Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

No e er så fuckings lei av at alle sier warriore e så overpowered!

Ute i naturen prøver alle bare å løpe fra meg, alle! bortestt fra andre warriore.

Poenget e det at i AB; WSG og AV e det andre greier. Der kan eg bli totalt owned! Har noen warriore prøvd seg på en frost mage for eksempel?? Eller en Warlock. For å ikke snakke om shamaner! Mager e umulige å komme intill (kan bare fjerne frost nova en gang), warlocker seducer og seduer til eg e død. de kan også DOTe meg til døde om de føler for det men det e ikke like gøy. Huntere can freze trape meg til døde! Shammyer e som alle vet overpowered, men må bare understreke den enda en gang:

Eg duellerte utenfor Ogrimmar med en fersk lvl 60 shammy med all utstyret grønnt og enn eller annen blå 2H mace. Vi duelerte 10 ganger på en dag med 30 min mellomrom. Mellomrommet var for at eg skulle kunne bruke reclecness i HVER ENESTE kamp! Resultatet var at jeg vant 1 av 10 ganger (grunnen til at eg vannt den var at han ble discet midt i kampen...).

Ka gjør jeg feil?

Jeg gjør charge-disarm-demoralizing shout-berserker rage-bloodrage-reclecness-mortal strike- mortal strike osv

 

Eg har alt blått. Skal innrømme eg bruker riktignok IBS men den kan ikke sies å suge så mye.

 

Eg har 700 AP uten battle shout

4k armor

4089 hp (enig litt lite)

27,54 crit! (litt stolt over den)(seff uten berserker stance)

31/20 talent build

Er rank 8 (det vil si eg har fått litt snacks fra honor systemet 4 armor deler og sånn)

 

Så kommer eg til korfor alle sier warriore e så overpowered.

Warriore e overpowered med full epic!

Warriore e den classen som får mest utbytte av gearet.

Warriore e litt som roguer, når man lærer litt mer om de lærer man å drepe de.

Man fearer ikke lenger en warrior i bersercer stance, man prøver å ikke la de få charge starten, man blinder, seducer whatever når de bruker 30 min CDer, hold deg unna den magiske 20%hp grensen. Og seff mange andre ting eg ikke kommer på atm.

 

En annen ting som irriterer meg e det at epic setene i MC og MWL e totalt ubrukelige for pvp! bonusene e block chance drit og lort! øverste set bonusen på might e mer aggro på sunder armor! WTF?

andre classen får kansje ikke opptimale set for pvp men de e tusen ganger bedre.Warriore e også den ENESTE classen som MÅ skifte build for MC! Priester e man glad når man bare finner! hvis bare det hadde vært færre av oss! da kunne ve leavet guild hvis de forventet av eg måtte skfte build!! det hadde vært gøy!

 

Så uten epic e warriore nesten ubrukelige mot mange classer (hvis de har litt peiling på spillet)

Så om du treffer en warrior i naturen uten full wrath- plz ikke løp, vi warriore trenger mye mer trening enn deg.

 

Warrior fortjener ikke nerf, de fortjener forandringer.

 

Hilsen lvl 60 warrioren Zélda på dragonmaw EU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

give me a fucking break. For det første så er ikke wow balansert for 1v1 pvp, det skal være balansert for gruppe pvp. En warrior og en healer er en dødlig combo.

 

Det du sier om at mc/bwl sett ikke er noe bra for warrior. Åja... så sier du at andre er så mye bedre? Har du i det hele tatt spilt en annen klasse i mc/bwl. Tviler på det, bare se på preste settet, det vi får er +healing, ZOMG JEG VIL HA +DMG! ARGH!

 

Det du sier om at dere må specce protection (eller whatever), så må jeg bare skyte inn at vi har rundt 10 warriorere i guilden hvor jeg tror 4-5 er prot speccet, resten er arms. Så alle får lov til å specce fritt? Tja, vil faktisk si at warrior er en av de mer heldige klassene. Priest - Healing spec, Shaman - Healing (regner med det er det samme med pala), Druid - Healing, Hunter - Markmanship (Beastial Wrath i bwl, neitakk). Warlock, Mage og Rogue kan gå ca fritt.

 

Kan ikke wow bare fjerne pvp helt? sheesh.

Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å ta ca likt-geared (spesielt 2h) shamans i duell med warrior, mister du all rett til å klage på noe som helst, for du er faktisk bare skikkelig skikkelig dårlig.

Noe som i seg selv såklart er helt ok, men blir for dumt når du lager whine-poster.

 

(Og ja, jeg har både lvl60 shaman og lvl60 warrior.)

Lenke til kommentar

For å elaborere, det er hovedsaklig to måter shaman har muligheten til å vinne, ene er visst han klarer å forhindre charge (f.eks med purge eller totems), spiser intercept, trinket'er ut av hamstring og kiter. Andre er om han i et ledig øyeblikk klarer å NS-heale uten MS-debuff.

 

nb:

En gang hvert skuddår kan også en 2h shaman vinne med wf-crit flaks, men skjer så sjeldent at det omtrent ikke er verdt å nevne.

Ren elemental-shaman med to av de tre "store" trinket'ene og litt flaks kan såklart også two/three-shotte det meste.

Lenke til kommentar

bare whine...

 

Og Might settet til warriors er strålende mot melee classes... + at vist du er så forbanna ute etter et epic pvp set, så se å bli rank 14 for helvete! Drittunger som whiner er noe av det værste jeg vet...

 

 

warriors _ER_ overpowered me riktig gear, ta ashkandi for eksempel, 500-600 normal hits, og 3k+ ms... vist det ikke er overpowered, så kall meg en krakk...

 

Det eneste som er, er at man må ha bra gear som warrior for å eie masse...

 

og som sagt tidligere, warrior + healing class > alt annet.

 

 

Hilsen Warrior i lvl 60...

 

 

 

PS: Forresten hva er reglene om dialekt i emne tittel?

tips: rettskriving er ikke drepen, prøv og les over emnetittelen din før du poster.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...