Gå til innhold

For alle som syntes warriore e overpowered


Anbefalte innlegg

Molyporph, trinket, frost nova, blink.

5358978[/snapback]

 

Mage ... vs ... Warrior :

Polly .... Sau

Frost Nova .... PvP trinket

Blink ... Interecept

 

her har faktisk mage en sjangs fordi Sau virker

 

Mage ... vs ... Rogue :

Polly ... PvP trinket

Frost nova ... PvP trinket / vanish / escape artist

Blink ... Sprint

 

sjangs? nei

5359062[/snapback]

 

Rogue-trinketen funker ikke mot movement imparing effects. Slutt å syt, reroll da hvis alt er så fryktelig vanskelig med mage. :innocent:

5359282[/snapback]

 

Morsom?

poly - frostbolt/fireball - fireblast - warrioren intercepter deg, du kjører FN går et par yards unna - ice barrier - frostbolt - fireball - fireblast. Har du ikke drept han enda? CoC og AoE til han dør.

 

Warrior er jo bare kake for mage. Husk å bruke mana shield også da.. det kan lønne seg.

(Arcane/Frost btw).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cry more noob.

It's fine, learn how to play your class.

5359191[/snapback]

w0rd!!

 

Ha en ting klart!

ALLE CLASSENE HAR EN CLASS DE EIER LETT OG EN DE SLITER MED!!

 

At the end it all comes down to le skillz...

 

KTHXBYE

5359785[/snapback]

 

PvP is based on rock paper scissors.

 

Rogues are scissors, warriors are rock. Hunters, paladins, priests, druids, mages and shamans are paper. Warlocks are mushrooms.

 

Paper beats rock. Scissors beat paper. Scissors also happen to beat rock.

Untill rock hits 60 at which point rock becomes an unstoppable killing machine and then also beats paper. And would beat scissors, but can't find scissors because scissors are invisible.

 

So scissors beat paper and avoid rock, and that is called BALANCE.

 

quote=world of roguecraft 2

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg e det at epic setene i MC og MWL e totalt ubrukelige for pvp! bonusene e block chance drit og lort! øverste set bonusen på might e mer aggro på sunder armor! WTF?

 

Fryktelig rart at bosser i instancer (PvE) ikke dropper ting til PvP...

5360353[/snapback]

 

Vil nå si at Azuresong Mageblade som dropper i MC av Golemagg, det er da temmelig bra for pvp... eller hva med onslaught girdle vil si at det er temmelig bra for pvp, dropper av ragnaros, også i MC... vist ikke det er boss drops, så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Har alle roguecraft filmene og de er alle latterlige :)

Kampene der er mot folk som er AFK eller fixed...

Håper virkelig for din del at du og klarer å se det E-Ton!

 

Om jeg skulle uttale meg om hva rogues er gode mot blir det:

 

Priest = DØD

Warlock = DØD

Mage = Kommer ann på skills og flax (Mage er relativt god mot alle classes)

Warrior = Roguen dør mest sannsynlig, skills flaks of critts

Shaman = ROGUEN DØR! GANG PÅ GANG PÅ GANG!!

Paladin = Spiller aldri mot dem da kampene tar 10 år ergo har 0 erfaring...

Druid = DØD etter en satans lang kamp! (Men hvem tar ikke druids?)

Hunter = Kommer ann på skills og flaks

Rogue = Skills og flax

 

Tja, det var vell alle?

 

Det skal sies at WoW er for meg PvP, spiller stortsett ikke annet! Hele dagen tråler jeg azeroth og dreper allt jeg kommer over av horde uansett lvl!

Jeg kan stortsett slå hvilken som helst class! Men om den jeg spiller mot kan sin class og det er en class jeg er svak mot er jeg død!

 

Og når jeg sier at de kan sin class tenker jeg på helt enkle ting, f.eks at huntern lar peten smekke løs på meg og springer avgårde som ei jente og plaffer løs med buen sin på meg... Ikke at han håper på meg og tror han er warrior, da dør han :)

 

Edit: Glemte å si at han World of roguecraft fyrn som du vet E-Ton selv spiller en lvl 60 Warlock, derfor kaller han de "Mushrooms"

Fyrn er rett og slett ikke noe god i PvP, world of roguecraft er Tha Whine film laget av han fordi han mener rogues er overpowered til tusen mens warlocks ikke kan drepe en dritt!

