Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IKKE legg grisehylene eller de hylerne fra europris løst i snøen eller gjør det om du vil ha litt action da, for da fyker de i alle verdens rettninger.

 

Det gikk en rett oppå taket xD

 

 

hehe, kjenner til det ja ;)

 

 

Skremte vettet av broren min xD

 

Jeg liker og tvinne luntene sammen går av 3 til 4 i sammen som fyker rundt, godt jeg er langt unna hus :p

Lenke til kommentar
Nå var fyrverkeriet i hus, og vi har satt det sammen med forsinkere og sånt :)

 

Det vi har i år:

5x75mm bomber, litt forskjellige effekter, husker ikke alle :)

2x75mm Miner: Miner er stilige følger med en hale opp

3x100mm bomber: Relativt store, den ene er blå og gull. KJempefin

en vifte: Viftene er inmari kule, lager en "vegg" med flammer og gnister

2 fontener, Skyter flammer kanskje 5 meter opp.

Og til sist GROMGUTTEN 150mm. Dette er en blå og rød "palme" Skal brukes som avslutning :) Inneholder rundt 600 gram krutt :)

 

Dette er klasse IV fyrverkeri som man må ta kurs for å ha lov til å fyre opp. Artiklene selges heller kun rett fra importør. Og vi bruker naturligvis verneutstyr ;)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Holder til i Mandal :)

 

Sist jeg skjekket hadde vi helt skyfri himmel. Ikke noe til vind heller.

 

 

Det er helt stjerneklart her, men det er iskaldt. 12 minusgrader

Bare 12 minus, det er da ingen ting. Husker i 04 eller noe når det var rundt 20-30 minus på nyttårsaften.

Da hadde selvfølgelig jeg kjøpt en pakke til 200kr med bare bittesmå ting. Det var gøy og prøve å fyre av i 20 minus uten hansker. Så vi venta til dagen etter, kledde på oss som f'***n og fyrte det opp.

Lenke til kommentar

Til nå har jeg fyrt opp masse fyrverkeri, blant annet multi power batteri og big star raketten.

Ble sykt overraska over effektene til multi power batteri, vennen min var også det. :dribble:

Big star raketten var ikke noe særlig bra syntes jeg, men de skal jo slutte å selge dem og annet slags rakettfyrverkeri, så det var jo synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...