så blir det jo noe annet. Men når man vet hvor sinnssykt overpowered en god warrior og en god paladin kan være så blir man litt frustrert når man bare spiller med omgz500soccrit!!1111-loladins :p

 

Har også en shaman og healer seff warriors og alle andre jeg kan... har også inntrykk av at de fleste andre shamans gjør det og, og de shamanene jeg møtte med warrioren min heala som regel iriterende mye :)

 

edit: men seff enig i at paladins har størst potensiale som healere i PvP, bare at min erfaring er at veeeeldig få utnytter det

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar
Ja, kan ta den 3,8k critten jeg fikk på meg i WSG i går for eksempel. Cooldowns på trinketene er veldig lave, så de kan bruke dem i alle dueller. Warlocks har forholdsvis lav critrate, men nei, når de critter så er fort slike tall realistiske.

 

Et annet eksempel er at jeg ofte duellerer venner av meg, flere warlocks blant annet. Kan ikke huske sist gang jeg vant da de hadde succubus oppe. Han ene bruker felhunter fordi han synes synd på meg, og vil gi meg en sjanse til å vinne.

5366616[/snapback]

nå blir jo CoS og CoE nerfa som gjør at vi ikke kan få den samme syke damagen lenger

Lenke til kommentar
Det du sier om at mc/bwl sett ikke er noe bra for warrior. Åja... så sier du at andre er så mye bedre? Har du i det hele tatt spilt en annen klasse i mc/bwl. Tviler på det, bare se på preste settet, det vi får er +healing, ZOMG JEG VIL HA +DMG! ARGH!

 

 

Mantle of properchy

Circlet of properchy

Mana Igniting Cord

Robe of Volatile Power

Choker of the Fire Lord

Ring of Spellpower

Talisman of Ephemeral Power

Anathema (Eye of Divinty dropper i MC)

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

For det første jeg sa SETT. Du sier 2 ting som er i settet, kan gå god for Anathema også, men de to tingene er ikke særlig damage om du skjønner.

 

For det andre, jeg kommer aldri til å få de andre tingene fordi warlocks og mager alltid vil være før meg i prioritet. Hva skal jeg med noe +dmg/healing når jeg kun trenger +healing?

 

Uansett, det jeg har prøvd å sagt med en (svak?) undertone er at selvsagt skal man få sett som er tilegnet PvE når man faktisk gjør PvE og visa versa.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...