Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er det jeg og fettern min skal skyte opp denne nyttårsaften. Vi har til sammen brukt i underkant av 1800 kr. Det man ikke ser på bildet er 2 mindre rakett pakker + en  liten familiepakke. Gleder meg! :D

 

post-41944-1135975016_thumb.jpg

5359856[/snapback]

 

Det er i slike tilfeller jeg faktisk synes det blir litt for mye :( Klarer ikke å tenke meg til hva du skal med alt det der...

Lenke til kommentar
Skjønna ikkje at du kjøpe så mykje smått Ligaya...det er jo raketta som e morsomt :p Høg stighøgde og kraftige smell!

5359890[/snapback]

 

Jeg er ikke så glad i raketter, spesielt ikke når man bor i et tåkeutsatt område. I fjor hadde jeg flere store raketter jeg aldri så. Derfor er bakkefyrverkeri bedre siden man har større sjans for å se det. Dessuten er rakettene ofte 1 stort smell og ferdig med det. Bakkefyrverkerier gir mer for pengene, synes jeg da :) Dessuten smeller mye av det som er på bildet vel så høyt som store raketter!

Lenke til kommentar
Det er i slike tilfeller jeg faktisk synes det blir litt for mye  :(  Klarer ikke å tenke meg til hva du skal med alt det der...

5359897[/snapback]

Vi skal ha det gøy! Ferie nyttårsaften på vår måte. Kan være enig i at det er mye. Men jeg har sett mye værre. Vet om folk som bruker mangfoldige tusener av kroner på fyrverkeri hvert år. Men, vi har alle forskjellige gleder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...