Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. :)

 

Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =(

Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva sjansen for at "effekter" fra f.eks en stor rakettpalme som lander i trær, på bakken osv kan ta fyr ?

 

Har flere ganger opplevd at det bare slokner og ikke skjer noe.

Noen som har erfaringer med dette ?

 

Det vil vel mest sannsynlig være kaldt og frost på bakkene ikveld.

Vil ikke dette gjøre branner litt mindre sannsynlig?

Lenke til kommentar
Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. :)

 

Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =(

Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris.

 

De overhylerne fra svea er ikke så bra, bare halvparten hyler... Speed fire fra europris er klart bedre ;D

Lenke til kommentar
Skulle på Europris jeg og, men de stengte faen meg klokka 1! Tragisk :thumbdown:

Men da tok jeg turen til Lidl (festival) og kjøpte en pakke "Sierra" med 7 pinneraketter :new_woot:

Vær forsiktig når du tenner på. Det er jo altså snakk om lidl her ;)

 

Ja, værnebrillene skal brukes :cool: Lidl selger faktisk fyrverkeri helt til klokka 20.00! Var rimelig utsolgt, men uansett, det er sent. Kommer sikkert til å stå folk å skyte opp kontinuerlig uttafor :fun:

Lenke til kommentar
Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. :)

 

Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =(

Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris.

 

Bor på kolbotn da.. veit du hvor nærmeste svea butikk er eller?

Lenke til kommentar
Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. :)

 

Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =(

Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris.

 

Bor på kolbotn da.. veit du hvor nærmeste svea butikk er eller?

Gå på forhandlere her, så finner du din nærmeste forhandler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...