Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Noe som må prøves er å putte en kraftig rakett på hodet i en bensinkanne.

 

Vi brukte en spyleveske kanne (slik du kan få gratis på bensinstasjoner) fylt med 2 liter bensin og satte en rakett på hodet ned i tuten, teipa den fast, lagde en litt lengre lunte, og tente på lunta.

Og for en eksplosjon :dribble:

 

Men i år tror jeg nok at jeg blir for drita til å legge merke til fyrverkeriet :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I år har vi (les: eg) handla inn følgande:

 

1 Grat Star "familiepakke"

2 Spooky batteri

1 Kulebatteri

2 6pk Happy Spring

1 Heavy Metal - Heat batteri \m/

2 Power Star 100-skudds kulebatteri

1 Power Star Multi Power batteri

1 Jalla all-in-1 batteri

Diverse småfyrverkeri; Tanks, grisehyl, klapperslanger, megablink, røykbomber, kinaputter osv.

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg har chillet litt i år, har ikke mer enn dette

 

og det er:

 

6 raketter

2 sekspakker happy spring

2 tolvpakker tanks

2 pakker sveiseflammer

og 6 pakker stjerneskudd.

5362360[/snapback]

 

 

Damn jeg savner happyspring :cry:

 

De slutta å selge de her :(

 

Men i dag har jeg vært å kjøpt masse bakke-knatter+tanks+hyler-raketter! Nå har jeg sikkert en rimipose full med stuff :dribble:

 

 

EDIT- Skal du tenne på føttene dine og wazu? :w00t::thumbup:

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Hei!

 

Var på vei opp på kommunens nest høyeste fjell (1004 m over havet) for å fyre opp rakettene da både jeg og min kompis mistet totalt fotfestet på den isbelagte overflaten. Vi sklei 200 m nedover helt ukontrollert i minst 50 km\t. Fikk en nær-døden-opplevelse i det jeg sklei nedover. Var fullt av steiner og steinhyller hele veien nedover. Absolutt det værste jeg har opplevd.

 

Men nå sitter jeg her og er irritert over at jeg mista alt fyrverkeriet på den "ufrivillige" aketuren. 400 spenn rett i dass. Jaja, får stikke oppover i morgen og lete etter dem sammen med far. Kan hende jeg har flaks og finner de nedi fjellsiden.

 

Det viktigste er uansett at jeg fortsatt er i god behold.

 

Uansett, ha et godt nyttår folkens.

 

:D

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar
Var ute nå og fyrte opp litt med familien. Det batteriet på Europris til 24kr eller noe slikt, må si jeg var positivt overasket, smalt bra og lyste opp ganske bra. Skuddene gikk ikke høyt bare rett over hodene våre, som forsåvit var positvt :)

5364322[/snapback]

Dei batteria overaska faktisk stort! Berre synd eg ikkje kjøpte fleire. :(

Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle spørre. I fjor fikk jeg skjeve raketter, og dette var visst en defekt som gjorde at de sprengtes før de tok av. I år har jeg også fått noen skjeve raketter, men de er ikke så bøyde, og det kan se ut som de bare er litt fraktskada, men tenkte jeg skulle høre om hvor stor faren er for at det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Tenkte bare jeg skulle spørre. I fjor fikk jeg skjeve raketter, og dette var visst en defekt som gjorde at de sprengtes før de tok av. I år har jeg også fått noen skjeve raketter, men de er ikke så bøyde, og det kan se ut som de bare er litt fraktskada, men tenkte jeg skulle høre om hvor stor faren er for at det skjer igjen.

5364486[/snapback]

 

Hørtes litt skummelt ut :ermm: . Er vel bare å løpe LANGT unna etter du har fyrt av da! Det er vel ingen her som kan besvare om de vil sprenge eller ikke...

 

EDIT: Hadde tenkt til å begynne med litt oppskytning nå jeg, men jeg får ikke tak i han jeg skulle skyte opp med :cry: . Kjedelig å sitte her med så mye, også er det kjedelig å skyte opp alene også...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...