Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp kommet inn etter tidenes nyttårsaften!!

Ingen alvorlige situasjoner. Kun en chilli som veltet mot en hekk.

 

Nattens klare vinnere her :

 

Big Star ( syk valuta for pengene )

Star Track (et herlig batteri. Store høye buketter og ville drønn. Skulle hatt 10 slike.)

 

Var mange som filmet her. Skal se om jeg får tak i noe.

 

Den var bra! Hadde bare 3 sånne, skal ha 10 neste år :D

Lenke til kommentar
Da får vi håpe at de tåpelige apehoren som sitter i regjeringen greier og forby alt av fyrverkeri neste år da...Men tviler vel sterkt på at de har nok vett til og gjøre det da....Lobotomerte horer som de er...

 

rakketta er jo bare skøy med vettig bruk og at dem funke som dem skal :thumbup:

 

men er enig i at det kunne blitt noen begrensinger i tettbefolka strøk og sånt.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Kjøpte fyrverkeri til ca. 300kr. Kjøpte en slik Svea powerpack? Og litt småting som 10 tanks (2kr stk.) ,slike kuler som lyser og 3 pakker med stjerneskudd. Og disse rørrakettene, som det kommer bare et skudd ut av.

Den ene raketten eksploderte på pakken, raketten eksploderte sånn 2 sek etter at lunta ble tent på. Så jeg kom meg ikke så langt unna, hørte en irriterende høyfrekvent lyd en god stund :p Denne var en rakett av type med tynn styrepinne og og ikke sånn plast "topp". Men siden alle andre sto en god avstand unna gikk det heldigvis bra. Vi har et stort jorde rett over hagen, så vi har mer enn nok plass til fyrverkeri bruk! Fetteren min hadde med seg en El Niño? batteri. Fy faen det var rått!! Angrer litt på at jeg kjøpte så mye småtteri (kinaputter og tanks osv...) fordi det blir veldig kjedelig etterhvert også er det noe mas å plukke de opp fra bakken etter at man er ferdig!

Lenke til kommentar
Noen som gidder å laste opp noe nå?

 

Nope, teoretisk sett sover jeg allerede - The twisted life of a Laptop user *spookysound*

Neida...

Tenker jeg koser meg litt i Vegas 8.0 på Laptopen etter frokost, mens vi sitter i stuen å ser på Nyttårskonserten.

Legger det vel opp i god tid før kvelden men regner med å være litt trøtt i morra...

 

God Natt og Godt Nyttår alle sammen :wee:'

MVH

Ban-One smileypulldownsunglasses-xENo.gif

Lenke til kommentar
Vi har en rakett her som vi klarte å ødelegge lunten på. Så vi forsøkte aldri å tenne den på. Hva bør vi gjøre for å destruere den på en forsvarlig måte?

 

hvis du har en lunte fra noe annet småtteri kan du prøve og sette den på. eg gjorde det en gang med en kinaputt lignende sak. det funket.

 

EDIT: du kan sikkert levere den inn på burikken hvor du kjøpte den rakketten og si at den er ødelagt, kanskje får du pengene tilbake :p

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
ja grisehylene er helt ville.

traff netsen bilen til dem som var på besøk hos oss, den fløy langt over heldigvis XD

 

er liksom meningen at du skal stikke dem nedi snøen men det er kjempemorsomt og legge dem oppå snøen og tenne på, hvis du løper langt unna så er det ingen fare for at du blir truffet av en

Lenke til kommentar

Fy faen! Var på kaia i Drøbak, og der var det en fyr som bestemte seg for at han skulle sende opp en kembo rakett fra et høl i bakken...

 

Gjett hva, den satt fast og sprengte på bakken XD Vi stod sånn 4m unna den, var litt sjokk da vi så at den psyko store raketten ikke gikk i været..

 

Bra det gikk så bra som det gjorde, men var skummelt som fan :p

Lenke til kommentar

Noen tullinger greide å velte et batteri slik at det skjøt i alle retninger. Var en rakett som bommet på meg med en meter og så sprengte fem meter unna meg.

Satan så jeg skvatt!

Hadde det ikke vært for at hele familien min stod å så på skulle jeg ha besvart ilden med et par fargerike raketter i retur :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...