Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

mine raskeste deaths i pvp BG (altså der jeg selv har blitt drept) har kommet i møtet med tauren eller orc warriors med noen sinnsyke våpen og helt sikkert 31/20 build. Jeg trodde ikke mine egene øyne da en kjempesvær tauren drepte meg med en enorm øks på rundt 4 hugg. Joda...har død mot mages, rogues og  lignende en del ganger og, men det pleier å ta litt tid mens livet mitt ebber ut, der jeg står stunnet eller frostet eller hva det nå skal være.

 

Så jeg er av den oppfattning at warriors med über items og riktig spec fremdeles eier i pvp.

5376863[/snapback]

 

Warrior mot warrior er opp mot 55% av den combaten gear relatert.

Grunnen til at du tapte der var gear relatert, hadde ingenting med din skill å gjøre. (og ja selvfølgelig builden)

Har du hp rundt 5k, critt på 25% og våpen med rundt 60dps, speed mellom 3.40 - 3.80 ap på 1200 med bs, ja da kan du eie litt i pvp :=)

Men jeg har spilt en god del pvp nå og sliter med enkelte klasser samme hva jeg gjør får jeg ikke hass på dem.

Har og kammerater som er warriors og Imba i forhold til mitt gear, de sliter med samme klasser som meg. Harde for warriors er Locks, mages, shadow priests. De sliter hvertfall jeg med. Og ikke for å glemme Pallys, de holder jeg meg unna, samme med druids. De er omtrent umulig å få hass på for en warrior. Selv om de ikke gjør så stor skade værken druid eller pallys så holder de seg så lenge i livet at hjelp fra andre kommer og da er det slutt på meg.

Klart det er sikkert andre meninger rundt det her, og kanskje jeg stinker i pvp og gjør ting feil.

Faktisk de klassene jeg omtrent alltid tar er hunters og rogues de er skjeldent så harde å få ned. Noen sier at hunters er harde, men ikke for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk de klassene jeg omtrent alltid tar er hunters og rogues de er skjeldent så harde å få ned. Noen sier at hunters er harde, men ikke for meg.

 

Hunters er vel kanskje det jeg og tar lettest i pvp, med mitt økonomiske pvp utstyr og "vanlig" build. Eneste fordelen hunters har er jo som alle range klasser...at dem kan stå på avstand å fyre løs på deg uten at du vet hvem som skader deg..da man stort sett er opptatt med å hugge løs på en annen kar hehe. Men hunters eier når det er kaos kan jeg tenke meg...pet og range ruler da. Stå langt langt unna kaoset og plukke ut en fiende som er opptatt med en annen:)

 

Rogues sliter jeg med pga at ikke en eneste gang har jeg fått åpnet kampen mot en. Ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall. Og om jeg har fått åpnet mot en så har jeg sikkert drept ham uten at jeg har vært klar over at det var en rogue:)

Lenke til kommentar
Har alle roguecraft filmene og de er alle latterlige :)

[...]

 

Om jeg skulle uttale meg om hva rogues er gode mot blir det:

 

Priest = DØD

Warlock = DØD

Mage = Kommer ann på skills og flax (Mage er relativt god mot alle classes)

Warrior = Roguen dør mest sannsynlig, skills flaks of critts

Shaman = ROGUEN DØR! GANG PÅ GANG PÅ GANG!!

Paladin = Spiller aldri mot dem da kampene tar 10 år ergo har 0 erfaring...

Druid = DØD etter en satans lang kamp! (Men hvem tar ikke druids?)

Hunter = Kommer ann på skills og flaks

Rogue = Skills og flax

 

Tja, det var vell alle?

 

[...]

 

5360958[/snapback]

Dette er ikke frekt ment, men du må være en forferdelig dårlig spiller. Jeg lånte en venns account, tok de flese classes som rogue. I duel ;)

5375021[/snapback]

 

Dette er ikke frekt men, men du må a vært forferdelig heldig med mostanderene dine, da alle klasser er veldig gode mot rogues i duell.

