Gå til innhold

Hvilken julebrus er best?


Simon Aldra

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Julebrusen fra Hamar/Lillehammer bryggeri er den eneste julebrusen. Jeg vil ha retten til å permbanne alle som er uenige, men Dotten gir meg ikke lov. :(
Jeg er enig med deg, og kan ikke skjønne hvorfor forumstyret vil la denne villedelsen om at det finnes noen bedre julebrus fortsette!

 

Hamar-Lillehammer-Julebrus-160h.jpg

 

 

Hva med å få opp en poll igjen slik det har vært før?

Lenke til kommentar

Heilage, klart hedningene må få smake på en liten ban iallfall om permban absolutt skal være uaktuelt.

 

Jenta mi ba meg kjøpe med en julebrus til henne her om dagen, og jeg kjøper selvfølgelig med Hamar og Lillehammers bryggeri julebrus, og får beskjed av henne om at det ikke var julebrus. For en blasfemist jeg har funnet meg. (:

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Ja, skal selv kjøpe inn en hel kasse når lønninga kommer om noen dager! =P

Men jeg ble forbauset da jeg så at de hadde den i Oslo også! Kasse på kassa fant jeg i en Kiwi-butikk i Oslo. Kanskje ikke så rart i ved tanke på at mannen bak Kiwi er Drammenser! Men alikevel, sånt sprer budskapet til de som tror at Ringnes er best!

Lenke til kommentar

Uansett synes jeg det blir feil å sammenligne f.eks. Aass og Hamar sine julebruser fordi de har to vidt forskjellige smaker. Aass sin julebrus er jo basert på rødbrus, mens Hamar sin julebrus har en slags champagne/tyggis-aktig smak. Personlig synes jeg julebrusen skal være rød, men det handler jo litt om hva man er vandt til fra man vokser opp og sånt. Også har det jo litt med patriotisme! Sikkert derfor jeg synes Aass sin julebrus er så god. =P

Kjøpe 2 x Aass julebrus på glassflaske idag, for meg og dama mi (som er fra Ålesund). Hu smakte ingen forskjell fra den og andre røde julebruser! =S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...