Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?

beji

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, tenkte det kunne være gøy med en slik post hvis den blir godtatt av moderatorene...

Tenkte dere kunne legge ut deres kuleste ringetoner eller meldingslyder evt. linker til dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ringetone har jeg en dribtra versjon av intromusikken til Zelda- OoT :cool:

Som meldingstone har jeg en dum ting fra pappas Sony Ericsson, bruker den kun fordi den har vibrabeat(teit navn) så den kjennes godt gjennom masse plagg ;)

Skrevet

Hei

Er det noen som har eller kan finne den standard meldingslyden som er på nokia mobiler? Jeg har w800i men ønsker å finne den medlingslyden, men er redd den er sånn copyright at ingen kan finne den.

Eller er det noen som har kule meldingslyder så hadde vært kjekt om dere kunne dele med oss :)

Skrevet
Eller er det noen som har kule meldingslyder så hadde vært kjekt om dere kunne dele med oss :)

5342653[/snapback]

Kunne tenke med den flua som ligger på D500, men klarte aldri konvertere den til et format som kan brukes av andre telefoner enn Samsung. Noen som har klart det?

Skrevet

Bruker en hel inFlames sang.. Og er neppe helt lovlig å poste den her :p

Heter forsåvidt: InFlames - Dialogue With The Stars..

Ellers er det ganske kjipt at man ikke kan bytte meldingslyd på k500i..

Skrevet

hvilket program bruker dere til å redigere musikken?

selv så bruker jeg wonderwall med oasis som ringetone og en eller annen ku som rauter som meldingsvarsling.

Skrevet
hvilket program bruker dere til å redigere musikken?

selv så bruker jeg wonderwall  med oasis som ringetone og en eller annen ku som rauter som meldingsvarsling.

5353708[/snapback]

Jeg bruder Audacity til å redigere.

Skrevet

Leter etter ringetoner der en fyr sier noe lignende: Ta telefonen da, det er "mamma" som ringer," osv.. så hisser han seg mer og mer opp etterhvert som den ringer, og til slutt skriker han "ta telefonen da for h*****" :p Er det noen som kan ha en anelse om hvilken jeg snakker om? Har hørt en del folk som har disse ringetonene av samme fyren.. :roll:

Skrevet

Jeg hadde en med en svenske som skriker "ta telefonen" osv, sammen med et titalls ringelyder i bakgrunnen, men den finner jeg ikke igjen...

Skrevet (endret)
Kunne tenke meg den flua som ligger på D500, men klarte aldri konvertere den til et format som kan brukes av andre telefoner enn Samsung. Noen som har klart det?

5343197[/snapback]

Noen som har fått til å konvertere den..? :innocent: Endret av Sigmund_Freud
Skrevet
syns denne e litt morsom eg.. hadde han bare sagt hest*** istedenfor tisselur  :!:

5375441[/snapback]

Hahahaha, det var akkurat den jeg etterlyste :D

Finnes det flere lignende ringetoner som det? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker Sandra ft Philip - Sommerflørt.

Kappa ned slik at den begynner med: " kan du ringe meg opp når du får tid - har ikke glemt at du er min favooooooriiitt" osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...