Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

Vil bare antyde at en mage i guilden min har 0 tier 1 og tier 2 mage item sets, 1 epic ring, 2 epic trinkets, 1 epic våpen og han critter meg for 3xxx i hver jævla duell (han er frostmage).

 

Og han kan gjøre enda mer skade om han bruker fireballs... Warrioren min har 4600 eller 4999HP, kommer litt an på utstyre mitt.

Å bli 2 hitta av magen i hver eneste duel er jo kjempemorsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En SB-crit på 3,6-4k forutsetter bruk av trinkets, buffs osv, ikke fortell meg at noen spruter ut 4000 damage på løpende bånd. Skal man simulere en pvp-situasjon så skaper man et realistisk scenario, og forutsetter ikke at alle skal critte helt maksimalt.

5366593[/snapback]

 

Vet du hva talentene imp shadowbolt og ruin gjør for noe?

Endret av Omar
Lenke til kommentar
En SB-crit på 3,6-4k forutsetter bruk av trinkets, buffs osv, ikke fortell meg at noen spruter ut 4000 damage på løpende bånd. Skal man simulere en pvp-situasjon så skaper man et realistisk scenario, og forutsetter ikke at alle skal critte helt maksimalt.

5366593[/snapback]

 

Vet du hva talentene imp shadowbolt og ruin gjør for noe?

5370071[/snapback]

såvidt jeg vet er imp shadowbolt en debuff... og er ikke alltid du får 2 shadowbolts i pvp hvorav BEGGE critter etter å ha brukt trinkets og div cooldown.

Lenke til kommentar

Som mobilfreek sa, de critsene skjer faktisk relativt ofte. Husk at CDen på ZG-trinket bare er 1min 30 sek.

 

Uansett, jeg overlever alt dette i gruppebasert pvp, men poenget mitt var at 1on1 er kraftig ubalansert, og det føles veldig pinlig å tape hver duell jeg gjør bare fordi klassene ikke er balansert. Det at de fleste andre klasser ikke er klar over hvor svake warriors er i 1on1 gjør det ikke bedre.

 

Selv med ruin- og negativ-resistanse-nerf, så er warlocks veldig kraftige i 1on1. En kamerat av meg kunne slå så og si alle andre klasser et par dager etter han rundet 60. Joda, han er en god spiller, men det finnes grenser. Med cooldowns kan Soullink-warlocks ofre 2 blåbær, men det er ikke særlig behov for det enda mens seduce er så sterk.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
For det første jeg sa SETT. Du sier 2 ting som er i settet, kan gå god for Anathema også, men de to tingene er ikke særlig damage om du skjønner.

 

For det andre, jeg kommer aldri til å få de andre tingene fordi warlocks og mager alltid vil være før meg i prioritet. Hva skal jeg med noe +dmg/healing når jeg kun trenger +healing?

 

Uansett, det jeg har prøvd å sagt med en (svak?) undertone er at selvsagt skal man få sett som er tilegnet PvE når man faktisk gjør PvE og visa versa.

5366863[/snapback]

 

Det er ikke noe problem i guilden min, alle priestene får random + shadow gear fordi felcrap dropper i store mengder :p

Lenke til kommentar
warriors _ER_ overpowered me riktig gear, ta ashkandi for eksempel, 500-600 normal hits, og 3k+ ms... vist det ikke er overpowered, så kall meg en krakk...

 

 

500-600 normal hits med bra gear, ja. 3000 ms crits, nei. Eneste jeg har sett gjort en 3000 ms crit, var en rank 14 warrior med rank 14 sverd (3.8 speed), som explotet med 52 talent poeng, brukte berserking fra AB, hadde enrage og alle buffs som er mulig å skaffe i spillet.

 

Ikke få meg til å dra fram bildet av en 5500 shadowbolt crit i AV.

5358900[/snapback]

 

http://www.thottbot.com/?i=51920 Dette er jo bedre enn rank 14 sverdet du snakker om. http://www.thottbot.com/?i=51920

Er nok spillets beste våpen uansett om du er rank 14 eller ikke.

Men jeg skal ikke si fra eller til om 3k ms critt, vet ikke om det er mulig fordi jeg ikke har det våpnet.

Lenke til kommentar
Endgame-warlocks critter 3,6-4k på SB. I tillegg rekker succubus å seduce deg en gang først. Så warlocken får inn minst 2-3 SBs i den perioden. I tillegg får de inn en SB på death coil. Legg til shadowburn, immolate og conflagrate, og du er owned.

 

Shamen klarer fleste warriors fint å hamle opp med, men de er sterke i group-pvp.

 

Mage har en ability som fjerner alle cooldowns på frost, de kan altså slenge ut 2 frostnovas.

 

Jeg har rimelig bra utstyr, men kommer fortsatt til kort i 1on1-dueller. Tar magene 30-50% av gangene om jeg bruker lifegiving gem + har flaks med icereflector. Ellers får jeg bank i sånn ca. alle dueller.

5366553[/snapback]

 

Ja, hehe en warrior har store problemer med en lock med rett gear og om han kan bruke den riktig. Jeg blir faktisk alltid banka av locks om de som spiller den gjør ting riktig. Gjør de det har jeg ikke mye å stille opp med.

For meg er de hardeste motstanderen (da regner jeg med folk som bruker klassen sin riktig)

Shadow priest, Locks, Pally, Feral Druids, Mage. De andre klassene har jeg få problemer med å ta.

Så noen skrev at en warrior var så hard å drepe her, det bare ler jeg av.

Se på kamper i AB og se hvor mange som står og prøver å drepe for eks. en Druid i bear form, eller en pally. Tar mye lengre tid å drepe dem enn en stakkars warrior.

Lenke til kommentar

Rank 14 og Ashkandi er omtrent like bra i PvP. Rank 14 har høyere maks damage, og mer Sta. Ashkandi har + AP, så det bringer MS-ene til ca. det samme.

 

600 normalhits på cloth er relativt vanlig, men husk at leather/mail/plate har armourreduction ;) . Samtidig, hvor høyere skade vi gjør jo mer må vi ofre critraten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...