Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir en liten handleliste i år pga. kjøp av vannkjøling.. Men er den:

 

Sport 1 (Spectra):

15kr - 1 pakke med 6 stk. Happy Spring (Høyde: 30m)

5kr - 5 stk. Tanks à 1kr

 

Europris:

20kr - 1 stk. Big Star rakett

12kr - 3 pakker Knitter Fritz à 4kr

8kr - 1 stk. Kuglebatteri

6kr - 3 stk. Stjerneskudd à 2kr

15kr - 1 stk. Magic Whip 6m knatterbånd med ca. 5000 skarpe smell

30kr - 1 pakke med 10 stk. Sprinter raketter

 

Til sammen: 111kr

 

Får duge det.. Skal være hos dama, så blir vel mer konsing om hu enn knall og smell! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet Sprinter rakettene fra europris nå. Ble litt skuffet. Fin gullhale, men omtrent null lyd både når den gikk opp og når den eksploderte. Det finnes noen andre småraketter som heter White Chrysantemum med rød styrepinne. Selges i 6 pakninger for ca 20kr. Hvis jeg ikke husker helt feil er disse MYE bedre.

Lenke til kommentar
Hvilket av de rakketene som er ute i markedet som smeller heftigst? Tenker da på typiske BANG batterier. Bryr meg lite om farger på disse men vil kjøpe de som smeller aller høyeste!  :D

5344080[/snapback]

 

Slike batteri til 100 kroner pleier å smelle ganske bra, skyter opp ei og ei kule som _smeller_ i lufta, ingen vakre lys, kun smell.

Lenke til kommentar
Ta en raktet, fyll opp en brusflaske med bensin og fest den på rakketen.. Tenn på og DØ! :dribble:

5350099[/snapback]

Fixed.

 

----------

Tenker det blir å kjøpe ei pakke til ca 500,- + litt småtteri i år.

Nokon som har tips til ei ok pakke? (Ikkje batteri, er så kjedelig å tenne på ein gang, så vere ferdig for kvelden. =P )

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
unkelen min har kurs i pyroteknik, så hele nabolaget skal spleise på noe skikkelige saker som ikke dere dødelige har lov til å skyte opp :p.

 

men av vanlig butikkkjøpt fyrverkeri er de spanske rakettene finest.

5345147[/snapback]

DET er skillz!

 

Men jeg skjønner ikke hva dere skal med så mye lyd, det er da fargene og formene som er flotte. Det holder med et koselig bom så lenge den sprer seg godt og jevnt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...