Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

En annen ting som irriterer meg e det at epic setene i MC og MWL e totalt ubrukelige for pvp! bonusene e block chance drit og lort! øverste set bonusen på might e mer aggro på sunder armor! WTF?

 

Fryktelig rart at bosser i instancer (PvE) ikke dropper ting til PvP...

5360353[/snapback]

 

Vil nå si at Azuresong Mageblade som dropper i MC av Golemagg, det er da temmelig bra for pvp... eller hva med onslaught girdle vil si at det er temmelig bra for pvp, dropper av ragnaros, også i MC... vist ikke det er boss drops, så vet ikke jeg.

5360476[/snapback]

 

Les det jeg quotet da, epic SETTENE.

5362603[/snapback]

 

samma det! det eneste settet i MC som ikke er for pvp er arcanist og might, og might funker fint i pvp...! Prophecy er jo seff ikke pvp så vidt jeg vet men priest skal uansett heale i fixed bg med mindre folkene er drit pro og klarer seg uten, eller at en druid/paladin/shaman tar seg av det...

 

Ta Nightslayer (som eksempel), er det liksom dårlig for pvp? er Giantstalker dårlig for pvp? er Felheart dårlig for pvp?...

5363029[/snapback]

......Og du spiller mage?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når ble +defense dårlig i PvP?

 

Edit: +defense = MC/BWL sett...

Se "Nerf George" filmen, der han gjør 135.000 damage i løpet av første fase i Nefarian kampen. Allikevel har han nesten 7k hp...

Edit 2: leifemann

5361372[/snapback]

 

George bruker dps/pvp-sett. Ikke defence, og han er fully buffed. Protwarriors har mye mer hp fully buffed. Tror du burde titte nærmere på faktaene dine :tease: .

 

EDIT: Might er grei nok i dueller mot andre warriors, men det stopper der. Har man en thunderfury er man også effektiv mot rogues og paladins, men man dreper ikke særlig fort i group-pvp (AB/WSG/grupper) med det gearet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg Felheart suger for pvp, nesten bedre å farme stratholme for

+dmg gear, eneste som funker er azurgsong mageblade og fire runed grimorie.

Fel infused leggings som dropper fra kazzak er utrulig pent.

Det er få set items som er for pure dmg.

 

Har endelig skjønt det selv så jeg har begynt å samle, skrevet opp hvordan items jeg vil ha å planlegger hvordan dager vi skal farme hva :p

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting, hva gir mest dps dualwield eller 2hand? det er en kamerat som lurer, han har alltid brukt duawield, men vurdere og skifte til 2hand..

5363479[/snapback]

 

Om du er warrior, så gir Dual Wield mer "over-all-damage", men bruker du 2H får du "burst-damage", altså syke crits.

5363533[/snapback]

 

Dette kommer helt ann på.

For å gjøre mye effektiv damage som fury (dualweild) warrior må du ha rett gear. Dvs mye crit / hit. Du kan ikke utgjøre mye damage med typ 22% crit i zerk stance, selv om du har 900 attackpower+ ubuffet. Du bør ha minst 6% hit og 30%+ i zerk stance buffet for å gjøre bra damage som fury, pga flurry.

Attackpower er derimot mye viktigere når du bruker 2hand og mortal strike, attackpower gir mye høyere damage output enn crit med den speccen.

Lenke til kommentar

Jeg har slått alle klasser, men jeg har også tapt mot alle klasser, noen klasser slår jeg oftere enn andre, men hei "that's life".

 

Ofte er ting gear dependent andre ganger er folk bare flinkere enn meg. Noen klasser tjener mer på å skaffe items fra high-end instancer enn andre. (da serlig med tanke på PvP)

 

Men uansett jeg er rimelig sikker på at alle klasser klarer å slå alle andre klasser, bare folk er flinke nok.

 

Denne tråden handlet vel egentlig om warriors er overpowered, jeg vil ikke si at de er overpowered, men jeg tror nok at de er en av de klassene som tjener veldig mye på å skaffe bra gear fra high-end instancer.

Lenke til kommentar

Det største problemet med shamen sett fra en pvpwarrior sitt standpunkt er at de kan bruke skjold. Med så kraftig armour blir de ekstremt gode pvp-healers/kitere/damagedealers. Jeg bruker Ashkandi, og gjør 250-300 normal hits på de med best gear. Det tar altså ekstremt lang tid å drepe dem, samtidig som de har elemental damage og grei physical damage.

Lenke til kommentar

Tro meg, fra et horde (hunter forsåvidt) synspunkt så er gode paladins ufattelig mye bedre til pvp-healing enn shaman, og for å være helt ærlig så er det litt flere paladins enn shamaner som forstår at rollen deres er support.

Vanligvis i en gruppe med alliance blir paladin tatt sist, med mindre han har skills. Om paladin ikke healer friendlies er han rett og slett ikke verd bryet å drepe som oftest.

 

Og må jo klart nevne at paladinbuffs > shamanbuffs i BG, "totemz cost too much mana, I need it for frost shock!". Vi kan mobbe palydianz så mye vi vil, men in my experience er paladins ofte flinkere i gruppe-pvp.

Lenke til kommentar
....

Og må jo klart nevne at paladinbuffs > shamanbuffs i BG, "totemz cost too much mana, I need it for frost shock!". Vi kan mobbe palydianz så mye vi vil, men in my experience er paladins ofte flinkere i gruppe-pvp.

5365837[/snapback]

 

Tenkte på shamen som ikke hadde bestilt karakteren på Ebay. De i organiserte grupper med endgame-gear. Tilfeldige grønne shaman som ikke har rørt pvp med en pinne engang faller fort. Akkurat som paladins som løper rundt med 2h og dps-gear ikke får utrettet stort.

 

Endgame, så har shamen høy armour, høy hp, relativt grei dps, og irriterende totems. Bruker de i tillegg totems riktig er de en veldig god supportclass. Paladins er også det, ville allikevel valgt førstnevnte om jeg kunne velge.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spillt verken shaman eller paladin stort, så jeg skal ikke uttale meg om det du skriver der, men på meg virker det som de alle fleste shamans har skaffet characteren sin på ebay ja, paladins er jevnt over flinkere til å heale osv.

 

Med hunteren (lvl49 atm, camper BG der en stund, mye artigere enn lvl60-bg synes jeg) er det riktignok ikke store forskjellen, jeg overdriver ikke stort om jeg sier det er 2% av paladins som healer og 1% av shamans som healer...

Lenke til kommentar

Stemmer det, Shamaner healer utrolig lite iforhold til Paladins.. og VIST shamaner er smart nokk til å heale, så er de for treig, de bruker ikke cooldowns for å redde meg, zomg.. jeg ser jo paladins ta Lay on hands på andre folk, har aldri blitt Natures Swiftness'et på meg..:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...