 

I en duell VET motstanderen at du er der en plass. "Ute i naturen" har de ikke den minste peiling, og du får et overraskelsesmoment som er det eneste en rogue kan spille litt på. Hvor mange hunters flarer rundt seg hvor enn de går? Hvor mange warriors spammer Piercing Howl hele tiden? Hvor mange locks går konstant rundt med Felhunter og paranoia? Kjenner du noen priests som hopper rundt og tapper Psychic Scream knotten i det uendelige? NEI.

 

Ved du at roguen er der, så er roguen død. Det er regla. De du duellerte mot har enten NULL peiling på hvordan du duellerer en rogue, eller er de sterkt undergeared. Etter normaliseringen, grunnet at Shanker var bedre enn Gutgore (lvl 50 blå vs. lvl 60 epic) dermed MÅTTE jo Blizz selvsagt lage et heeeelt nytt system, i stedet for å nerfe den ene daggeren, har det blitt tilnærmet umulig å one-shotte til og med cloth, med mindre dem lider av ressurection sickness og er splitter pine nakne.

 

Roguens STORE fordel, som er det eneste en rogue kan overleve på mot de fleste klasser, er visket bort, og speed er komplett irrelevant for hovedangrepene våre (hvit skade er heldigvis ikke normalisert).

 

Konklusjon: Du spilte mot en gjeng E-bayere som ikke kan klassen deres nok til å drepe en liten, myk rogue med max 25% damagereduction og 3-4k hp. Hadde jeg hørt på en av dere to, hadde jeg hørt på DieselOtern, for det er nok han som har rett.

 

Edit: omformuleringer her og der.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

heh du gjør noe seriøst galt hvis du aldri får inn cheap shot e.l. i duel... i 99% av duellene mine mot rogues så får rogue inn cheap shot etc. Nå er ikke jeg en av de som prøver hardest å få han ut av stealth, føles litt feil... som når folk ikke lar meg charge som warrior ^^, men i de fleste duels jeg ser på også så gjelder det samme.

 

Er det tilnærmet umulig å one-shotte cloth? Huff og huff hva tenker Blizzard på??

Lenke til kommentar

Piercing Howl, ut av stealth. Demoralizing Shout, ut av stealth.

 

Det gikk an å one-shotte cloth lett før, umulig nå. Som Mr. Execute bør du ikke snakke :p

 

Neida, men er det en klasse som har blitt til de grader nerfet, så er det rogues. Nå er warriors også påvirket av attack power normalization, men rogues fikk mest surt nedbør på den fronten, ettersom det eneste vi overhodet kan stille opp med er nettopp instant attacks. Synes ikke synd på warriors med enrage nerfen i neste patch, selv om det alltid suger når noe nerfes. Warriors bør nå klare å pirke bort motstanderens liv uansett.

 

Men men, ingen rogue tråd det her.

Lenke til kommentar
Cry more noob.

It's fine, learn how to play your class.

5359191[/snapback]

w0rd!!

 

Ha en ting klart!

ALLE CLASSENE HAR EN CLASS DE EIER LETT OG EN DE SLITER MED!!

 

At the end it all comes down to le skillz...

 

KTHXBYE

5359785[/snapback]

 

SLUTT å bruk disse IDIOTISKE ordene og setningene. Du gjør oss andre normale folk flaue på din bekostning.

Slutt nå.

Lenke til kommentar
Cry more noob.

It's fine, learn how to play your class.

5359191[/snapback]

w0rd!!

 

Ha en ting klart!

ALLE CLASSENE HAR EN CLASS DE EIER LETT OG EN DE SLITER MED!!

 

At the end it all comes down to le skillz...

 

KTHXBYE

5359785[/snapback]

 

SLUTT å bruk disse IDIOTISKE ordene og setningene. Du gjør oss andre normale folk flaue på din bekostning.

Slutt nå.

5381402[/snapback]

 

seconded, de utrykkene der er helt idiotiske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...