 

(Var for og opplyse dere som ikke har sett "World of Roguecraft" filmene :) )

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar
oja, ja det stemmer.. min feil:P

 

Nej, Blizzard sier de skal buffe mager "snart" har evig mange alts, takler ikke å få en opp til 60 etter jeg har lagd evig mange timer og dagers arbeid i magen;)

*vente og glede seg*

5359373[/snapback]

 

Må nok skuffe deg hvis du venter på en stor mage buff

 

Quote fra mage forumet:

And here we have the plain truth. Give mages buffs of all sorts of stuff.

 

Honest question. What would you trade for a buff in one of these areas? Asking for straight buffs just because you feel you need them is not going to convince the devs of a real issue. They aren't going to buff your DPS. They aren't going to give you more HP or Armor just because you want it. For every person that claims mages are gimped in PvP, there is someone else saying mages are fine in PvP.

Lenke til kommentar

Når ble +defense dårlig i PvP?

 

Edit: +defense = MC/BWL sett...

 

Jeg hadde en duell mot en warrior i toppguildet på Silvermoon. Sto å slo konstant, brukte alle specials, Slice and Dice oppe hele tiden, og kampen tok 3 minutter før han var nede for telling.

 

Det tar ikke en prot spec warrior mer enn 3 minutter på å drepe en liten myk og squishy rogue, gjør det vel?

 

Se "Nerf George" filmen, der han gjør 135.000 damage i løpet av første fase i Nefarian kampen. Allikevel har han nesten 7k hp...

 

Warriors spilt riktig er uslålige. Hvis de har riktig gear er det bare å løpe :p

 

Edit 2: leifemann

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Så enig med Hubman over her.

 

Og angående protection specced warriors. Husker jeg duellerte mot en main tank i det største alliance guildet (jeg var Horde). Jeg da, som rogue med en 5-6 epic items slet kraftig med å få inn slag. Husker jeg satt og lo, mye grunnet jeg fikk; Parry, block, miss, dodge....Hele tiden. Tok han da til slutt. Den protection warrioren tok også en rank 13 warrior flere ganger i duell.

Lenke til kommentar

 

Warriors spilt riktig er uslålige. Hvis de har riktig gear er det bare å løpe :p

 

Edit 2: leifemann

5361372[/snapback]

 

Alle roges med litt vet i skallen springer når de ser en warrior. Du skal være uberheldig/dyktig som rogue om du skal slå en vanlig warrior, og det er bokstavelig talt pga overpower, altså funsjonen som warrioren har, når motstander dukker. Som kjent dukker rogues en del. Mye poison og dritt må til for å vinne.

 

 

 

For dem som virkelig er engasjerte kan gå inn på wow forumet og lese at nefren kommer på bakgrunn av (grendal påpekt) at vi har enrage, som jeg at vi har en 40% crit for 10 sec.

 

Grunnen til at dette skjer i pvp, er at det står 10 casters på avstand og curser warrioren med crits, samtidig blir warrioren healet av en dr00id, noe som gjør av vår kjære venn blir en drapsmaskin uten like. Hadde en spilt litt taktisk, så hadde rogue`en gått og tatt livet av healern. slik at crit cursene fra casterene hadde virket slik intensjonen var.

 

Hard to get? learn to play your class n00bs!

 

Enrage i seg selv, vil ikke ha så mye og si for singel kamp pvp ute i azshroth, bare i AB/AV/WSG.

Lenke til kommentar
Morsom?

poly - frostbolt/fireball - fireblast - warrioren intercepter deg, du kjører FN går et par yards unna - ice barrier - frostbolt - fireball - fireblast. Har du ikke drept han enda? CoC og AoE til han dør.

 

Warrior er jo bare kake for mage. Husk å bruke mana shield også da.. det kan lønne seg.

(Arcane/Frost btw).

5359867[/snapback]

 

du har ikke nokk mana til å jøre alt det der.. Mana shield bruker 2k mana for å abosrbere 800 damage ( rank 7 gloves ) og du sier jeg skal AoE'e han til døde? 400 mana for 250-300 skade?

Warriors har en effektiv PvP trinket også vs mage^^ så FN er litt broken da

Lenke til kommentar

Jeg ser vi har begynt med balanse-diskusjoner her også. Det er helt greit det, alle spill Blizzard lager har jo slike diskusjoner (alt fra Barbarian i Diablo 2 til Orcs i WC3). :D

 

Det eneste jeg ber dere om er at dere tenker litt på dere selv også. Det høres kanskje hysterisk usansynlig ut, men det kan faktisk hende at det finnes folk som er bedre enn deg i PVP og vant fordi at de har overlegene ferdigheter, ikke pga klasse.

 

Jeg vet dette høres rart ut, men jeg har hørt at det kan faktisk skje. Oh noes!1

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har vanskelig med å forstå hvorfor enkelte her tar seg tiden med å poste fullstendig off topic spam som overhodet ikke har noe i tråden å gjøre. Uansett, 11 innlegg er fjernet, så enkelte har virkelig kastet bort tiden sin ;)

 

Skal man poste noe, så post noe relevant og som er i tråd med retningslinjene, om man kan være så vennlig :)

 

Ellers kan man jo spørre seg selv om man vil kaste bort tiden med å poste noe off topic som uansett vil bli fjernet av moderator? Og som kan medføre advarsler?

 

 

Reaksjon på moderering/dette innlegg gjøres som altid på pm, ikke i tråden. :)

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg e det at epic setene i MC og MWL e totalt ubrukelige for pvp! bonusene e block chance drit og lort! øverste set bonusen på might e mer aggro på sunder armor! WTF?

 

Fryktelig rart at bosser i instancer (PvE) ikke dropper ting til PvP...

5360353[/snapback]

 

Vil nå si at Azuresong Mageblade som dropper i MC av Golemagg, det er da temmelig bra for pvp... eller hva med onslaught girdle vil si at det er temmelig bra for pvp, dropper av ragnaros, også i MC... vist ikke det er boss drops, så vet ikke jeg.

5360476[/snapback]

 

Les det jeg quotet da, epic SETTENE.

Lenke til kommentar
Grunnen til at dette skjer i pvp, er at det står 10 casters på avstand og curser warrioren med crits, samtidig blir warrioren healet av en dr00id, noe som gjør av vår kjære venn blir en drapsmaskin uten like. Hadde en spilt litt taktisk, så hadde rogue`en gått og tatt livet av healern. slik at crit cursene fra casterene hadde virket slik intensjonen var.

 

 

Hva mener du med crit curse? :dontgetit:

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg e det at epic setene i MC og MWL e totalt ubrukelige for pvp! bonusene e block chance drit og lort! øverste set bonusen på might e mer aggro på sunder armor! WTF?

 

Fryktelig rart at bosser i instancer (PvE) ikke dropper ting til PvP...

5360353[/snapback]

 

Vil nå si at Azuresong Mageblade som dropper i MC av Golemagg, det er da temmelig bra for pvp... eller hva med onslaught girdle vil si at det er temmelig bra for pvp, dropper av ragnaros, også i MC... vist ikke det er boss drops, så vet ikke jeg.

5360476[/snapback]

 

Les det jeg quotet da, epic SETTENE.

5362603[/snapback]

 

samma det! det eneste settet i MC som ikke er for pvp er arcanist og might, og might funker fint i pvp...! Prophecy er jo seff ikke pvp så vidt jeg vet men priest skal uansett heale i fixed bg med mindre folkene er drit pro og klarer seg uten, eller at en druid/paladin/shaman tar seg av det...

 

Ta Nightslayer (som eksempel), er det liksom dårlig for pvp? er Giantstalker dårlig for pvp? er Felheart dårlig for pvp?...

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Grunnen til at dette skjer i pvp, er at det står 10 casters på avstand og curser warrioren med crits, samtidig blir warrioren healet av en dr00id, noe som gjør av vår kjære venn blir en drapsmaskin uten like. Hadde en spilt litt taktisk, så hadde rogue`en gått og tatt livet av healern. slik at crit cursene fra casterene hadde virket slik intensjonen var.

 

 

Hva mener du med crit curse? :dontgetit:

5362892[/snapback]

 

Spell/curse you name it, alle range baserte atack fra casters.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...